Форум »Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик CROWN DGZ 12HR53
1. ice - 23 Юни, 2006 - 16:40:58
На отопление и на охлаждане не включва нищо.На вентилация работи вентилатора .
Изключвахме го за 1 ч и нищо.
Какви са стойностите на датчика ?
Аз мисля,че е прецакан софтуъра на процесора.
Колкото до лампа няма време да мигне защото веднага спира .

забравих да отбележа че бяхме махнали буксата на компресора и пак същото

2. kolyo - 23 Юни, 2006 - 16:54:49
Ако беше прецакан софтуера,нямаше да работи и на вентилация.
Датчиците на другите климатици обикновенно са 10к при стайна температура, за този модел не зная.

Ако изключва в момента на включването на някое реле, може бобината на релето или защитния диод да дават накъсо и да пада захранването , а оттам и процесора да се нулира.

3. kolyo - 08 Ноември, 2008 - 17:49:21
КЛИМАТИК CROWN DGZ12HR53 - код грешка
търся кодове за грешки.мигат и трите лампи
deko969
турбината завърта ли ?
http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=5&topic=162
колеги не мога да вкарам дистанционото да влезе в режим за кофигурация.помогнете
deko969
Ами извикай някой дето може
http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=2&topic=1


4. deko969 - 21 Ноември, 2008 - 17:25:56
не става с бутоните за темп. а и пробвах и други конфигурации.ако някой се е сблъсквал с този проблем при краун нека пише

5. kolyo - 21 Ноември, 2008 - 18:10:43
Има CROWN-и , които не могат да се зареждат от дистанционното - трябва да се зареди EEPROM-а

Търси същия климатик и му свали дъмпа

6. fujitsu - 09 Декември, 2008 - 21:16:42
Проблем с този модел. Изключва като се затваря желюза след час работа с едно пиукане. Не съм ходил да го видя още, обадиха ми се по телефона. Моля дайте идеи.
__________________________

Смених му тръбният датчик във вътрешното тяло и се оправи.
10 Кома.

7. cherkezov - 06 Февруари, 2010 - 20:01:39
Климатик CROWN DGZ-12HR53 - адаптиране от R22 на R 407C
Колеги работя по един климатик 12-ка CROWN на които му е сменен компресора.Преди климатикът е бил на R22 с капацитет 1120 гр.А сега работи с R 407с но имаше дехерметизация ,отстраних я и заредих 730 гр. фреон R 407c .Компресорът е на TOSHIBA, в режим отопление работи на 15 бара а токът му е 8 ампера.Някой дали може да ми каже дали това е в рамките на нормалното.
Благодаря.

_______________________________________________________________________
Заредих го с R 407C защото след смяната на компресора е бил зареден с фреон R 407C и си е работел добре.Поне така твърди собственикът му.

(Добавено)
А относно проблема на deko 969 за еепрома, ако все още не е успял да го реши разполагам с такъв CROWN DGZ 12HR53 на който мога да разчета дъмпа и да му го изпратя.

8. weka - 06 Февруари, 2010 - 20:50:36
защо е с по малко гас 730 ? а не 1120 гр. тока му е голям ,
провери ли 4-вентил да ли е изправен , може компресора да работи с повишено смукателно налягане и да вдига тока !

9. turboie - 06 Февруари, 2010 - 22:21:47
8 ампера мисля че е много за 12 ска трябва да около 5 някаде
и защо не си го заредил с R22 ами с R407C
________________________________________________________________
щом е с R407C сигурно му е малко фреона
трябвало е да го заредят колкото си пише по табела макар и да е бил с R22 пък и може и да е истървал газ и тогава доста се влошава работата му понеже е на R407C това че е такъв компресор не му пречи да работи с R22
наскоро сменях компресор от R22 на R407C и го заредих с R22 и си работи много добре но си го заредих по табела

10. Чаво - 04 Април, 2010 - 10:57:51
Здравейте. Имам нужда от съвет, щото този ми климатик ще ме побърка. Проблема с две думи се състои в следното:на отопление работи когато и както си иска? Фреона си е в норми и количество и налягане, датчика за вътрешна температура си е наред-замерихме го, а климатика включва и изключва когато си иска. На отопление дори започна да работи като обикновен климатик а не като инверторен, достига някаква температура и направо се изключва. След това може да не се включи и два дена или пък още след 10 мин. Говоря за различно поведение при едни и същи атмосферни условия. Включвал съм го и автоматичен режим и пак същия филм. Четох по форумите за номера с изключването на климатика от ел. мрежа и ваденето на батериите от дистанционното,но и това проработи само няколко дни и то само при зададена максимална темп. Намаля ли от 30 на 28 гр. иведнага спира, а дали ще тръгне пак само он си знае. Сигурно мога да напиша още толкова странности, но ако по изброените до тук някой може да ми помогне ще съм му безкрайно благодарен.

