Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик CROWN DGZ 12HR53


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 не включва , само свири
ice


Нов участник


На отопление и на охлаждане не включва нищо.На вентилация работи вентилатора .
Изключвахме го за 1 ч и нищо.
Какви са стойностите на датчика ?
Аз мисля,че е прецакан софтуъра на процесора.
Колкото до лампа няма време да мигне защото веднага спира .

забравих да отбележа че бяхме махнали буксата на компресора и пак същото

Всичко записи: 34 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 23 Юни, 2006 - 16:40:58
kolyo



Админ
От: Русе


Ако беше прецакан софтуера,нямаше да работи и на вентилация.
Датчиците на другите климатици обикновенно са 10к при стайна температура, за този модел не зная.

Ако изключва в момента на включването на някое реле, може бобината на релето или защитния диод да дават накъсо и да пада захранването , а оттам и процесора да се нулира.

Всичко записи: 12512 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 23 Юни, 2006 - 16:54:49
kolyo



Админ
От: Русе


КЛИМАТИК CROWN DGZ12HR53 - код грешка
търся кодове за грешки.мигат и трите лампи
deko969
турбината завърта ли ?
http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=5&topic=162
колеги не мога да вкарам дистанционото да влезе в режим за кофигурация.помогнете
deko969
Ами извикай някой дето може
http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=2&topic=1




att-4915ca1614192stel.gif


Всичко записи: 12512 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 08 Ноември, 2008 - 17:49:21
deko969



Участник


не става с бутоните за темп. а и пробвах и други конфигурации.ако някой се е сблъсквал с този проблем при краун нека пише

Всичко записи: 98 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 21 Ноември, 2008 - 17:25:56
kolyo



Админ
От: Русе


Има CROWN-и , които не могат да се зареждат от дистанционното - трябва да се зареди EEPROM-а

Търси същия климатик и му свали дъмпа

Всичко записи: 12512 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 21 Ноември, 2008 - 18:10:43
fujitsu



Постоянен участник


Проблем с този модел. Изключва като се затваря желюза след час работа с едно пиукане. Не съм ходил да го видя още, обадиха ми се по телефона. Моля дайте идеи.
__________________________

Смених му тръбният датчик във вътрешното тяло и се оправи.
10 Кома.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 09 Декември, 2008 - 21:16:42
cherkezov



Нов участник


Климатик CROWN DGZ-12HR53 - адаптиране от R22 на R 407C
Колеги работя по един климатик 12-ка CROWN на които му е сменен компресора.Преди климатикът е бил на R22 с капацитет 1120 гр.А сега работи с R 407с но имаше дехерметизация ,отстраних я и заредих 730 гр. фреон R 407c .Компресорът е на TOSHIBA, в режим отопление работи на 15 бара а токът му е 8 ампера.Някой дали може да ми каже дали това е в рамките на нормалното.
Благодаря.

_______________________________________________________________________
Заредих го с R 407C защото след смяната на компресора е бил зареден с фреон R 407C и си е работел добре.Поне така твърди собственикът му.

(Добавено)
А относно проблема на deko 969 за еепрома, ако все още не е успял да го реши разполагам с такъв CROWN DGZ 12HR53 на който мога да разчета дъмпа и да му го изпратя.

Всичко записи: 6 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 06 Февруари, 2010 - 20:01:39
weka


Редовен участник
От: Варна
ICQ

защо е с по малко гас 730 ? а не 1120 гр. тока му е голям ,
провери ли 4-вентил да ли е изправен , може компресора да работи с повишено смукателно налягане и да вдига тока !

Всичко записи: 129 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 06 Февруари, 2010 - 20:50:36
turboie



Постоянен участник
От: любимец


8 ампера мисля че е много за 12 ска трябва да около 5 някаде
и защо не си го заредил с R22 ами с R407C
________________________________________________________________
щом е с R407C сигурно му е малко фреона
трябвало е да го заредят колкото си пише по табела макар и да е бил с R22 пък и може и да е истървал газ и тогава доста се влошава работата му понеже е на R407C това че е такъв компресор не му пречи да работи с R22
наскоро сменях компресор от R22 на R407C и го заредих с R22 и си работи много добре но си го заредих по табела

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 06 Февруари, 2010 - 22:21:47
Чаво


Нов участник


Здравейте. Имам нужда от съвет, щото този ми климатик ще ме побърка. Проблема с две думи се състои в следното:на отопление работи когато и както си иска? Фреона си е в норми и количество и налягане, датчика за вътрешна температура си е наред-замерихме го, а климатика включва и изключва когато си иска. На отопление дори започна да работи като обикновен климатик а не като инверторен, достига някаква температура и направо се изключва. След това може да не се включи и два дена или пък още след 10 мин. Говоря за различно поведение при едни и същи атмосферни условия. Включвал съм го и автоматичен режим и пак същия филм. Четох по форумите за номера с изключването на климатика от ел. мрежа и ваденето на батериите от дистанционното,но и това проработи само няколко дни и то само при зададена максимална темп. Намаля ли от 30 на 28 гр. иведнага спира, а дали ще тръгне пак само он си знае. Сигурно мога да напиша още толкова странности, но ако по изброените до тук някой може да ми помогне ще съм му безкрайно благодарен.

