|
|
|
|
|
|
|
панасоник работи досега 2 години безупречно , в режим топло след пускане не може да превключи 4 кран работи около 1-2 и изключва и свети таимер /диагностика грешка с дистанционото н16 ,смених 4 кран с нов ,след монтажа тръгна супер разкачих вентила няколко пъти извъсква вдига нормално 25-28 бара р410а след спиране от тока нетръгва на топло ,тръбата на компресора е студена ,мисля че компресора не може да направи нялягане за да мине крана от единия в другия режим само с изключване и включване на 4 кран цъка но не изфъсква , мои колеги от шумен са свалили над 20 машини монтирани в близките 1 година с същия проблем ПОМОЩ КОЛЕГИ! ___________________________________________________________________ климатика работи на студено на топло не 4 кран сменя позициите топло студено но компресора в него режим като чели върти в някакъв негов си кръг ,тръбата на компресора даже не сгрява на студено е топла
въпросния климатик работи само в режим студено на топло не , в режим топло компресора неможе да направи налягане да изтласка 4 кран в другата позиция ,след смяната на 4кран може би тои е бил позиция топло и климатика си тръгна много добре за всеки случаи включих и изключих крана изфъсква чува се и викам добре . спрях го от дистанционото и тока включих го след малко на студено да му събера фреона и откача маркучите с затворен кран с шестограма не може да събере фреона ,след превключване на топло не сгрява даже тръбата ,откачих едната тръба изпусна фреон спадна налягането включих го и тръгна нормално работи на топло ,след спиране пак същата история ти какво мислите КОЛЕГИ |
|
Всичко записи: 52 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 08 Декември, 2007 - 20:44:10 |
|
|
|
|
|
|
Грешка H16 - малък ток на компресора Когато токът падне под зададеното ниво в продължение на 20 секунди компресора спира. Три минути по-късно цикълът започва отново, и когато проблемът се повтори 4 пъти се появява грешка(лампата timer мига).
1. Проверява се хладилния цикъл : газта може да е изпуснала (количеството фреон е недостатъчно). 2. Проверете платките на външното тяло за прекъснал проводник в токовия трансформатор(ако не откриете повреда заменете платката)
мои колеги от шумен са свалили над 20 машини | ще станат с една повече  |
|
Всичко записи: 12556 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 08 Декември, 2007 - 21:12:02 |
|
|
|
|
|
|
Щом не може да събере фрона явно си е компресора отпътувал към старт от скрапа.  |
|
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
aisman на това му се казва компресор с заседнал клапан или счупена пружина. има само един лек НОВ КОМПРЕСОР 
|
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 08 Декември, 2007 - 22:14:08 |
|
|
|
|
|
|
здрасти колеги ОТНОСНО ПАНАСОНИКА ,имам едно съмнение за компресор но защо в единия режим СТУДЕНО почти винаги тръгва? и работи добре а натопло не захапва само като се изпусне в момента на тръгване рязко от фреона,налягането спада и му помага да тръгне ,но тогава как клапана деиства в този момент след като е "заседнал"
КЛИМАТИКА НА СТИДЕНО РАБОТИ С НАЛЯГАНЕ ОКОЛО 7 BARA НА R410А НА ТОПЛО КАТО ЗАХАПЕ ВДИГА ОКОЛО 25-28 БАРА, и на изхода около 45-49 градуса по термометър, лошото е че на студено тръгва почти всеки път на топло незахапва ,само като се изпусне рязко фреон от маркуча |
|
Всичко записи: 52 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 09 Декември, 2007 - 19:24:13 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
заседнал клапан или счупена пружина. | или омекнала пружина
лошото е че на студено тръгва почти всеки път на толпо незахапва ,само като се изпусне рязко фреон от маркуча | .като му изпуснеш рязко налягането е нормално да захапе до следващия път.
