|
|
|
|
|
|
|
климатика е osaka kfr-34gw на топло вдига налягане 28бар. и изключва компресора почва да духа студено като външния вентилатор не спира да работи дали е датчик, вентилатора не трябва ли да изключи към 25бар.пр благодаря.
Турбината на вътрешното тяло тръгва веднага работи нормално но външния вентилатор не спира като вдигне налягане вдига 28бар. и компресора изключва като вентилатора отвън продължава да работи сигурно сработва защита а климатика е на фреон 22 и не би трябвало да вдига това налягане ______________________________________________________________________ вътрешния вентилатор тръгва ваднага възможно ли е датчика на тръбата на вътрешното тяло да прави проблеми или да е променил съпротивлението все пак климата е на 11 години.
при пускане климатика на топло работи много добре вади 52градуса на шлузите работи 20минути и вдига налягане 24-25 бар днес на топлото и когато трябва да изключи външния вентилатор не спира и климата продължава да вдига плавно налягане до към 28бар когато сработва защитата и компресора изключва като продължава да работи само външния вентилатор. тогава вече духа хладко. |
|
Всичко записи: 17 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 21 Януари, 2008 - 12:36:34 |
|
|
|
|
|
|
Турбината на вътрешното тяло тръгва веднага | Не трябва ли да тръгва като се стопли питата И двата вентилатора се управляват от датчика на тръбата на вътрешното тяло |
|
Всичко записи: 11998 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 21 Януари, 2008 - 18:52:17 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
ivan mihailov вземи го смени тоя вътрешен датчик и да не си посмял да пипнеш капилярите на този модел.грехота е.за 11г най вероятно да си е сменил стойността ___________________________________________________________________ има и чек и вътр. вентилатор вдига обороти като загрее тялото
|
|
Всичко записи: 381 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 21 Януари, 2008 - 21:43:57 |
|
|
|
miro
Редовен участник
|
|
|
|
Наи вероятно е датчика,зашто просто като вдигне над 22 бара не изключиш външния вентилатор и като падне на 18 бара пак го пусни и така извесно време и ако всичко е ок търси проблема в датчика или платката. |
|
Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 21 Януари, 2008 - 23:23:03 |
|
|
|
|
|
|
някои знае ли какви са стоиностите на вътрешния тръбен датчик или да премеря въздушния. |
|
Всичко записи: 17 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 10:41:11 |
|
|
|
|
|
|
При 20гр темпетатура на датчика трябва да е 12 килоома |
|
Всичко записи: 21 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 17:41:35 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
15 kO. |
|
Всичко записи: 381 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 20:44:53 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 11998 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 20:51:32 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 17 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 21:22:53 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 11998 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 21:37:57 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
вътрешния ти е проблема |
|
Всичко записи: 381 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 21:51:53 |
|
|
|
|
|
|
а външния каква роля играе. и гледам всички релета за управление на компресора и вентилатора включват на външната платка. |
|
Всичко записи: 17 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 22:01:19 |
|
|
|
supra
Нов участник От: Бургас
|
|
|
|
Добре де хаиде първо са сменим тръбния датчик и да видим какво ще стане. Дори и да е замърсена малко пурата на вътрешното тяло няма особено значение,даже по принцип като е замърсена ако всичко е наред,вентилатора на външното трябва да изключи по бързо. Но за 11 години все пак мисля че има пропушване на чека и капилярите. |
|
Всичко записи: 25 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 22 Януари, 2008 - 22:04:46 |
|
|
|
petko
Редовен участник От: София
|
|
|
|
Смени вътрешен датчик, външния ти дава край размразяване... иначе това Chigo е сполучлив климатик |
|
Всичко записи: 168 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 23 Януари, 2008 - 00:15:46 |
|
|
|
|
|
|
Тръбния датчик е. Компресора ти се изключва от прегряване и кликсон и затова вентилатора на външното продължава да работи след като спре компресора. По тази причина ти тръгва и турбината вътре веднага |
|
Всичко записи: 71 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 26 Декември, 2009 - 00:11:42 |
|
|
|
|
|
|
Колеги тя темата е стара но да поясня смених цялото вътрешно тяло от един изгорял климатик нео fa2(galanz)и климатика вече работи 1 година като за това време само 1 веднъж е правил същия проблем топли много добре и се размразява идялно. |
|
Всичко записи: 17 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 26 Декември, 2009 - 11:15:25 |
|
|
|
|
|
|
OSAKA KFR34GW/JNV - RUN мига 5 пъти Учудващо не намерих подобна тема,а имам проблем с 2 еднакви климатика Дава грешка 2-3 мин. след пускане |
|
Всичко записи: 98 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 05 Август, 2013 - 21:09:31 |
|
|
|
|
|
|
Здравейте,климатика е осака kfr-34gw/jnv, kompresora grn/ylw(от чертежа на външното тяло). Топли за кратко, след това духа студено. Има теч на фреон. Въпрос: Какъв фреон е необходим за добавяне? Препоръка за читави техници от Бургас. Когато, когато го инсталираха,не вакумираха вътрешното тяло. При наличие на въздух в системата, необходимо ли е източване на целия фреон, преди зареждане с нов? Благодаря предварително за компетентни отговори. konstantin11 | фирменните сервизи са написани в гаранционната карта. |
|
Всичко записи: 11998 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 27 Декември, 2016 - 09:30:12 |
|
|
|