Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

климатик LG LS-K1860HL - ­ зареждане


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 зареждане с фреон
turboie



Постоянен участник
От: любимец


здравеите.климатика е на 10 г някаде и му беше истекъл фреона и сега ще трябва да го заредя.
само че този модел няма ресивар.компресора е американски.та вазможно ли е в компресора дасе сахранява фреона или е в топлообменика.
и от кои кран да го заредя ниско или високо налиагане ??с каква фаза на фреона ??? мащината работи с R22-1,27kg

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 23 Август, 2008 - 08:30:08
rosen__hristov



Редовен участник
От: Шумен


В компресора не може да има фреон в течна фаза. Там има клапани, ротор, колянов вал и други части, който не могат да работят в течна среда. Течен фреон има в частите с високо налягане - от компресора,през кондензатора до входа на изпарителя/ТРВ-ако има такова/. Няма значение откъде ще го заредиш - През крана за високо налягане в течна фаза на фреона и при спрян климатик или през ниското налягане в газообразно състояние на фреона и при работещ компресор. Единствената разлика е че зареждането в течна фаза става 10 пъти по-бързо от зареждането през НН.
Ако си отстранил теча в системата, вакумирвай и зареждай смело откъдето ти е по-лесно. Важно е точното количество фреон.
Успех

Всичко записи: 111 : Дата на рег-ция: Февр. 2008 : Отправено: 23 Август, 2008 - 11:32:57
turboie



Постоянен участник
От: любимец


мерси за отговора.ами значи надух го с азот седя извесно времета , после го пуснах вакуумирах и го заредих с течна фаза с везна,
зареди се точно колкото трябва +-5 грама. общо взето се зарежда бурзо.
сега остава да го монтирам и да видим резултата.

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 24 Август, 2008 - 12:27:13
staiko donchev



Редовен участник
От: Пловдив
ICQ

климатик LG LS-K1860HL - вдига налягане
имам проблем с LG LS-K1860 - два пати е сменян четирипътен вентил, вдига налягане, виждам че за смяна е и чек вентила но той няма нищо общо с работата на топло,
или може заради това да вдига налягане и не му исключва външен вентилатор на 27 бара и исключва кликсона
ако имате идея дайте някой савет

високо налягане на топло, ниско на студено, не изключва вентилатор на външно тяло, други причини освен датчик и чек вентил.

сменян е четирипътен вентил дефектирал поради високото налягане над 28 бара

Всичко записи: 111 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 11 Март, 2009 - 10:15:29
аб



Редовен участник
От: Варна


пусни го на студено и замери как работи ако бачка на 1-2 бара не е датчик а капилярка

вчера наблюдавах един на топло перката изключва на 29 бара
на студено не го мерих, но замръзва вътре-ниско налягане на топло пък заскрежава вън топлообменика
най вероятно запушена капилярка

по точно частично запушена

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 11 Март, 2009 - 11:55:22
petko


Редовен участник
От: София


100% капилярка или чек но и да ги смениш най вероятно имаш боклуци в с-мата и след време пак ще се запуши....

Всичко записи: 168 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 11 Март, 2009 - 16:23:04
жоро


Нов участник


и аз съм 100% за капилярка и чек вентил,особенно ако бързо вдига налягане,

Всичко записи: 7 : Дата на рег-ция: Февр. 2009 : Отправено: 11 Март, 2009 - 16:59:07
kolyo



Админ
От: Русе


климатик LG 1860HL - температурна таблица на трабен датчик,ако я има някой и може да ми я изпрати
при +7 градуса климатика вдига налягане над 27бара и кликсонира, не изключва ваншен вентилатор ,сменях трабен датчик 5килоома но ефекта е сащия,на студено работеше на 1 бар смених чек и всичко си дойде на място няма запушени капиляри. но с топлото проблем. някой да се е сбласквал нещо подобно, да кляка някое захранване по платката или друго, ще сам ви искрено благодарен ако може да помогне някой.
staiko donchev
Ами 5 килоомов си е датчика :
B VALUE:3,977K 1% 01 WRAC (WN_H/P)
търси на друго място

Всичко записи: 11375 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 15 Март, 2009 - 11:31:47
аб



Редовен участник
От: Варна


е капилярките ако не си сменил си направил грешка. един го гледах точно така се държи винтилатора спира на 29 бара а на студено замръзва..
като решат собствениците да го правят почвам от капилярките и се надявам с тях да приключа. това прилича на частично запушване
ах тея LG-та 27 бара и са наакват
другото е да си му вкарал повечко фреон

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 15 Март, 2009 - 18:05:39
staiko donchev



Редовен участник
От: Пловдив
ICQ

фреона сам го вкарал с везна,на табела е1470гр климатика е тяло в тяло няма никакав трабен пат 0,5м заредил сам 1420гр
_________________________________________________________________
здрасти аб дано не ти отговарям касно става вапрос за LG-то, не се занимавай да сменяш капиляри, провери делитела на напрежение 6.2 килоома, ако е под 6.15 килоома проблема е там. трабния мраднал малко нагоре ера надоло и ето ти 29 бара.

Всичко записи: 111 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 07 Април, 2009 - 13:55:32
p1



Постоянен участник
От: Сливен


не е ли по лесно да смениш тръбния вместо да му ровиш делителя.а и щом е тръгнал няма да се спре

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 07 Април, 2009 - 16:06:07
аб



Редовен участник
От: Варна


здрасти аб дано не ти отговарям касно става вапрос за LGто,не се занимавай да сменяш капиляри,провери делитела на напрежение 6.2 килоома,ако е под 6.15 килоома проблема е там. трабния мраднал малко нагоре ера надоло и ето ти 29 бара.
на студено замръзва..

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 08 Април, 2009 - 19:05:10
staiko donchev



Редовен участник
От: Пловдив
ICQ

p1
трабния го сменях,но ефекта си беше все сащия,след подмяна на R6.2 килоома климатика работи перфктно,и за замразването е сменен чек вентил по горе сам описал точно какво сам правил.

Всичко записи: 111 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 12 Април, 2009 - 01:41:29
kolyo



Админ
От: Русе


LG LS-K1860 не успява да ­ размрази
Здравейте! Поредния проблем, този път с LG-то - LS-K1860. Може би има и букви, но утре ще видя на место. Климатика размразява, но не докрай и започва да трупа лед докато блокира перката на вентилатора. Миналата година, докато се опитвах да го освободя от леда и пробих питата... И това при температури около нулата, а вчера беше -6.
Специалисти го гледаха и казаха, че нищо не може да се направи, освен да се сложи нагревател на дъното, или да се пробият допълнителни отвори, за да изтича кондензата. Аз пък си мисля - ако се промени времезадаващата верига и да размразява по-дълго? Но за това ми трябва схема. Казаха, че няма датчик за температурата.
Ще бъда благодарен, ако някой даде полезен съвет.
Поздрав!
Divak

Всичко записи: 11375 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 22 Януари, 2010 - 07:10:55
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » климатик LG LS-K1860HL - ­ зареждане [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0688 ]   [ Gzipped ]