11. ivailo78 - 05 Април, 2010 - 22:17:42
виж си въздушния датчик и филтрите датчика докато го мериш виж със затопляне дали променя съпротивлението говоря за въздушния по същия начин провери и тръбния

12. fujitsu - 06 Април, 2010 - 19:58:18
Викай сервиз. Ако не за ремнта, то поне за диагностика. Ясно че не ти се дават пари. Но това е по-сложна машинка отколкото обикновен климатик, и така както го обясняваш няма как да ти се реши проблема. Излиза, че всичко му е в норма ама не работи...

13. Чаво - 07 Април, 2010 - 18:20:58
За пари че ще се дават е ясно, само не ми е ясно на кой сервиз да ги дам. Дойдаха от фирмата, която го монтира и докато им обяснявах и гледаха какви ги върши климатика, само успяха да се почешат по главите и да вдигнат няколко пъти рамене. Слетд това се обадих на "Техноклима", тъй като са сервиз на ТВ"Зора" и би следвало да рабират от марката CROWN. След няколко замервания на тръбни, въздушни датчици и фреони /всички в норма/ решиха да вземат и двете тела на климатика в сервиза. След една седмица дойдаха да го монтират. Питах ги колко струва ремонта, а отговора беше: за сега нищо, наблюдавай го, ние ще ти се обадим. Да ама не се се обадили и до сега. С познат се захванахме под телефонния надзор на човек навътре в нещата. Мерихме въздушния датчик, щото имаше предположение, че е от там проблема, даже и го сменихме, тъй като трябвало да отчита 7/8 килоома, а уреда показва 3/3,5. Сложихме нов датчик, но след като го монтирахме и той показваше 3/3,5. Шах и мат. На охлаждане си работи като инвертор като стой та гледай. Ей заради тия премеждия потърсих помощ във форума.

14. fujitsu - 22 Май, 2010 - 15:36:55
CROWN DGZ 12HR53 - обикновен
Преобърнах цялата машина на опаки, но не мога да намеря от къде изпуска фреон. 5 години работи в сървърно помещение на студено, след това го преместихме в детска стая да топли. На топло работи идеално, само дето изтърва половината фреон за около 45 дена. Ако някой има идея къде да търся пропуска ще съм му благодарен.

15. ivailo78 - 22 Май, 2010 - 23:32:32
ако работи на топло и изтърва за около45 дни логиката води пропуска да е във външното при ниското налягане прегледай и гайки щом при местенето е взело да изтърва друго надуваш с въздух и в гореща вода или с оксижена нагряваш основните възли като снадките на тръбите и подобни при нагряването ако пламъка позеленее проблема е там успех

16. adyz - 05 Юни, 2010 - 10:15:16
Потърси пробив и в тръбите. Дори и при високо налягане, ако пробива е малък, ще задържи известно време. Върху някои тръби има гравирана с точици информация. Имал съм случай на пропуск от такава точица. Светна ме един колега със същия случай. Успех.

(Добавено)
Чаво, слагаш си дистанционното срещу климатика(пряка видимост) и го наблюдавай. CROWNите имат Тдатчик в дистанцията, някои модели се активира тази функция, на други си работи перманентно. Климата гони температурата при дистанционното. Ако са ти заслабнали батериите не може да осъществи комуникацията, дистанционно-втр тяло.

17. miro-marinov - 30 Юни, 2010 - 00:54:01
тези климатици са производство на galanz /china и общо взето са доста проблемни има и като sang, elite, crown и prolux
така че колеги специално аз вместо стандартниа кабел са датчика слагам такъв екраниран
имал съм този проблем с midea 24 през 99-2001 година и на мен така не ми тръгваше .

