|
|
|
|
|
|
|
Здравейте :Интересуваме може ли да се разбере дали климатика е ок , ако е настроен на макс и за колко време би достигнал максимална температура(зададена). Искам да си изясня дали имам проблем щот от фирмата монтирала се правят на интересни,а е гаранционен. До миналата зима се отоплявах с панасоник 9-ка и беше ок за същата квадратура. |
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 11 Октомври, 2011 - 21:08:50 |
|
|
|
|
|
|
От това за колко време ще достигне максималната температура нищо няма да разбереш. Гледаш на какъв фреон е, закачаш правилните маномерти, включваш го и наблюдаваш режима на работа |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 12 Октомври, 2011 - 14:46:25 |
|
|
|
|
|
|
колегата Георги Стоичков е прав закачаш му манометри и един термометър на вътрешното тяло да видиш каква температура(разбира се включваш го на HEAT) и наблюдаваш как се държи климатика. |
|
Всичко записи: 35 : Дата на рег-ция: Юли 2011 : Отправено: 12 Октомври, 2011 - 21:28:05 |
|
|
|
|
|
|
Bavareca термометър не му трябва, от написаното по-горе останах с обеждението, че питащия е клиент а не колега, който пита защо не му топли климатика и че миналата година е имал 9-ка сега е с по-голям и не е доволен от работата му Имам няколко мнения по ,,евентуалния" проблем : 1: климатика е дошъл фабрично с по- малко фреон и поради тая причина не топли нормално. 2: Климатика е много голям за помещението (малка стая дето е топлена с 9-ка ) и сега има 18-ка просто вентилатора ще прави такова течение в малката стая та ум ще ти зайде дори и да духа топло |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 13 Октомври, 2011 - 02:54:17 |
|
|
|
|
|
|
Мда Клиент съм но чета тук редовно и с интерес мненията ви чат-пат и аз драскам по некой ред.За течението от вентилатора е поносимо ,но поставих го на 30гр. и очаквах да стане жега в стаята плюс това навън са плюсови температурите,та затова попитах.Всъщност след като му преместих вътрешния датчик заработи по добре. |
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 16 Октомври, 2011 - 20:46:14 |
|
|
|
|
|
|
Оффффф Като чуя за местенето на въздушния датчик и все едно ми бъркат с боксова ръкавица в задника Конструктора точно и ясно е пресметнал къде да е местоположението на тоя датчик, ама по нашенски всеки решава кое как да си направи и го мести където му скимне |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 18 Октомври, 2011 - 00:55:11 |
|
|
|
|
|
|
Сваляй боксовата ръкавица щот ефекта е зашеметяващ.
|
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 18 Октомври, 2011 - 21:07:21 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
Георги Стоичков ти колко конструктори си виждал качени на стълбата?на клим. с плътен декоративен панел и топъл старт възд. датчик се мести.поне аз
|
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 18 Октомври, 2011 - 23:54:49 |
|
|
|
|
|
|
Тази вечер вдигнах градусите на 30 и около 15-20 минути работа повече от 46 гр. не вдигна мерено пред жалузите му и влезе в дефрост.въздушния датчик си е на местото.Аз мисля че имам проблем.Моля за мнение .И колкото и банално да става не мога да го накарам да топли като панасоника-12-ка.М/у другото дали не може да се заимства нещо от панасоника само компресора е фалирал. |
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 23 Ноември, 2011 - 20:45:54 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 24 Ноември, 2011 - 00:18:14 |
|
|
|
|
|
|
Възможно е де е дошъл недозареден , ама за целта ще ти трябват поне манометри и ампер клещи. Мериш налягане, ток, и преценяш дали е добре, ако не точиш мериш на везна и връщаш или доливаш фреон Най-добре да се обърнеш към сервиза който е монтирал климатика (ако е нов ) |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 24 Ноември, 2011 - 01:18:00 |
|
|
|
|
|
|
Отново да ви занимая с проблемите,все още не мога да направя връзка със сервиза(гаранционния) ,Тази сутрин спрях машинката и три часа не излиза от дефрост,обръщам на охлаждане работи на топло докато не почукнах вътрешното тяло дали случайно но тръгна.Моля ако има тук някой четящ от шумен и е подръжка на Юлимекс оод ,или е представител на Вега-Клима да даде актуален телефон за връзка. |
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 03 Декември, 2011 - 19:46:01 |
|
|
|
turboie
Постоянен участник От: любимец
|
|
|
|
Потърси сервис Наи вероятно е истървал фреон и затова не работи както трябва
Ами може и даса фалирали знаели човек Трябвати класифициран човек които разбира успех |
|
Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 04 Декември, 2011 - 09:12:38 |
|
|
|
|
|
|
A бе търся ги ама май требе да псувам,не си дигат телефоните. |
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 04 Декември, 2011 - 18:17:23 |
|
|
|
|
|
|
Търси магазина от където си го купил да ти прати други! |
|
Всичко записи: 376 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 05 Декември, 2011 - 07:55:46 |
|
|
|
|
|
|
И така:Дойде човека закачи манометара и аз го видях как вдигна 4 Мп. И ТВА Е каза всичко ок нема кво да се жалиш .Еми толкоз му е душицата на 18-ката.Лош избор. |
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 16 Декември, 2011 - 20:17:52 |
|
|
|
|
|
|
Това налягане на охлаждане ли го мерихте ? |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 16 Декември, 2011 - 21:42:41 |
|
|
|
|
|
|
Що не провериш да няма пречупена тръба! |
|
Всичко записи: 376 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 17 Декември, 2011 - 12:04:12 |
|
|
|
|
|
|
На топло по табела 4.2мп му дават и на топло го мериха ,към техника няма забележки човека бе повече от любезен . |
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 20 Декември, 2011 - 21:30:34 |
|
|
|
|
|
|
Аз да попитам тънката ти тръба топла ли е или студена? |
|
Всичко записи: 26 : Дата на рег-ция: Авг. 2008 : Отправено: 31 Декември, 2011 - 09:13:09 |
|
|
|
|
|
|
Не определено не е топла,до външното тяло. |
|
Всичко записи: 85 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 31 Декември, 2011 - 17:47:52 |
|
|
|
|
|
|
midea msg-18hrdn1
След стартиране на системата в режим отопление се установява, че турбината на вътрешното тяло тръгва веднага. При наличие на 63 градуса на изпарение (R410A), вентилатора на външното тяло продължава да работи и така до 70градуса и принудително спиране от дистанционното. След по подробен оглед на машината, се наблюдава липсата на тръбен външен датчик. Климатика е обикновен. vkstoychev |
|
|
Всичко записи: 12517 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 01 Март, 2017 - 18:11:26 |
|
|
|