|
При включване на захранването компресора директно се стартира |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
Здравейте колеги, след създадена каща по климатика от неизвестни колеги, намерих машината в следната състояние: на външното тяло имаше изрязани кабели и един кондензатор за компресора 35мф. На външният вентилатор липсваше кондензатора(сложих му 1,2мф). На вътрешното тяло тръбения датчик беше сменен с въздушен на около 9 к ома(него ще го сменя с 5 кома пак тръбен). Проблема на климатика е, че като го включа в захранването компресора се стартира моментално. Командите от дистанционното работят, но компресора продължава работа и не спира. Единствено спира, когато му издърпам щепсела. На вътрешната платка не видях чужда намеса. Захранването към компресора през реле ли се подава, че не съм много сигурен? |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 05 Юни, 2016 - 18:31:25 |
|
|
|
|
|
|
Погледни (ако можеш) етикета на външния вентилатор- там трябва да пише какъв кондензатор му е необходим, мисля че 1,2 мФ му е малко! Реле за компресора има и то е на вътрешната платка. Едната от клемите на захранващият кабел се включва в това реле и след това отива към компресора. |
|
Всичко записи: 8 : Дата на рег-ция: Апр. 2016 : Отправено: 05 Юни, 2016 - 20:17:29 |
|
|
|
|
|
|
Смени релето на компресора, оригинално на този климатик в корпуса на кондензатора за компресора има втори кондензатор, който е за вентилатора и явно е сменян и за това вентилатора е оставен без кондензатор, мисля че втория кондензатор беше 2 микрофарада, имам такъв кондензатор в сервиза по-късно ще го погледна и ще пиша каква му е точната стойност. |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 06 Юни, 2016 - 08:50:44 |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
Релето е сменено вече, стартира си вече нормално, но ми направи впечатление, че при изключване на компресора има една затихваща вибрация в продължение на 10 секунди. Компресора се разклаща след като му се спре захранването. Въпросът ми е дали кондензатора му който не е оригинален ( в момента е с 35 микро фарада) не му идва малко мощен или самият компресор е пътник? Иначе климатика си охлажда и затопля. |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 21:51:52 |
|
|
|
|
|
|
Клапаните на компресора не държат |
|
Всичко записи: 12517 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 22:07:20 |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
Kolyo и аз тъй си мислех, ама тайно се надявах да не съм прав! Благодаря на отзовалите се ! |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 07 Юни, 2016 - 22:20:44 |
|
|
|
|
|
|
Виж му налягането, да не се окаже че вдига високото на топло от чека и капилярите, но ако това тресене де появява и на студено след като спре компресора, проблема е от клапаните както ти каза Кольо. |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 08 Юни, 2016 - 11:19:41 |
|
|
|
|
|
|
Мисля че е четирипътника,иначе кви клапани при ротационните компресори. |
|
Всичко записи: 77 : Дата на рег-ция: Май 2011 : Отправено: 11 Юни, 2016 - 12:31:57 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
Мисля че е четирипътника,иначе кви клапани при ротационните компресори. | Само един е колега. Не са в множествено число.От четирипътния много трудно може да вдигне голямо налягане.Иначе колегата наистина трябва да закачи манометър и да види на какво налягане работи машината. Ако го изключи на 20 бара и пак прави така , значи единствения клапан пропуска налягането в обратна посока.
|
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 11 Юни, 2016 - 21:55:28 |
|
|
|