|
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 10 Декември, 2007 - 21:22:28 |
|
|
|
|
|
|
ПРОБЛЕМА Е ОТКРИТ : след разглобяване на компресора счупени пружини 2 бр. и парчета от лопатката към роторния механизъм, чудното че това го има както при китайските панасоници така и при малаизиските ,за които уж се смяташе че са по качествена изработкa , скоро ще поместя снимка ако разбера как става |
|
Всичко записи: 52 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 13 Декември, 2007 - 19:43:42 |
|
|
|
miro
Редовен участник
|
|
|
|
За Турската афера чували ли сте ? |
|
Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 15 Декември, 2007 - 22:30:52 |
|
|
|
|
|
|
аисман , Някакви наблюдения ? Да не би машините с отвърнати или счупени пружини да са работили с намалено количество фреон и компресора системно да се е прегрявал. |
|
Всичко записи: 455 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 15 Декември, 2007 - 22:46:57 |
|
|
|
|
|
|
проблема с ПАНАСОНИЦИТЕ ВЕЧЕ Е РЕШЕН и успешно са отремонтирани компресорите им и работят някои вече 2 месец след интервенцията от моя страна ,не че се хваля ПРОБЛЕМА НЕ Е В ПРЕГРЯВАНЕ ПОРАДИ ЛИПСА НА ДОСТАТЪЧНО ФРЕОН проблема се отстранява с ремонт и материяли които производителя в бързината не е тествал и пропуснал да сложи |
|
Всичко записи: 52 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 04 Февруари, 2008 - 19:07:29 |
|
|
|
miro
Редовен участник
|
|
|
|
aisman Изплюй камачето!
Просто ми е интересно,каво е пропуснал да сложи производителя. |
|
Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 04 Февруари, 2008 - 19:12:57 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
miro няма защо да се молиш на aisman
мои колеги от шумен са свалили над 20 машини монтирани в близките 1 година с същия проблем ПОМОЩ КОЛЕГИ! | .звъниш в КиК пращаш копие на гар.карта и ти изпращат нов компресор без да се занимаваш с глупости от сорта (да отвориш компресорана струг или с флекса 
ПРОБЛЕМА НЕ Е В ПРЕГРЯВАНЕ ПОРАДИ ЛИПСА НА ДОСТАТЪЧНО ФРЕОН | aisman никои не ти е казал такова нещо.просто ти казахме че според грешките е това но реално причината е друга
|
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 04 Февруари, 2008 - 22:05:34 |
|
|
|
|
|
|
Явно е пропуснал да сложи лепенка : Не отваряй , не се занимавай с глупости ! |
|
Всичко записи: 466 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 04 Февруари, 2008 - 23:52:48 |
|
|
|
|
|
|
ПАНАСОНИК ИНВЕРТОР проблем в компресора как да отремонтиираме компресора (от злополучната серия)
Здравейте Проблема с Панасониците е доста голям и обхваща и 3 модела кйтайски /малайзия/японски ,защото компресорите са им 1 същи. Според мои проучвания 60 000 ДЕФЕКТНИ и то не-само САМО В БГ Индикацията 1 , края на есента / зимата или на 2 ГОДИНА НАЙ ЧЕСТО /3 е късмет дори и свещ да му запалиш се появява мигане или светене на „TIMER” след влизане в режим размразяване климатика започва само да бръмчи и да не прави нищо,След 1-2 опита светва таймер след закачане на манометри се вижда че не-прави налягане , А досега изненадващо е работил цяло лято без проблем и си спира ИЗНЕНАДВАЩО тояно сега ,когато е студено ВНИМАНИЕ ИМА И (ЛОШ )ВАРИАНТ КОГАТО СА ПОВРЕДЕНИ И ДРУГИ ЧАСТИ НЕ САМО ПРУЖИНАТА , ИЗНОСЕНА РОЛКА / ПЛАСТИНА И ПАРЧЕТА ОТ ТЯХ ТОГАВА СЕ КАЗВА СБОГОМ НА ТОЗИ КЛИМАТИК И СЕ ОРЕНТИРАТЕ КЪМ ДРУГ . Процедурата : Източва се фреона ,изключва се от тока , описват се кабелите на клемореда ,Сваля се външното тяло , Разглобява се климатика,пак се описват кабелите (може да се снима с телефон или фотоапарат кое каде е наредено и свързано) после пак трябва дасе свържат по същия начин иначе климатика може да получи друг електронне проблем още по скъп за оправяне .Вадят се изолацийте около компресора докато се види само компресора ,маха се електронниката докато остане само компресора ,разварява се тръбата ф8 отгоре над него до клемореда ,после тръбата ф12 на малкото резерварче отстарни .махат се 3 гайкй долу на триъгалника ,и се изважда настрани навън , Има 2 вариянта начина да се стигне до пружината . 1 .По сложен но много хора праявят него 1се обръща компресора да изтече маслото ,около 300-350мл , срязва се дъното на струг точно по заварката кадето е 3ъгалната планка .маха се капака ,и се виждат метална лъскава капачка с 3 болта ,отвива се и се вижда ротора +ролка и една дебела 5мм пластина и канал зад нея там е пружината, внимание има случай когато има парчета ОТ НАТРОШЕНИ от ролката прижина и палстината тогава .(лошо НЯМАШ КАСМЕТ ) ,завърта се ролката и се тръска на едно дърво да падне ,изважда се пластината и се оглежда мнго хубаво ако всияко е ОК слагай нова пружина ,пружината е окло 8х30 ,макс ! стомана средно твърда има ги в стрите дизелови помпи или потърси ,ВНИМАНИЕ неслагай твърда и много дълга пружина ,ротора не може да превърти и електрониката отчита грешка . после сглобяваш обратно,обръщаш компресора роклата да е отгоре полй с малко масло ролката и пружината ,преди заварката закачаш компресора и пускаш климатика ,3 болта са леко стегнати след като се разварти ,ако невърти добре леко разхлаби болтовете ,дасе самоцентрова втулковия лагер ,,стегни ги ,направи още 1-2 опита на старт стегни болтовете и пак пробвай и чак тогава опитен заварчик заварява дъното ,аз го правя на ЦО. През тънката тръба налей 350 мл масло Сунисо SL68 ,миним SL45 то е по рядко.
