|
|
|
|
|
|
|
Автоклиматик Mazda Demio 1.3 2000г, слаган от български майстор. заледява изпарителя, попитах майстора защо така се получава, той каза че е окъсил термостата може ли някой да помогне, като ми каже, каква част да сложа, на мястото на липсващата. ________________________________________________________________________ Осезателя е бил между ламелите, където температурата се променя по плавно и най-вероятно с по-голям диферент, този на въздушна среда няма ли да кара компресора,да тръгне половин минута след като е спрял? ________________________________________________________________________ филтъра на купето е чист. Иначе ако на празен ход,на автомобила,изпарението може да е близко и малко над нулата,то при шофиране с 3000оборота,изпарението е абсолютно минусово.Както писах в началото,климатика е слаган тук,не е климатроник и това реле беше поставено в последствие,точно по тази причина-изпарителя при продължително каране замръзваше.Иначе както казах филтър и вентилатор са наред.Имам възможност да сложа контролер,който ще мога да командвам и по температура и по време,но ми се иска да сложа термостат,който го има в оригинален климатик-хем по-компактен,хем няма да лежа под жабката,докато си напасна настройките. |
|
Всичко записи: 8 : Дата на рег-ция: Юни 2016 : Отправено: 05 Юни, 2016 - 13:38:17 |
|
|
|
|
|
|
Въздушен термостат за плюсова хладилна витрина __________________________________________ Ми извади го от ламелите |
|
Всичко записи: 12528 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 05 Юни, 2016 - 13:47:40 |
|
|
|
|
|
|
заледява изпарителя, попитах майстора защо така се получава, той каза че е окъсил термостата може ли някой да помогне, |
Изпарителя се заледява когато няма топлинен товар (не се обдухва от вентилатора) ниска температура, а не плюсова на изпарение 5-7 градуса. Термостата е да поддържа температурата в купето |
|
Всичко записи: 238 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 05 Юни, 2016 - 18:50:32 |
|
|
|
frick
Постоянен участник От: гр. Девин
|
|
|
|
Филтъра на купето чист ли е? |
|
Всичко записи: 329 : Дата на рег-ция: Яну. 2011 : Отправено: 05 Юни, 2016 - 21:20:58 |
|
|
|
|
|
|
Коригирай количеството на хл. агент до плюсово изпарение. |
|
Всичко записи: 21 : Дата на рег-ция: Март 2015 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 08:39:48 |
|
|
|
|
|
|
Плюсово изпарение на колко оборота? На празен ход или на 3500? Господа нали това е вид инвертор. Всичко зависи от оборотите на двигателя. Плюсово е изпарението само на празен ход при околна температура над 20 градуса целзий.Откъде да дойде плюсово изпарение при високи обороти? |
|
Всичко записи: 8 : Дата на рег-ция: Юни 2016 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 13:46:12 |
|
|
|
|
|
|
Минусовото изпарение започва малко под 2 бара, предполагам има трв което контролира изпарението, ако се регулира, намести 5-7 градуса. Температури се мерят при 1500 об/мин, няма как цял ден да караш с 3000 об/мин. При събери-чарка нещата стават по-трудно! |
|
Всичко записи: 21 : Дата на рег-ция: Март 2015 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 14:56:58 |
|
|
|
|
|
|
p_apur4o,благодаря,че ми обръщаш внимание-това първо.После искам пак да кажа-релето което изгоря,бе сложено от майстора който ми монтира климатика в последствие,за да се избегне точно това заледяване.Когато карам из града или близки дестинации до около 50 км,няма проблеми.Проблема се появява при по продължително извън градско каране.Ето наскоро се прибирах от Русе към Варна и някъде около Цар Калоян,вече се налага да оставя само на вентилатор.След като се разтопи изпарителя,нямах проблеми,понеже спрях на Плиска и после Варна. Затова ти цитирам тези обороти.Иначе примерно карам 20 км,спирам отида някъде,без проблем,като се върна една локва-разтопен и тръгвам и пак няма проблем.Работил е климатика с този фреон мисля около 7 години може и 8 без никакъв проблем,докато не махнахме релето. |
|
Всичко записи: 8 : Дата на рег-ция: Юни 2016 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 16:36:54 |
|
|
|
|
|
|
И какво пише на изгорелият термостат.Климатик на кола трудно изкарва 7г.без пропуск. |
|
Всичко записи: 77 : Дата на рег-ция: Май 2011 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 18:17:57 |
|
|
|
|
|
|
Изгорелия термостат майстора го е хвърлил понеже много миришел на бакелит.Съгласен съм,че без пропуск трудно подобна машина кара толкова време,но като сложа термометър,на вътрешен въздух,при обороти,духа 6 градуса целзий. |
|
Всичко записи: 8 : Дата на рег-ция: Юни 2016 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 21:07:12 |
|
|
|
frick
Постоянен участник От: гр. Девин
|
|
|
|
K50 P1127 Охладители напитки и плюсови хладилни витрини +1.5...+12.5°C 1,200 мм. Пробвай с този. |
|
Всичко записи: 329 : Дата на рег-ция: Яну. 2011 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 22:13:17 |
|
|
|
|
|
|
Послушай колегата frick, сложи плюсов термостат на изпарителя , в ролята на дефрост сензор. Фабричните инсталации също имат. |
|
Всичко записи: 21 : Дата на рег-ция: Март 2015 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 23:50:42 |
|
|
|
|
|
|
Първо си оправи фреоновата част и после потърси термостат. Иначе термостати бол : К55L7505 (max. +4/-1 °C min. +14/+10 °C , L=600mm) K55L7501 (max. +2,5/-2,5 °C min. +17°C , L=900mm) K50L9427 |
|
Всичко записи: 77 : Дата на рег-ция: Май 2011 : Отправено: 08 Юни, 2016 - 06:05:51 |
|
|
|
|
|
|
Поръчах термостат RC-U0410 (+5 °C / +15 °C )
Климатика заработи както преди. Благодаря на всички които откликнаха и ме подкрепиха със съвети. |
|
Всичко записи: 8 : Дата на рег-ция: Юни 2016 : Отправено: 11 Юни, 2016 - 15:02:01 |
|
|
|