|
|
|
|
|
|
|
Здравейте. Имам проблем с климатика на Зафирата (1999 година). Проблемът е следният след като закупих колата климатика не работеше, открих проблема - спукан кондензатор (отстранен със заварка). Започна зареждането с фреон като останаха към 100 гр към края, за да се напълни системата от клапана на компресора започна да излиза фреон и не можа да се напълни системата. Така с останалото количество фреон климатика вършеше работа (нз какво количество излезна от този клапан, но работеще нормално) Но по време на работата се появи др. проблем пак от този клапан като поработи около 20 минути и клапана на компресора отново изпуска фреона(по-малко някъде за около 5-10 секунди и всичко след това е нормално ). Докато не излезна всичкия фреон от системата. След това се опитахме да заредим системата отново, но този път въпросният клапан, този които се намира на компресора, още при започване на зареждането започна да изпуска фреона и неможе да се зареди. Отвих този клапан от компресора и видях че гумичката, която оплътнява е леко изметната от едната страна съвсем малко наместих я и го завих, но не съм пробвал да заредя системата отново. btw на това клапанче пишеше 3,9 MPa явно това е границата на налягането след която се отваря.
Така въпросът е следният защо този клапан изпуска фреон при работа на климатика. Къде е проблемът които го кара да изпуска. Може би самата гумичка е била изметната от самото начало още от както закупих колата и в последствие е излезнала повече...
Извинявам се за лошото и дълго обеснение дано да разберета за какво става въпрос, ако нещо не е ясно питайте. Мерси предварително |
|
Всичко записи: 30 : Дата на рег-ция: Апр. 2011 : Отправено: 30 Април, 2011 - 14:40:13 |
|
|
|
vaioo
Редовен участник От: София
|
|
|
|
Е добре де, зареди го, или надуи с азот и ще се разбере проблема дали е бил от гумичката. |
|
Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 30 Април, 2011 - 22:44:32 |
|
|
|
|
|
|
Правило в авто климатиците е да се заменят Опръстените при дефект или съмнение. А като зареждате какви налягания измерихте на ниското и на високото? |
|
Всичко записи: 24 : Дата на рег-ция: Яну. 2011 : Отправено: 30 Април, 2011 - 23:32:41 |
|
|
|
|
|
|
Най-добре смени предпазния вентил(клапана). Веднъж като започне да изпуска трудно ще го ремонтираш. И виж радиатора на колата дали е чист. |
|
Всичко записи: 14 : Дата на рег-ция: Март 2008 : Отправено: 01 Май, 2011 - 10:14:16 |
|
|
|
|
|
|
смени този баланс вентил,омекнал е.Както казват колегите виж какво високо налягане държи,все пак трябва да е последствие от нещо.Смени и дехидратора! |
|
Всичко записи: 86 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 01 Май, 2011 - 18:35:24 |
|
|
|
|
|
|
Добре а продава ли се някъде само този клапан става въпрос за нов. Втора употреба само по автоморгите и сигурно върви заедно с компресора. |
|
Всичко записи: 30 : Дата на рег-ция: Апр. 2011 : Отправено: 02 Май, 2011 - 09:41:04 |
|
|
|
|
|
|
Да, продават се в Косер под марката CARGO , те са с почти еднакви налягания ,но разликата е в присъединителните размери/резбата/. |
|
Всичко записи: 99 : Дата на рег-ция: Окт. 2006 : Отправено: 17 Май, 2011 - 20:59:12 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 37 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 18 Май, 2011 - 11:08:47 |
|
|
|
|
|
|
автоклиматик Opel Zafira 1,8 2000г. - не тръгва външната перка става въпрос за опел зафира 1.8 бензин 2000г. нормално ли е при включване на климатика перката включва при високо налягане 25 бара и изключва при 20 бара, не трябва ли при включен климатик да работи постоянно. _____________________________________________________________________ искаш да кажеш че не му работи 1-ва скорост на вентилатора, и възможно ли е да има някакво запушване защото на ниското налягане стрелката на манометъра постоянно играе. |
|
Всичко записи: 160 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 16 Юли, 2011 - 23:46:57 |
|
|
|
михо
Нов участник От: варна
|
|
|
|
Тоя вентилатор е с 2 скорости, като на тихи обороти работи постоянно,заедно с компресора и включва на високи обороти при налягане над 18-20 бара, а изключва при 14-15 бара. Закарай колата на електричар да провери мотора (четките). _______________________________________________________________________ Около какви стойности се колебае налягането? Първо трябва да си оправиш вентилатора и чак тогава ще се разбере дали има проблем. Също така е възможно да има грешка в компютъра и той да спъва вентилатора-провери го и него за грешки. |
|
Всичко записи: 45 : Дата на рег-ция: Юли 2009 : Отправено: 17 Юли, 2011 - 13:45:41 |
|
|
|
|
|
|
Видях още две Зафири и те по същия начин включват перката при 23-25бара или им е дефект или така работят вие как мислите дайте някакви идеи. |
|
Всичко записи: 160 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 23 Юли, 2011 - 00:17:14 |
|
|
|
|
|
|
не е нормален този режим на перката.въпреки че съм имал същите случаи за нашия климат зафирите включват първа степен на 12-13 бара и втора на 16-18 бара.При мойте случаи колите са швейцарски,ако и при теб е така явно се правят за различен климат |
|
Всичко записи: 86 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 03 Август, 2011 - 23:08:11 |
|
|
|
|
|
|
колеги пак проблем с една зафира при зареждане с фреон на кантар сменен дехидратор ниското налягане на обороти го държи малко високо 3 бара високото между 15-18 а при 2000 оборота ниското го държи 2.2-2.3 бара и изходящата температура не може да падне под 16.5 градуса. Някой може ли да сподели от какво може да е. |
|
Всичко записи: 160 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 18 Юни, 2016 - 14:04:07 |
|
|
|