2 начин затапваш трабите ,обръщаш компресора с дъното нагоре ,тръбите и буксата с кабелите гледат надолу ,смукателната Ф12 тръба с резерварчето трябва да се падне в дясно на 2,5 см от нея на същата всочина на тръбата удряш центар и се пробиваш отвор ф9мм стената е окло 3-4мм .с пинсета изваждаш старта пружина ,оглеждаш хубаво с фенер да нема парчета ако е само пружина парчета си касметлия ,наливаш малко масло с маслйонка 40-50мл SUNISO SL 65 слагаш новата. Много внимателно слагaш един болт в дупката да влезе 6-8мм и го капваш с електрожен или ЦО ,свързваш всичко и пускаш компресора ,ако след 3 стрта всичко е ОК ,и на тънката тръба има налягане ,режеш болта на 5 мм над корпуса и го заваряваш добре ,ВНИМАНИЕ ДОЛЕЙ масло Suniso SL68- 350ml през тънката тръба окло 100мл от погорното с спринцовка и изчакай докато влезе всичкото ,(старото масло неможе дасе източи (събере)всичкото ,ако нямаш ползваш и старото +100мл ново )по добре е да се смени. (общо количество на маслото в картера е 350мл) за 9-12 Пансоник,(понеже УЧУДВАЩО за някой компресора е един и същ !)
Това е сглобяваш обратно всичко , климатика се вакумира от 2 крана едновременно с вакум помпа и се зарежда по табелка с R410 точно колкото пише ,до 3,5 метра не се добавя фреон ! УСПЕХ aisman |
|
|
Всичко записи: 12556 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 21 Февруари, 2012 - 17:51:00 |
|
|
|
|
|
|
И В КРАЙНА СМЕТКА КАКВО ДА ГО ПРАВЯ КЛИМАТИКА ЗА ДА МИ СМЕНЯТ ПРУЖИНАТА МИ ИСКАТ 400-500 ЛВ. И ГАРАНЦИЯ НЕ МИ ДАВАТ? КАЖЕТЕ ПОНЕ НОВИТЕ ПАНАСОНИЦИ ИМАТ ЛИ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ ИЛИ ДА СЕ ОРИЕНТИРАМ КАМ ДРУГА МАРКА И КАКВА?? |
|
Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Яну. 2013 : Отправено: 15 Януари, 2013 - 11:27:41 |
|
|
|
|
|
|
Климатиците са за охлаждане, купи си камина |
|
Всичко записи: 12556 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 15 Януари, 2013 - 11:35:39 |
|
|
|
|
|
|
Здравейте,
Нашият климатик Panasonic E12DKE се повреди след над 10 години вярна служба, грешка F99, диагностицираха го с повреден компресор. Имам под ръка компресор от Мидея - DA89X1C-23FZ. Мога ли да го ползвам за директен заместител (на 5RS102XBC01) или двата нямат нищо общо? Предварително се извинявам за наивния въпрос  |
|
Всичко записи: 6 : Дата на рег-ция: Май 2015 : Отправено: 03 Октомври, 2018 - 14:17:16 |
|
|
|