|
|
|
|
|
|
|
Знае ли някой параметрите на капилярите на този модел Май са дълги 720 мм а вътр. d колко e
Преди месец въпросния климатик който ми е вкъщи започна да грее прекалено много. Вдигаше налягане над 29 бара и консумация над 12 ампера. След многократни проби и смяна на вътрешния тръбен датчик нещата си останаха така. За разлика от някои инверторни модели на LG и някои обикновени моя има еднаква дължина на двата капиляра на чек винтила. Не знаех параметрите им и махнах чек винтила и ги свързах двата в паралел в една тръба 8 ца. Да ама като застудя топлината от вътрешното тяло я няма. външното тяло тяло много бързо натрупва скреж
диаметър на мойте е 3.25 а вътр. го меря със шаблон - еталон и показва 0.75 а в мм 1.8 колко е и къде мога да ги намеря не зная . В София в Норд техник ги няма в Бургас в магазин Апогей също . |
|
|
|
|
|
|
|
това са кодовете за поръчка LS-R126CEL 552102-1 5210A21147A TUBE,CAPILLARY BEND ID1.5 OD3.2 700MM 5210A30646E
вътрешен диаметър 1.5 мм. външен диаметър 3.2 мм. дължина 700 мм. |
|
Всичко записи: 11563 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 07 Декември, 2007 - 00:24:37 |
|
|
|
|
|
|
Адрес: София 1202, ул. Каменоделска 5, офис 603 Телефони: 029366779; 0888703329; 0888515573
Преди тук имаше голям избор на капилярни тръби. |
|
|
|
|
miro
Редовен участник
|
|
|
|
Свържи ги последователно, ще топли , но незнам дъли ще размразява.
|
|
Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 08 Декември, 2007 - 19:16:09 |
|
|
|
|
|
|
Miro те си бяха последователно след като чек винтила затваряше и пускаше и втората капилярка посл. на първата в режим отопл. Нали в режим охлаждане байпаса се игнорира от отварянето на еднопътния винтил. Сега обаче вече имам 4 -5 случая на машини монтирани преди 4-5 години вкл. и моята в които много ме съмняват запушени от части капиляри. Пробах на една от тях отделно пробата с мойта с други капиляри от работеща машина и нещата се оправиха. Сега ме интересува и параметрите на капилярите и на модел LG KS-H24SKNAO
Мисля , че на този модел бай-паса е много по-къс . От 24 LG чек винтила с капилярите го сложих на инверторно LG 18 и вече трети месец работи добре. Когато последната машина LG 18 инв. дойди при мен изписваше грешк F-6 . Сега ще отида в селото където е 24 ката за да потърся номера и модела на външното тяло |
|
|
|
|
|
|
|
Намерих капилярите , които Kolyo ми подсказа и нещата се успаха. Дори и при последните студени дни машината спи и работи нормално . Благодаря! |
|
|
|
|