18. kolyo - 04 Януари, 2012 - 19:31:00
Климатик Crown DGZ-12HR - грешка F8
Привет на всички . Имам следния проблем : при зададена температура 23 С климатика работи нормално , размразява външното тяло , но в стаята не е топло . При зададени 24 С работи нормално и топли .
При 26 С и нагоре 1-2 пъти на денонощие при флизане в режим на обезскрежаване климатика изключва и изписва F8 ? Моля за съвет !
KostadinDimitrov
Напиши пълния модел

19. sayman - 30 Януари, 2012 - 16:52:05
Здравеите имам следния проблем с Климатик CROWN DGZ 12HR53 -жалуза който е отдолу не иска да се движи, а стои в едно и също положение и ми духа в главата и ме дразни, задвижва се секунди преди да изключи
Като го включвам и изключвам си работи,
Септември правих ремонт и смених моторчето и тръбния датчик на вътрешното тяло
В началото работеше нормално, но сега както си иска, понякога върви но рядко
Какво го управлява може ли този датчик да не е подходящ . Колко ома трябва да е, че стария беше изгорял и в магазина ми дадоха датчик, ама и те не знаеха колко килоома е. Като го мерих беше около 7 килоома.
От какво може да е проблема с жалуза?
Иначе си работи добре, струва ми се че често включва и изключва през малък интервал Може ли да е от датчика ????

P.S. сега ми доиде една идея да пробвам и пуснах климатика на студено жалоза си работи нормално , незнам какво 0ште да направя някви исеи имате ли?????????????

20. fujitsu - 30 Януари, 2012 - 22:02:22
Не достига топлина до тръбният датчик. По него се управлява и желюза... Това е по спомен...

21. sayman - 31 Януари, 2012 - 15:19:14
и аз така предположих че е от датчика но топлина достига достатачно дори подсилих пластината и намазах обилно с термопаста има малка разлика сега вкучва и изклучва през 10 секунди явно този дат4ик не е сащия как да го премеря дали е 5 или 10 килоома на стаина температура ми дава 7-8 килоома по средата има6е таблици едно време за замерване на термистори но не мога да намеря , искам да замеря този за да знам какав да купя 5 или 10 че в магазина ми казеат имаме само такива и не знам колко ома са , представям си какви са им маисторите 4е и сервиз има кам магазина едно кам гиотере само парите да се вземат на хората!!!!1

ИНТЕРЕСНЕН СЛУЧАИ , ЗНАЧИ СМЕНЯХ ДАТ4ИКА НЯКОЛКО ПАТИ С РАЗЛИЧИ НЯМА6Е ЕФЕКТ , ОБАЧЕ ДНЕС ТЕМПЕРАТУРИТЕ ПАДНАХА ОКОЛО 0 ДО - 2 И КЛИМАТИКА СИ ТРАГНА НОРМАЛНО ЯВНО ПРИ ТЕМПЕРАТУРА НАД -15 СЕ 6А6КА ЯВНО ОХЛАЖДА ФРЕОНА ПО БАРЗО ПО ТРАБИТЕ И 6А6КА ДАТЧИКА ИЗОЛАЦИЯТА ИМ Е ДОБРА АМА ЯВНО СТУДА СИ КАЗВА СВОИТО

22. palme - 06 Февруари, 2012 - 18:43:31
Колега как може да слагаш датчик без да знаеш какъв е така можеш да преебеш климатика до неознавяемост. Тръбния датчик на климатика е 5ком за тези които имат проблем с самоизключване се добавя 150ома съпротивление паралелно на същия датчик и нещата се оправят.И този модел климатици са си много добри просто "майсторите" които ги барат са толкова майстори.

Колега kolyo това са грешките на CROWN-12DZ а не DGZ двата нямат нищо общо CROWN-DGZ е GALANZ.

23. агов - 22 Декември, 2012 - 12:51:54
климатик CROWN DGZ-12HR53F52D2 - ­ грешка F8
здравейте,помогнете ми,климатикCROWN DGZ-12HR53F52D2,след размразяване климатика изключва и дава F8-грешкка

повогнете ми климатика ми изключва след раскрежаване и дава грешка F8

24. fujitsu - 22 Декември, 2012 - 20:10:02
Може би е с дефектен външен тръбен датчик...

25. kolyo - 29 Декември, 2016 - 21:37:39
климатик CROWN DGZ-12HR53 - тръбен датчик
Интересува ме стойноста на тръбен датчик на посочения климатик.
алсберг



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0394 ]   [ Gzipped ]