Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик ITALCLIMA CS 48GW1DC - ­ денивелация


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 
iliya


Участник


Климатик ITALCLIMA ITCCS48GW1DC - 48000 BTU
Привет на всички участници ,работя в туристически комплекс в Италия и началниците ми предложиха да се заема и с климите ,че да не викат толкова често външна фирма естествено срещу повишаване на възнаграждението. И аз нали съм си алчен и амбициозен приех без да имам нужния опит.
И така монирах една трифазна 48ца но между външното и вътрешното тяло има денивелация 4.5 м като вътрешното е по ниско и ме притеснява че не съм сложил маслен трап.
Въпросът ми е трябва ли да сложа такъв след като в мануала дават да се слага на 5м.
Пише максимална денивелация 26м , максимален тръбен път 30м
като при по-голяма денивелация от 5м на всеки 5 м се прави маслен трап.
В случая точната денивелация е 4.1м
Тръбите са 1/2 и 3/4 ако има значение.

Всичко записи: 74 : Дата на рег-ция: Юни 2007 : Отправено: 03 Юни, 2007 - 23:55:50
kolyo



Админ
От: Русе


Щом в мануала пише че трябва, значи трябва
По принцип при инверторите смазваненето е по лошо заради ниските обороти на компресора.
Този климатик мултисплит ли е ?
http://www.italclima.com/index.php?pg=top-multy-free


Всичко записи: 11471 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 04 Юни, 2007 - 00:04:56
iliya


Участник


Машината не е инвертор чорбаджията е стиснат и не е мултисплит само с едно вътрешно тяло е а проблема е ,че го монтирах в една вътрешна зала на ресторант където доста трудно се скриват тръбите и от естетическа гледна точка не направих въпросната еска тъй като нямам 5м. но сега ме гложди и сън не ме хваща.

Всичко записи: 74 : Дата на рег-ция: Юни 2007 : Отправено: 04 Юни, 2007 - 10:00:23
kolyo



Админ
От: Русе


Има поговорка - "стиснатия плаща два пъти"
S-ката можеш да я направиш и на друго място, но щом вече е монтиран - оставяй го
Колкото повече буташ - толкова по зле.

att-4663bb6393a85trap.gif


Всичко записи: 11471 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 04 Юни, 2007 - 10:12:35
iliya


Участник


Благадарности големи !
Външното тяло е на покрива на ресторанта и съм пуснал достатъчно тръба да я направя там, но ще е на нивото на машината и не знам ще работи ли ефективно трапа?

Всичко записи: 74 : Дата на рег-ция: Юни 2007 : Отправено: 04 Юни, 2007 - 10:22:22
Дани___Д



Редовен участник
От: Видин


Разгледайте добре схемата, дадена от kolyo и преценете има ли смисъл от маслен трап.
За тръбен път по-къс от пет метра според мен не е нужен.

Всичко записи: 173 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 04 Юни, 2007 - 13:38:23
joroklima


Постоянен участник


Според мен трябва да има маслен трап във всички случаи когато външното тяло е по високо от вътрешното.
Срещал съм поне 5 случая в които не е правено маслен трап и компресора почва да задържа механически , защото няма масло в него и да задейства защитата от висок ампераж. Така работят максимум 2 години в най добрия случай.
Тези климатици изискват качествен монтаж и работят перфектно много дълго време. Естествено и с нужната профилактика.

Всичко записи: 461 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 04 Юни, 2007 - 14:10:10
petko


Редовен участник
От: София


Спи спокойно денивелацията ти е под 5 м а и най вероятно при самия монтаж си направил маслен трап без да искаш ...

Всичко записи: 168 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 11 Юни, 2007 - 16:45:03
simons


Участник
От: Бяла


Мисля, че няма да имаш проблем. При климатичния режим на работа, когато изпарението е високо , маслото успява да се върне в компресора. Така, че спи спокойно.

Всичко записи: 97 : Дата на рег-ция: Окт. 2006 : Отправено: 11 Юни, 2007 - 22:10:21
kolyo



Админ
От: Русе


Проблем с ITALCLIMA
Здравейте. Проблема ми е , че преди време монтирах двадесетина климатика 60000Btu но почнаха да пукат тръбите на външните тела. Инсталацията на външните тела е изпълнена с 0,7-0,8мм тръба и по извивките където изтънява се пука и изтича фреон и доста масло. Машините работят на R410 и симисля ,че тези машини са проектирани за R22 или R407 които работят с по-ниски налягания. Изработката е много китайска естествено но компресорите Копеланд биват.
Идеята ми е дали мога да заменя 410 с 407 като не се занимавам с промивки, смяна на масла и компресори а просто да сваля работните налягания.
iliya

Всичко записи: 11471 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 20 Декември, 2009 - 07:09:06
vaioo



Редовен участник
От: София


НЕ

Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 20 Декември, 2009 - 08:01:38
turboie



Постоянен участник
От: любимец


За пръв път чувам да се спукат тръби на сгъвките
едва ли налягане от 30 бара може да ги спука да не би причината да е друга за това спукване 07 то тръба е малко мека и трудно се огъва на ръка без да я смачкаш за дебелите тръби говоря хубаво е с тръбоогъвач да се огъват

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 20 Декември, 2009 - 08:53:50
vbi


Нов участник
От: Пловдив


Също имах проблем със спукани тръби. Проблема беше от партидата .Два кангала 10 мм. се пукаха по шева при згъване,дори и с тръбогиб.Сменихме фирмата за доставка и подменихме тръбите на климатиците.Хубавото е, че хванахме проблема още на 3-тия климатик.По принцип на 410 фпеон слагам медна тръба с дебелина на стената 1 мм.,понеже налягането е голямо и се подсигуряваме .

Всичко записи: 34 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 20 Декември, 2009 - 18:08:25
iliya


Участник


Не знаех , че темата е преместена. Не съм се изразил правилно. Тръбите в машините на външните тела се пукат там където има извивки , а те са машинни. Въпросните периодично продължават да се пукат от време на време.

Всичко записи: 74 : Дата на рег-ция: Юни 2007 : Отправено: 26 Декември, 2011 - 23:28:38
Георги Стоичков


Редовен участник
От: Пловдив


За пръв път чувам да се спукат тръби на сгъвките

Пукат се преди 2 седмици един елит хем на 407 беше спукал тръбата на втората сгъвка след крана на нивото на компресора. Най-вероятно е имаш шупла в тръбата , която с времето е потдала на 4 години е и фреона започва да изтича като вдигне 10-15 бара, тръбата е на достатъчно разтояние от компресора и нямаше следи от триене

Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 27 Декември, 2011 - 15:20:32
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик ITALCLIMA CS 48GW1DC - ­ денивелация [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0238 ]   [ Gzipped ]