|
|
|
|
|
|
|
Здравейте, Взех си климатик с монтажен кит. Китайски __ Deer KFR-26GW/ZBP __ R410 __ DC-invertor(Toshiba компресор) Монтирах го, но не искам както пише в инструкцията за монтаж само да го "духна", а да го вакуумирам. Имам вакуумпомпа, която прави почти -1 бар, но нямам накрайник към климатика. От монтажа остана гайка 7/16, имам и парче тръба с конус, на която да вържа маркуча от вакуумпомпата. Не ми е ясно игличката, която е в накрайника за пълнене и вакуумиране автомобилен тип ли е? Трябва да я отвия, да вържа накрайника, да вакуумирам, да пусна фреона и след това да махна накрайника? Ще изпусна ли много фреон, докато затегна игличката? Или накрайниците имат нещо, което я натиска само, без да се отвива? Малко помощ? |
|
Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 08 Март, 2009 - 20:44:31 |
|
|
|
|
|
|
Или накрайниците имат нещо, което натиска игличката само, без да се отвива? | имат . Дори и накрайника на автомобилната помпа има "такова нещо"
Людмил , щом е инвертор , по добре извикай монтажници - поне заради гаранцията
|
|
Всичко записи: 12505 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 08 Март, 2009 - 20:50:24 |
|
|
|
|
|
|
Направих си този накрайник:
Днес вакуумирах и пуснах машината. Всичко засега изглежда нормално.
|
|
Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 10 Март, 2009 - 22:22:11 |
|
|
|
petko
Редовен участник От: София
|
|
|
|
Я го снимай по добре че не се разбира за какъв девайс става въпрос... If it's possible and a little explanation.... |
|
Всичко записи: 167 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 11 Март, 2009 - 16:26:10 |
|
|
|
|
|
|
Тоз девайс както не се вижда много добре няма игличка..... Което означава че си вакуумирал само него ??? Да беше изпуснал малко фреон както е написано в книжката. |
|
Всичко записи: 455 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 12 Март, 2009 - 00:06:34 |
|
|
|
|
|
|
Съжалявам за снимката, просто няма с какво да направя по-добра в момента - апаратът ми е счупен. Игличка има. Взех под внимание консултацията с kolyo. Отгоре се вижда глава на болтче М3, което е дълго и при завиване достига до иглата на вентила и опира в нея. Когато вързах "девайса" с развито болтче и пуснах помпата тя вакуумира действително до него, но това ми беше целта - при навиването му се усети разтоварване и постепенно натоварване докато се вакуумира тръбния път и вътрешното тяло. След това (след 15 мин.) развих леко тънкия кран и се усети веднага запълването с фреон и тогава развих болтчето на девайса, с което спрях вакуумирането. Чак след това го разкачих и спрях помпата. Мисля си, че съм се справил... като за новобранец. |
|
Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 12 Март, 2009 - 20:03:58 |
|
|
|
modac
Супер участник От: София
|
|
|
|
Аз пък много искам да си имам Порше и ше зема да си сглобя едно сам! |
|
Всичко записи: 588 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 12 Март, 2009 - 20:08:13 |
|
|
|
|
|
|
Климатик KFR-26GW/ZBP - Не тръгва на охлаждане Сега вече изобщо компресорът не развърта. До преди няколко дни завърташе до около 1 ампер на амперклещите, работеше няколко минути и изключваше. Няма мигания за грешка. Някакви насоки за действие ако може?
По външната платка свети постоянно един червен светодиод, но повече с огледалцето не видях, защото отгоре няма място. Бях решил да свалям външната платка за почистване, защото го пусках на отопление и работи. Вдигна до 3 ампера, но достигна бързо температурата и свали оборотите. Съмнявах се за лоши връзки/спойки някъде. Когато влязох вътре имах вече код за грешка - мигаше 4 пъти светодиод на панела на вътрешното тяло. Прочетох, че това е грешка в комуникацията между платките вътре - вън. Което ме кара да мисля наистина за спойка или окислен куплунг. Утре ще свалям и почиствам отвън пък да видим.
Грешката за комуникация свети няколко минути, изгасва и климатикът тръгва. Но, първоначално развърта до 3-4А и веднага сваля до 1А и така си работи с часове. Премерих вътрешните термистори. На въздуха дава 5Ком, но тръбният е 50 Ком?!? Ето какво пише по спецификация Излиза, че трябва да е 20 Кома ли? А останалите стойности какво означават? __________________________________________________________________ Смених тръбния на вътр. тяло с 5 кома и тръгна нормално |
|
Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 18 Юли, 2015 - 12:49:52 |
|
|
|
|
|
|
Климатик DEER KFR 26 GW ZBP - Не тръгва на отопление
На охлаждане работи нормално. На отопление НЕ развърта външен вентилатор и компресор, но превключва четирипътния. На външната платка свети постоянно червеният LED3, a зеленият LED4 до процесора мига постоянно. Вътре върти вентилатор, няма мигания за грешка. Моля за насоки. Людмил |
|
|
Всичко записи: 12505 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 03 Октомври, 2015 - 22:04:48 |
|
|
|