|
|
|
|
|
|
|
Предната зима колеги му сменяли копресора. Сега не вдига налягане, прави 12 бара и там си остава. След презареждане с везна ампеража е 5.5, по табела е 10.2. Компресора е DAIKIN на 22 фреон. Изходяща температура е 25гр., входяща 13гр. |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 26 Януари, 2010 - 21:37:03 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
а този компресор вдига ли налягане |
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 26 Януари, 2010 - 22:08:25 |
|
|
|
weka
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
а смукателната тръба след 4-вентила замръзва или е топла ? |
|
Всичко записи: 129 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 26 Януари, 2010 - 22:55:11 |
|
|
|
|
|
|
а този компресор вдига ли налягане | не съм пробвал, не се досетих.
а смукателната тръба след 4-вентила замръзва или е топла ? | топла е. |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 26 Януари, 2010 - 23:26:00 |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
Кокеги кaкво ознaчaвa товa зaмръзвaне? Долнaтa чaст нa вътрешното тяло е обледено, a в горнaтa чaст нямa нищо. Недостaтъчно фреон ли е товa?
По - точно казано долната част на изпарителя на вътрешното тяло е обледена, а горната част на изпарителя е чиста. По тръбния път също имаше лед. Заредих го по везна и налягането беше около 4 бара при работещ компресор на студено. Според мен е недостатъчно количество фреон. Възможно ли е да се е прецакал някой датчик? |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 01 Август, 2015 - 10:28:09 |
|
|
|
|
|
|
Правена ли е профилактика на вътрешния топлообменник ? Сваля се едната страница и се почиства отзад.
Провери ли капацитета на кондензатора на турбината ? |
|
Всичко записи: 12505 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 01 Август, 2015 - 16:26:43 |
|
|
|
modac
Супер участник От: София
|
|
|
|
Ако двете тела са чисти и вътрешния вентилатор работи коректно ми звучи на чек вентил |
|
Всичко записи: 588 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 02 Август, 2015 - 01:58:48 |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
Еми незнам и аз какво става. Преди да го е изместил един колега си е работил добре, но след преместването се е появил теч и той пак се е намесил и сменил или гайка или трипътния вентил. Незнам какво е зареждал и какво е правил друго. Аз като отидох беше обледен до половината и почти не е охлаждал. Размразих го, проверих за течове, вакуумирах цялата система и го заредих по везна и си заработи в нормите. Женицата спомена само, че досега така студено не бил духал. |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 02 Август, 2015 - 22:32:37 |
|
|
|
|
|
|
вакуумирах цялата система и го заредих по везна и си заработи в нормите. Женицата спомена само, че досега така студено не бил духал. |
Все още има "колеги" които не вакуумират системата и после се чудят защо не работи правилно.Ако и фреона не е нужното количество то нормално е да няма достатъчно студопроизводство |
|
Всичко записи: 238 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 03 Август, 2015 - 21:24:53 |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
Вaкуумирaх я около чaс и двaдесет минути. Незнaм колко е нужно зa еднa колонa, но, скоро ще си вземa и вaкуумметър зa помпaтa.
фреона го източих и презаредих наново по везна. Вакуумирах климтика, защото се съмнявам, че още и при монтажа и при пропуска, нито е вакуумирана системата, нито е зареждана. Реших да започна от нулата, за да съм сигурен за себе си, надух и с азот за пропуск,а от колеги знам, че най - добре се дозарежда климатик на 410а, като се зареди наново. |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 03 Август, 2015 - 23:01:42 |
|
|
|