Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик на трактор massey ­ ferguson 5465


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 не работи
Yuri


Нов участник
От: Пловдив


Здравейте един познат има проблем с въпросния климатик на трактора massey ferguson 5465 .Като го пусне не тръгва да духа студено а работи само вентилатора.При принудително подаване на захранване на електромагнитния съединител тръгва и си духа студено.
Интересува ме има ли някакъв датчик който да пуска климатика над определена температура и къде би могъл да се намира? Опитахме и като предварително бяхме пуснали парното на макс да отопли кабината и след това да пуснем климатика но пак не тръгна.
Какъв е принципа на работа на автомобилните климатици...т.е изключват ли при някаква температура и т.н.
Приемам всякакви идеи и съвети.
Благодаря предварително на отзовалите се !!!!!

Всичко записи: 38 : Дата на рег-ция: Авг. 2006 : Отправено: 16 Март, 2008 - 20:16:23
nov



Участник
От: Брезово


А вие проверихте ли дали има фреон защото има датчик за ниско налягане.

Всичко записи: 63 : Дата на рег-ция: Септ. 2006 : Отправено: 16 Март, 2008 - 22:09:10
miro


Редовен участник


На ресивера има пресостат за ниско и високо налягане,провери първо дали има фреон,може и термостата да се е скапал.
По добре не се занимавай с него, тракторите са кофти работа и с тях не е за препоръчване да се правят експеременти, има специализирани сервизи.
При тракторите нямаш право на грешка, много са скъпи и производителноста им е голяма ,
на практика трактора без климатик не може да се кара, вътре става като сауна, като отворят вратата се нагълтват с прах,а нормите са големи. Ако не си сигурен в себе си не го прави.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 16 Март, 2008 - 23:11:38
Yuri


Нов участник
От: Пловдив


Като са ремонтирали трактора по невнимание са пречупили една от тръбъчките където върви фреона и е изтекъл.Дошъл е техник ...до колко е бил техник не знам ...заварил е тръбичката и го е напълнил с фреон ..но не успял да го подкара...казал че имало датчик които следи външната температура и ...техника си заминал ....а климатика не работи (

Всичко записи: 38 : Дата на рег-ция: Авг. 2006 : Отправено: 17 Март, 2008 - 11:19:13
p1



Постоянен участник
От: Сливен


до сега не съм видял такъв вид система на моторно пр.средство.търсете къде е датчика.може и да е някъде по тръбите.за едната проба може да го шунтирате но ако е с по малко газ при по хладно време пак може да не тръгне

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 17 Март, 2008 - 21:11:35
Yuri


Нов участник
От: Пловдив


до сега не съм видял такъв вид система на моторно пр.средство.търсете къде е датчика.може и да е някъде по тръбите.за едната проба може да го шунтирате но ако е с по малко газ при по хладно време пак може да не тръгне
P1 в първия си пост съм написал , че при принудително подаване на захранване на електромагнитния съединител тръгва и си духа студено.Какъв трябва да е датчика- за налягане , за температура или ...?
Мисля си дали не му е ниско налягането т.е да не му достига фреона за да не може да включи сам?

Всичко записи: 38 : Дата на рег-ция: Авг. 2006 : Отправено: 17 Март, 2008 - 21:21:20
Дани___Д



Редовен участник
От: Видин


Мисля си дали не му е ниско налягането т.е да не му достига фреона за да не може да включи сам?

Трябваше да започнеш от измерване на количеството фреон и след това да мислиш къде е повредата.
Има датчици и за налягане и за температура, но не знам къде са.
Успех

Всичко записи: 173 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 17 Март, 2008 - 22:17:11
fujitsu



Постоянен участник


ДА не отварям друга тема...
Мога ли с азот да разбера дали има пропуск в автоклиматик, няма нужда да го намирам, просто да знам дали има или не пропуск. Колко време трябва да държа надут автоклиматика за тази цел?
Фреон R134 На колко бара работи?

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 17 Март, 2008 - 23:34:26
miro


Редовен участник


Направи снимка,отвитре и от вън,на трактора,провери бушона и проследи ел исталацията,дали има захтанване до присостата. на един багер му вързах електро магнита директно за акумолатора и тригодини кара вече.Успех.

(Добавено)
не е желателно , не е редно но ги помпя с въздух,намери си аутодата,авто климите са неблагодарна работа.Трябва перфектно да познаваш автомобилите,повечето проблеми са електрически,електроника,всичко е забутано на маинатаси,тъпня.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 18 Март, 2008 - 04:23:40
Дани___Д



Редовен участник
От: Видин


Мога ли с азот да разбера дали има пропуск в автоклиматик
С азот се надува по същите причини като домашния климатик.
Аз надувам 15-20 bar-а, но само след като машината е показала на вакуум теста, че има пропуск.

Всичко записи: 173 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 18 Март, 2008 - 20:21:41
aisman


Участник
От: Търговище
ICQ

1 проверии дали наистина има достатъчно клоличество фреон този модел събира 1,680кг ,има и комбиниран 3нарен пресостат(ниско-високо,15-18 bar вентилатор)най често отпреде около радиятора(кондензатор) или на филтъра ,но може и да е до кабината на малките
2 има термостат който на старирте е(К55)НА НОВИТЕ електронен и често дефектира,тои е над глават а отгоре ,с синя и червена скала виж до него отива ли 12 волта , и дали излиза и ще се орентираш
3 вероятност някои ,бушон да не работи на схемата много често не са отбелязани ти търси (7,5а или 10 а)по голям не!
4 това е стар модел трактор и той няма следене на външната температура
тези който са с климатроници (цифров дисплей) те имат, намира се близо до смукателните въздуховоди горе зад кабината,като се зацапа филтъра с кал пръс и невключва трябва много дасе стопли за давключи
5 на тези трактори нямат толкова тънки тръби за да се пречупят ,ти се огледай за всички връзки кадето ги има и най вече близо до кабината там има "БЪРЗИ ВРЪЗКИ" и много често изтърват отам като свалят двигателя "те направо си изпускат фреона при ремонт"

Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 18 Март, 2008 - 20:24:14
p1



Постоянен участник
От: Сливен


Yuri
казал че имало датчик които следи външната температура
това имах предвид но и според мен трябва да започнете от първо от фреона.

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 18 Март, 2008 - 22:50:02
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик на трактор massey ­ ferguson 5465 [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0369 ]   [ Gzipped ]