Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Автоклиматик за Renault Laguna ­ 2.2D - фреон


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 пропуск от вентила
fujitsu



Постоянен участник


Автоклиматик за Renault Laguna ­ 2.2D 1998г
Изпуска фреон от вентила за високото налягане (тънката тръба). Затягах го без резултат.
Понеже не съм зареждал автоклиматик ще ми е полезно да знам ще ми пречили ако го "затапя" с лепило, а да го зареждам от другият вентил (на дебелата тръба) ? Изобщо колко струва такъв вентил ?
Понеже на табелата пише, че е с R134, но не пише колко грама трябва да е... ?

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 03 Август, 2008 - 21:37:12
kolyo



Админ
От: Русе


За Laguna (X56) 2,2D ми излезе това :

att-4895feb99538bguna.gif


Всичко записи: 11376 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 03 Август, 2008 - 21:53:45
hladnia



Редовен участник


Понеже не съм зареждал автоклиматик ще ми е полезно да знам ще ми пречили ако го "затапя" с лепило
Идеята за затапване на щуцера за високо въобще не е практично .
1.Оттам при добре вакуумирана система се пълни направо в течна фаза
(при не работеща кола).
2.Най добре е да се следи и високото по време на до зареждане , защото презареден започва да изключва по високо .

Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 03 Август, 2008 - 22:56:48
fujitsu



Постоянен участник


Благодаря Ви за полезната информация
Предполагам, че налягането не може да се каже колко трябва да е с точност...

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 03 Август, 2008 - 23:25:50
modac



Супер участник
От: София


от доста време зареждам климатици на коли и никога не ми се е налагало да меря високо така че спокойно можеш да го затапиш

Всичко записи: 590 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 04 Август, 2008 - 18:53:48
hladnia



Редовен участник


от доста време зареждам климатици на коли и никога не ми се е налагало да меря високо
Здравейте,
Форумите доколкото ми е известно е да сме полезни на другите та.
1.Колега modac когато ДО зареждаш (не пълно зар.по грамаж) по новите ав.кл.които имат в компресора клапан за плавно изравняване на налягането ,измерване по ниско налягане спокойно можеш да го прзаредиш

Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 04 Август, 2008 - 21:18:23
qsen


Участник
От: Варна


Ако знаеш как се зарежда от ниското налягане може и да не го презаредиш

Всичко записи: 86 : Дата на рег-ция: Яну. 2007 : Отправено: 04 Август, 2008 - 23:19:41
Дани___Д



Редовен участник
От: Видин


Не знам защо не се срамувате от това, че не измервате високото налягане, а се хвалите с това. Не се ли сещате, че по този начин се вижда режима на работа на климатика (трябва и да се знае какъв трябва да бъде). Климатик НЕ СЕ ДОЗАРЕЖДА, а се дозира определено количество фреон, предписано от производителя. Мисля си, че като се захващате с нещо, за което ще искате определена сума пари на клиента, трябва да свършите работата по правилния начин, a не по измисления от Вас.
Колега fujitsu смени този клапан с нов (около пет лева струва) и зареди колата с кoличеството, което ти е написал kolyo.

Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 04 Август, 2008 - 23:41:47
fujitsu



Постоянен участник


Как да знам колко трябва да е високото налягане, то нали се мени...
или се бъркам.
И от къде да я намеря тази клапа, като тук при нас няма?

qsen сигурно знае какво пише...

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 04 Август, 2008 - 23:45:25
Дани___Д



Редовен участник
От: Видин


Мени се в определени граници в зависимост от околната температура.
Къде е това при вас?
Опитай в ИМПАС56.

Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 04 Август, 2008 - 23:55:18
Markony


Нов участник
От: Русе
ICQ

Редно е да се следи и високото.иначе производителитя щяха да икономисат 10 лв от щутцера.Спрямо него си преценявам състоянието на кондензатора,вентилатора ...много често при олекотен кондензатор или подбит 20-30% слагам по-малко фреон ,за да се предпази системата от избиване.Не всички клиенти разбират ,че като не се смени кондензатора с нов климатика работи на 50%.

Всичко записи: 9 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 05 Август, 2008 - 09:38:01
donkiko


Участник
От: София


наистина най разумно е да се смени клапана за високо налягане.
При всички случаи е разумно да се следи налягането в кондензатора-вадят се много заключения!

Всичко записи: 79 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 10 Август, 2008 - 22:53:22
rosen__hristov



Редовен участник
От: Шумен


Нека и аз да изкажа едно мнение.
Налягането при автоклиматиците е много относително понятие. Освен температурата на въздуха и вида на фреона, от голямо значение за налягането са и оборотите на компресора. Когато мерим налягането на фреона е добре да вземем под внимание и оборотите на двигателя. Аз се опитвам да поддържам 2500 об/мин. при бензиновите и около 1500-2000 об/мин. за дизеловите двигатели /обичайните обороти при движение на автомобила/.
А иначе най-точно си остава зареждането с везна /ако знаеш какво количество фреон е необходимо на системата според производивеля/.

Всичко записи: 111 : Дата на рег-ция: Февр. 2008 : Отправено: 14 Август, 2008 - 07:54:25
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Автоклиматик за Renault Laguna ­ 2.2D - фреон [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0644 ]   [ Gzipped ]