Форум »Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик PANASONIC CS-G123KE - заскрежава
1. ivan mihailov - 15 Юни, 2008 - 18:57:49
Климатик PANASONIC инвертор след смяна на компресор го заредих с везна ,
но на студено заледява горната част на вътрешното тяло а долната стои топла
това при положени че вентилатора е на ауто когато е мин. или мак. почти не заледява.
__________________________________________________________________
не мисля да има запушване доклкото виждам на предната половина заскрежава горната част

2. kolyo - 15 Юни, 2008 - 19:23:38
Да не би да се е запушила едната половина на изпарителя :

3. kayo - 16 Юни, 2008 - 07:28:41
вътрешното тяло е запушено.

4. ivan mihailov - 16 Юни, 2008 - 15:30:33
Днес при пускане на студенено на мин градуси заледи горната полвина при повишаване на градусите от дистанционото компресора намали мощноста
заледяването изчезна и долната полвина почна да изстудяв
Това не е ли от фреона ако везната ми не е била точна.???
______________________________________________________________
Маи наи добре да изчакам да се дигнат малко температурите и тогава по изпарение.
ако е презареден може ли да прави този номер ?

5. turboie - 16 Юни, 2008 - 22:06:04
според мен е презареден и затова залежда.
и понеже компресора е ротационен не се поврежда, и закача на мокър ход.
мери ли налягането с манометар на сдудено ??? и колко е ?

6. nebelservice - 17 Юни, 2008 - 00:11:26
според мен е презареден и затова залежда.
и понеже компресора е ротационен не се поврежда, и закача на мокър ход.
мери ли налягането с манометар на сдудено ??? и колко е ?
пълен абсурд е презареден климатик да заледява вътрешното тяло, ама знае ли човек......

ivane , пробвай следното:
сложи манометри ако имаш, гледай какво показва. тая машина не я знам на какъв фреон е но ако изпарението е под нулата в режим на "студено", и си заредил точното количество със сигурност имаш запушване, което може да е във филтър-дехидратора, ако машината има или във вътрешно тяло.
Много вероятно да си набутал боклуци в системата при смяната на компресора.

7. miro - 17 Юни, 2008 - 08:28:42
Не е презареден,по скоро подпушва,опитаи на топло как ще работи.на студено тънката тъба обледявали.Абе пълна гадос,да не се случва на никой.

8. p1 - 17 Юни, 2008 - 22:01:59
ivan mihailov а каква е според теб причината да си замине стария компресор?и пробва ли го на топло да видиш как ще тръгне?новия компресор взаимнозаменяем ли е?продуха ли системата поотделно?като започне да обледява компресора държи ли високи обороти?на какво налягане започва да обледява?щом не си сигурен във везната го зареди наново ама да заредиш инвертор на изпарение.поразгледай го и дай малко повече информация

9. petko - 17 Юни, 2008 - 22:25:01
Имал съм подобен случей с А125 оказа се проблем в капилярките или възвратното клапанче (single direction valve) като сменихме капилярния блок се оправи .... но може и да е недозареден

10. ivan mihailov - 18 Юни, 2008 - 10:18:50
Tака ето рзултата климатика се оказа недозареден сложих фреона на монометър спря да заледява изстуди навсякъде и се надявам да няма проблеми
Наи интересното везната се оказа вярна??????
p1 първите 10-15 мин след пускане при мин градуси на дистанционото и венилатор на мак. климатика работи на максимум така според мен няма проблем за зареждане на изпарение след 5-6мин работа.

11. miro - 18 Юни, 2008 - 17:21:07
Много трудно се зарежда с електрона везна,трябва да се внимава за манометрите,малко да ги мръднеш,везната си си променя показателите,аз лично тегля бутиката първо и после слагам манометрите и следя разликата която показва с манометрите и когато свърша ги откачам и пак тегля бутилката и ако се налага корегирам фреона.По лесно и удобно е с дозатор или заряден цилиндър.

12. ivan mihailov - 19 Юни, 2008 - 12:42:07
Сега взех и изтеглих бутиката и се оказа че за климатика е отишло около1700/1800гр газ????????????
климатика работи добре ампеража също е добре няма заскрежаване но по табела дават за този климатк 1070гр.

13. petko - 19 Юни, 2008 - 22:30:41
Тоя климатик е пътник...ако е вярна везната

14. supra - 19 Юни, 2008 - 23:10:10
Най-интересно ще е да видим как работи през зимата с такова количество фреон.
Иване ,пиши отново през зимата темата ще е много интересна.

15. explorer - 26 Юни, 2009 - 21:17:18
Така или иначе си се набутал с фреона, изхвърли го и после сложи манометрите на шестицата/тънката тръба/ на външното тяло. Пусни климатика и ако след 10 бара започне да пуфка като трабант и да се мъчи и не постигне 25-30 бара за 10-тина секунди-КОМПРЕСОР.Вече имам доста машини стари на Fujitsu,Panasonic и др. с този дефект.

16. kolyo - 26 Юни, 2009 - 22:54:26
Климатик PANASONIC CS-G123KE - ­ грешка H19
вентилатора на вътрешното тяло тръгва и спира
Здравейте!След пущане на климатика, вентилатора на вътрешното тяло тръгва от ниски обороти и за около минута се увеличава до високи сам /бе да има значение какви са му зададени , и на какъв режим е/след което спира и се появява грешка H19.Моля за съвет, какво мога да проверя по управлението на двигатела , или за схема.Предварително благодаря!