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Апр. 2010 : Отправено: 04 Април, 2010 - 10:57:51
ivailo78



Участник
От: Бургас


виж си въздушния датчик и филтрите датчика докато го мериш виж със затопляне дали променя съпротивлението говоря за въздушния по същия начин провери и тръбния

Всичко записи: 98 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 05 Април, 2010 - 22:17:42
fujitsu



Постоянен участник


Викай сервиз. Ако не за ремнта, то поне за диагностика. Ясно че не ти се дават пари. Но това е по-сложна машинка отколкото обикновен климатик, и така както го обясняваш няма как да ти се реши проблема. Излиза, че всичко му е в норма ама не работи...

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 06 Април, 2010 - 19:58:18
Чаво


Нов участник


За пари че ще се дават е ясно, само не ми е ясно на кой сервиз да ги дам. Дойдаха от фирмата, която го монтира и докато им обяснявах и гледаха какви ги върши климатика, само успяха да се почешат по главите и да вдигнат няколко пъти рамене. Слетд това се обадих на "Техноклима", тъй като са сервиз на ТВ"Зора" и би следвало да рабират от марката CROWN. След няколко замервания на тръбни, въздушни датчици и фреони /всички в норма/ решиха да вземат и двете тела на климатика в сервиза. След една седмица дойдаха да го монтират. Питах ги колко струва ремонта, а отговора беше: за сега нищо, наблюдавай го, ние ще ти се обадим. Да ама не се се обадили и до сега. С познат се захванахме под телефонния надзор на човек навътре в нещата. Мерихме въздушния датчик, щото имаше предположение, че е от там проблема, даже и го сменихме, тъй като трябвало да отчита 7/8 килоома, а уреда показва 3/3,5. Сложихме нов датчик, но след като го монтирахме и той показваше 3/3,5. Шах и мат. На охлаждане си работи като инвертор като стой та гледай. Ей заради тия премеждия потърсих помощ във форума.

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Апр. 2010 : Отправено: 07 Април, 2010 - 18:20:58
fujitsu



Постоянен участник


CROWN DGZ 12HR53 - обикновен
Преобърнах цялата машина на опаки, но не мога да намеря от къде изпуска фреон. 5 години работи в сървърно помещение на студено, след това го преместихме в детска стая да топли. На топло работи идеално, само дето изтърва половината фреон за около 45 дена. Ако някой има идея къде да търся пропуска ще съм му благодарен.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 22 Май, 2010 - 15:36:55
ivailo78



Участник
От: Бургас


ако работи на топло и изтърва за около45 дни логиката води пропуска да е във външното при ниското налягане прегледай и гайки щом при местенето е взело да изтърва друго надуваш с въздух и в гореща вода или с оксижена нагряваш основните възли като снадките на тръбите и подобни при нагряването ако пламъка позеленее проблема е там успех

Всичко записи: 98 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 22 Май, 2010 - 23:32:32
adyz


Нов участник


Потърси пробив и в тръбите. Дори и при високо налягане, ако пробива е малък, ще задържи известно време. Върху някои тръби има гравирана с точици информация. Имал съм случай на пропуск от такава точица. Светна ме един колега със същия случай. Успех.

(Добавено)
Чаво, слагаш си дистанционното срещу климатика(пряка видимост) и го наблюдавай. CROWNите имат Тдатчик в дистанцията, някои модели се активира тази функция, на други си работи перманентно. Климата гони температурата при дистанционното. Ако са ти заслабнали батериите не може да осъществи комуникацията, дистанционно-втр тяло.

Всичко записи: 10 : Дата на рег-ция: Февр. 2010 : Отправено: 05 Юни, 2010 - 10:15:16
miro-marinov


Нов участник


тези климатици са производство на galanz /china и общо взето са доста проблемни има и като sang, elite, crown и prolux
така че колеги специално аз вместо стандартниа кабел са датчика слагам такъв екраниран
имал съм този проблем с midea 24 през 99-2001 година и на мен така не ми тръгваше .

Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Юни 2010 : Отправено: 30 Юни, 2010 - 00:54:01
kolyo



Админ
От: Русе


Климатик Crown DGZ-12HR - грешка F8
Привет на всички . Имам следния проблем : при зададена температура 23 С климатика работи нормално , размразява външното тяло , но в стаята не е топло . При зададени 24 С работи нормално и топли .
При 26 С и нагоре 1-2 пъти на денонощие при флизане в режим на обезскрежаване климатика изключва и изписва F8 ? Моля за съвет !
KostadinDimitrov
Напиши пълния модел

Всичко записи: 12512 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 04 Януари, 2012 - 19:31:00
sayman


Нов участник


Здравеите имам следния проблем с Климатик CROWN DGZ 12HR53 -жалуза който е отдолу не иска да се движи, а стои в едно и също положение и ми духа в главата и ме дразни, задвижва се секунди преди да изключи
Като го включвам и изключвам си работи,
Септември правих ремонт и смених моторчето и тръбния датчик на вътрешното тяло
В началото работеше нормално, но сега както си иска, понякога върви но рядко
Какво го управлява може ли този датчик да не е подходящ . Колко ома трябва да е, че стария беше изгорял и в магазина ми дадоха датчик, ама и те не знаеха колко килоома е. Като го мерих беше около 7 килоома.
От какво може да е проблема с жалуза?
Иначе си работи добре, струва ми се че често включва и изключва през малък интервал Може ли да е от датчика ????

P.S. сега ми доиде една идея да пробвам и пуснах климатика на студено жалоза си работи нормално , незнам какво 0ште да направя някви исеи имате ли?????????????

Всичко записи: 4 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 30 Януари, 2012 - 16:52:05
fujitsu



Постоянен участник


Не достига топлина до тръбният датчик. По него се управлява и желюза... Това е по спомен...

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 30 Януари, 2012 - 22:02:22
sayman


Нов участник


и аз така предположих че е от датчика но топлина достига достатачно дори подсилих пластината и намазах обилно с термопаста има малка разлика сега вкучва и изклучва през 10 секунди явно този дат4ик не е сащия как да го премеря дали е 5 или 10 килоома на стаина температура ми дава 7-8 килоома по средата има6е таблици едно време за замерване на термистори но не мога да намеря , искам да замеря този за да знам какав да купя 5 или 10 че в магазина ми казеат имаме само такива и не знам колко ома са , представям си какви са им маисторите 4е и сервиз има кам магазина едно кам гиотере само парите да се вземат на хората!!!!1

ИНТЕРЕСНЕН СЛУЧАИ , ЗНАЧИ СМЕНЯХ ДАТ4ИКА НЯКОЛКО ПАТИ С РАЗЛИЧИ НЯМА6Е ЕФЕКТ , ОБАЧЕ ДНЕС ТЕМПЕРАТУРИТЕ ПАДНАХА ОКОЛО 0 ДО - 2 И КЛИМАТИКА СИ ТРАГНА НОРМАЛНО ЯВНО ПРИ ТЕМПЕРАТУРА НАД -15 СЕ 6А6КА ЯВНО ОХЛАЖДА ФРЕОНА ПО БАРЗО ПО ТРАБИТЕ И 6А6КА ДАТЧИКА ИЗОЛАЦИЯТА ИМ Е ДОБРА АМА ЯВНО СТУДА СИ КАЗВА СВОИТО

Всичко записи: 4 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 31 Януари, 2012 - 15:19:14
palme


Нов участник


Колега как може да слагаш датчик без да знаеш какъв е така можеш да преебеш климатика до неознавяемост. Тръбния датчик на климатика е 5ком за тези които имат проблем с самоизключване се добавя 150ома съпротивление паралелно на същия датчик и нещата се оправят.И този модел климатици са си много добри просто "майсторите" които ги барат са толкова майстори.

Колега kolyo това са грешките на CROWN-12DZ а не DGZ двата нямат нищо общо CROWN-DGZ е GALANZ.

att-4f300333226d9LANZ.jpg


Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Дек. 2010 : Отправено: 06 Февруари, 2012 - 18:43:31
агов


Нов участник


климатик CROWN DGZ-12HR53F52D2 - ­ грешка F8
здравейте,помогнете ми,климатикCROWN DGZ-12HR53F52D2,след размразяване климатика изключва и дава F8-грешкка

повогнете ми климатика ми изключва след раскрежаване и дава грешка F8

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Дек. 2012 : Отправено: 22 Декември, 2012 - 12:51:54
fujitsu



Постоянен участник


Може би е с дефектен външен тръбен датчик...

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 22 Декември, 2012 - 20:10:02
kolyo



Админ
От: Русе


климатик CROWN DGZ-12HR53 - тръбен датчик
Интересува ме стойноста на тръбен датчик на посочения климатик.
алсберг

Всичко записи: 12512 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 29 Декември, 2016 - 21:37:39
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик CROWN DGZ 12HR53 [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0569 ]   [ Gzipped ]