Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик CROWN D-18CB (bio)


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 Не вдига налягане в режим топло
fujitsu



Постоянен участник


На студено вдига 4.1 бара. На топло заковава на 1,5, като вътрешната пита започва да заскрежава, тръбите също. Нямам доверие на моите амперклещи затова и не съм мерил тока. Има постоянен ток към бобината на 4-пътника. Моля за вашето мнение.
П.П. Климатика е на 2 години.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 01 Октомври, 2008 - 21:43:59
Гост


ОТСТРАНЕН


Това ми прилича на тапа с влага запушва капилярката или пък е чека запушен.

Отправено: 01 Октомври, 2008 - 22:16:52
Гост


ОТСТРАНЕН


колега , аз мисля че проблема може да е още от монтажа
тези климатици идват с игли в тънката тръба на вътрешното тяло която игла трябва да се развие
иначе работи така както казваш

Отправено: 02 Октомври, 2008 - 18:57:59
fujitsu



Постоянен участник


няма игла, абсолютно съм сигурен.
Днес ходих да го свалям и... о чудо. Работи си.
Някъде във форума четох това самооправяне може да продължи няколко дена след което пак да дефектира... Ще видим.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 02 Октомври, 2008 - 19:18:25
turboie



Постоянен участник
От: любимец


повреден чек вентил. отваря когато си иска . може би.

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 02 Октомври, 2008 - 20:45:09
p1



Постоянен участник
От: Сливен


fujitsu за мене това е четирипътен който не превключва(засяда).има голяма вероятност китайчето да го е прегряло докато го е заварявало в час по трудово.стискай палци да се разкара иначе нов вентил. 1,5 ти е налягането защото не работи вентилатора на вътрешното тяло.чеквентила не го закачай

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 02 Октомври, 2008 - 22:31:23
fujitsu



Постоянен участник


Клиента днес беше щастлив, че е спестил някой лев. Но аз все си мисля че е 4-пътника. Със здраве за сега.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 03 Октомври, 2008 - 01:16:15
kolyo



Админ
От: Русе


климатик Crown D-18 - мигат Power и Fan
работи няколко часа,след което изключва, жалюзите се затварят и започват да мигат Power и Fan.
vampire_lords

Всичко записи: 11426 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 14 Юли, 2010 - 19:07:38
ATCLIMA



Нов участник


Crown D 18 - не превключва на топло
Здрасти на всички имам проблем с един Crown D 18 които на охлаждане работи без грешка обаче на отопление не изка и да си помисли.
мерих датчците наред са просто мен ме сумнява че самата платка не му подава сигнал да тругне на отопление.
пробвах с изваждане на батерите за 15 минути - не става.

да не би да съм му объркал датчиците и да съм сложил с по ниска или по висока стоиност и тва да прави проблема
някои знае ли колко килома трябва да са датчиците тръбен и въздушен?

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Септ. 2010 : Отправено: 02 Септември, 2010 - 11:45:21
staiko donchev



Редовен участник
От: Пловдив
ICQ

колега защо не провериш електромагнита на четирипътния вентил. И ако той е здрав сменяш ULN2003. Датчиците са 10к

Всичко записи: 111 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 03 Септември, 2010 - 23:26:22
p1



Постоянен участник
От: Сливен


ATCLIMA от това което си написал не става ясно климатика опитва ли се да тръгне - компресор , вентилатор - .излиза ли ти режим отопление на дистанционното. преди да сменяш каквото и да е премери дали имаш 220в. на изводите на бобината на четирип. вентил.

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 04 Септември, 2010 - 19:49:07
fujitsu



Постоянен участник


Crown D18CB. На студено и на топло остава без промяна в налягането - 9 бара, колкото е в покой. Тока го мерих на студено и е 3.3А. Четирипътника може ли да прави такава мизерия?

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 06 Юли, 2011 - 10:22:48
staiko donchev



Редовен участник
От: Пловдив
ICQ

най вероятно е компресора,но като разглобиш външното тяло и го пуснеш ще разбереш дали е от четирипътния вентил.

Всичко записи: 111 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 06 Юли, 2011 - 11:02:56
fujitsu



Постоянен участник


най вероятно е компресора,но като разглобиш външното тяло и го пуснеш ще разбереш дали е от четирипътния вентил.

По заскрежаването ли?

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 06 Юли, 2011 - 12:17:00
ewgeny


Редовен участник
От: Варна


На компресора му се чупи пружината на ротора и прави така. Компресора е за скраб. Ако искаш и ти се занимава, може да го отвориш и да го направиш, но едва ли ще има дълъг живот още. Режеш от горната страна на долния шев.
Четири пътника е мнооого малко вероятно, а пък и дори и да е той, поне малко ще мръдне на някъде налягането. Взе пак ако прави байпас ще е през малко пространство и ще има съпротивление.

Всичко записи: 130 : Дата на рег-ция: Март 2008 : Отправено: 07 Юли, 2011 - 08:19:53
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик CROWN D-18CB (bio) [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0244 ]   [ Gzipped ]