табелката на вътрешното тяло е скрира от гипсокартон а на външното тяло което е трудно достъпно прочетох че пише CU-G123KE.
penev

http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=2&topic=537
но като гледам на този модел няма обратна връзка(датчик на Хол)
Може някой кондензатор в захранването да е изтекъл, или да има изгорял резистор
Прикрепен файл : G93-123KE.pdf

17. penev - 29 Юни, 2009 - 00:51:22
Здравейте!Благодяря на Kolyo за схемата.А ето и резултата.
Свалих молула от вътрешното тяло и проверих кондензаторите /свалене -мерене/ но всички бяха добре.Тогава изкарах с кабели,контролни точки , за да мога при монтиран модул да меря. На 4 краче на DC-DC converter напрежението ,след влючване започна да расте от 10 волта и достигна 50 волта/ за около минута/, и изписа H19 , без да има уравление за това на 1 краче. Там напрежението си стоеше 2 волта,а при команда за увеличаване или намаляне на вентилатора, се променяше от 2 волта за малки , до 1,1 волта за високи обороти, без да влияе на напрежението на 4 краче. А H19, най-вероятно сработва по ток , следствие високото захранване. Та моята присъда е неизпраавен DC-DC converter, на който при мене пише A40368 /ETXMJ199X4B, а на схемата A40C295.
Моля за помощ от къде мога да намеря ,може и втора ръка.

DC-DC converter-а вади напрежение , на 7 краче 12 волта DC/което е в нормите/,но на 4 напреженито достига до 50 волта ,без да има уравление за това на 1 краче/FAN SPEED CONTROL SIGNAL/.Свалих DC-DC converter-а,и му навързах схемата, и пак се държи по същият начин -не се рагулира по 1 краче.Разчоплих го и вътре , за 4 краче/FAN SPEED VOLTAGE/ има самостоятелен регулатор. Та за това си мисля че там е проблема

18. georgigu - 20 Ноември, 2009 - 08:58:00
климатик Panasonic ­ CS-G123KE
Проблема при климатика е следния. Сменен е компресора с чисто новичък. Стартира нормално. вдига около 17 бара налягане на р22, в момента в който трябва да повиши оборотите за да достигне пълна мощност изведнъж изключва компресора и започва да мига светодиода на външната платка. При проба на режим студено, компресора се развърта до някакви средни обороти и така може да работи дълго време без проблем. В момента в който се увеличават на оборотите на компресора при задаване на по-ниска температура, компресора пак изключва. Измервал съм големината на правия ток, като по наблюдения големината на правия ток при която изключва компресора е около 2,5-2,9 ампера.
Интересното е, че на дисплея на вътрешното тяло не се индикира грешка и този цикъл на включване и на изключване продължава докато не изключиш климатика. Всички датчици са с нормални стойности.Със сигурност не е компресора, това го прави и с друг компресор.
Можете ли да ме насочиш къде може да търся проблема. Най вероятно е по външната платка, но къде да търся проблема в нея.


Сензорите са проверени по диаграми за модела изправни са. Имам съмнение, че има някаква защита в платката която се е повредила и отчита грешни данни за претоварване на компресора

19. kolyo - 04 Декември, 2010 - 16:24:36
Panasonic cs-g123ke - грешка F99
Климатик Panasonic CS-G123KE ,след 30-40 секунда работа изключва и после след време пак се опитва да тръгне,след няколко опита изписва грешка F99 на вътрешното тяло.Захранващите напрежения са в нормите,датчиците също.
irfz48

По описаните симптоми 100% окъсил компресор. На този модел климатици електроникатаи им много здрава и почти винаги излиза изгорял компресор
georgigu

20. irfz48 - 04 Декември, 2010 - 21:25:13
Panasonic cs-g123ke - грешка F99
Климатик Panasonic CS-G123KE ,след 30-40 секунда работа изключва и после след време пак се опитва да тръгне,след няколко опита изписва грешка F99 на вътрешното тяло.
Захранващите напрежения са в нормите, датчиците също.

21. kolyo - 04 Декември, 2010 - 21:38:48
http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=2&topic=336

22. ivan mihailov - 05 Декември, 2010 - 09:26:34
И аз да се включа гледам темата е актуална , въпросния климатик след смяна на компресор започна да засяда четирпътния след смяна и на него запояна да прегрява и тогава му смених капилярката
едва тогава почна да работи както трябва.
Това беше с този климатик както се казва компресора не гори без причина .

23. LOLITA - 12 Декември, 2012 - 19:28:32
Искам да попитам срещал ли е някой каква е грешка F11?
и ако е компресора както си мисля смеяем ли е той и може ли да се разпробива той?

24. joroklima - 12 Декември, 2012 - 19:38:35
>

25. penev - 22 Декември, 2017 - 11:54:33
Здравейте! След смяна на изгоряла платка вътрешно тяло на Panasonic cs-g123ke, с нова неизползвана досега, на която надписи A741405 и елементи са 1=1, климатика тръгна и работи без грешка. Единствената забележка е че оборотите на вентилатора на вътрешно тяло когато са миниум, са високи , иначе се регулират на степени. Въпроса ми е, дали няма някакъв начин на обучение на платката и как става.



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0406 ]   [ Gzip Disabled ]