|
в режим отопление изключва |
|
|
|
|
|
|
При пускане, машината тръгва нормално, вдига си нормално налягане, но външния вентилатор не спира при определено налягане, а се върти постоянно. И след половин час работа, климатика изключва. След рестарт, отново се повтаря същия процес. Според мен е нещо по управлението на външния вентилатор, но все пак ще бъда благодарен ако специалисти по тези машини ми дадат съвет за проблема. Благодаря предварително. _________________________________________________________________ не е по време на обезкрежаването. Въздушния датчик също не е причината. |
|
Всичко записи: 196 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 23 Октомври, 2008 - 07:45:46 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 12527 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 23 Октомври, 2008 - 07:49:36 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
След като изключи дава ли някаква авария-мига ли нещо?Като го рестартираш преди да го включиш от дистанционното но да е включен към напрежението виж дали се върти външния вентилатор.Каква е стоиноста на "нормалното и определеното налягане"? |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 26 Октомври, 2008 - 20:30:36 |
|
|
|
|
|
|
Климатик Осака KFR-35GW/CXA - Не работи в режим отопление От 2002 г. ползвам 4-ри климатика Осака, 9-ка,17-ка,2бр. 12-ки.Ползвам ги основно за отопление и по малко за охлаждане. Досега съм нямал проблеми с тях , доволен съм от работата им. Миналия отоплителен сезон едната 12-ка/KFR-35GV/CXA/ отказа да заработи и докато дойдат техниците след като, няколко дни превключвах на различни режими заработи и изкарах зимата.Лятото работи няколко дни в режим охлаждане. Но когато тази зима го запуснах в режим отопление не тръгна- свети само индикациите за захранване и Т-ри. Задал съм 26 С в стаята е +11 вън +12, не тръгва нито вентилетора на вътрешното тяло нито компресора и външния вентилатор колкото и да чакъм.Превключих на режим студано и двата вентилатора тръгват без компресора, продполагам защото Т е ниска.След като превключвах на различните режими климатика зацепи на отопление и заработи нормално , кото означава ,че има фреон, но преди да достигне 26С някъде около 23-24С компресора спря ,след 3-4 минути вътрешния вантилатор намали дебита си и след 5 минути спря остана да работи външния вентипатор. След около 30-40 минути климатика заработи и спря по същия начин.Времето м/у вкл. и изкл. понякога е часове или тръгва като превключвам по няколко пъти различните режими.Моля ако някой е имал такъв проблем или разбира да даде съвет. Може ли да е кондензатора на компресора какви са параметрите му, къде маже да се купи в Бургас. Може ли да е бобинота на 4-пътния вентил и т. н.Как да ги сменя ако проблема е в тях. Благодаря
Днес включих климатика на отопление и след като мисли десетина мин. тръгна,/другите ми климатици заработват по бързо- по често ги пускам/ Влезе бавно в режим, достигна зададените 24 С , изкл. компресора , повтори цикъла и продължава да работи нормално.Сега съм задал 26С и си работи.При първия цикъл забелязах , че външното тяло се заскрежи, а при следващите не. Външ.Т е +1С, а вътр. Т е 9 С. !!!!
След около 2 часа кампресора изкл.външ. вентилатор работи, а вътр. не, клапата е притворена.Външ. тяло не е заскрежино и вече 45 мин. компресора не тръгва.Дали не е включила термозащита на компресора и какво може да го натоварва, или е нещо друго. благодаря |
|
Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 13 Януари, 2010 - 17:53:34 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
на там отива работата прегрява ти компресора 80 процента е за смяна и 20 процента запушване капилярна тръба
какво може да го натоварва | износени клапани износена механика нарушено лаково покритие на намотки-оттечка запушване на системата и други... |
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 13 Януари, 2010 - 20:03:58 |
|
|
|
|
|
|
износени клапани износена механика нарушено лаково покритие на намотки-оттечка запушване на системата и други... | Може и нещо от това да е. Но когато заработи работи добре и топли добре. Не може ли да е разхлабена връзка, нещо в управлението или датчик. Когато беше гаранционен фирмен техник премести датчика на вътр. тяло по назад за да го лъже.Благодаря. |
|
Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 19 Януари, 2010 - 14:54:19 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Върни датчика където си е бил.Така вътрешния вентилатор закъснява да тръгне а външния изобщо не спира.Разказали сте играта на компресора. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 19 Януари, 2010 - 15:09:49 |
|
|
|
|
|
|
Едни ампер клещи ще те ориентират колко е натоварен компресора плюс манометри разбира се,може и техниците да са му заредили"малко" газ на око и сега да се окаже презареден.Датчици,клапан и бубина са си ОК,провери хигиената на топлообменниците,колегата аб ти е подсказал всичко останало.Успех! |
|
Всичко записи: 12 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 20 Януари, 2010 - 13:45:52 |
|
|
|
|
|
|
Става въпрос за датчика/въздушен/ отпред на вътр. тяло.Той не дава ли сигнал при достигане на зададената Т.Проверих го на местото си е. Явно миналата зима съм го върнал на място докато чаках техниците. Пуснах климатика- тръгна мислейки, но вънка е студено /и вътре/ разскрежава , но не е достигнал зададените 25 С.Работи около час -до кога ще видим.
Едни ампер клещи ще те ориентират колко е натоварен компресора плюс манометри разбира се | Благодаря за съвета ти.Имам компл. манометри със шлангове, но не съм напълно наясно със свързването.В какво положение са крановете при монтажа на манометрите и при замерване, обезвъздушават ли се жланговете и как. Компресора е на R22, какви налягания са нормални пред компресора и след кондензатора или ресивера/имали/ при охл. и отопл.и в какъв режим да ги замеря.Във форумите чета за налягания 30- 40 bar.Мисля, че в режим охл.са нормални ниско нал.4-6 атм. и високо около 15 атм.Благодаря. |
|
Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 21 Януари, 2010 - 14:27:58 |
|
|
|
|
|
|
Здравейте, може ли някой да ми даде схема на Осака KFR-35GW/ от двете моторчета които виждате - лявото не работи и реших да го сменя с друго работещо, но цветовоте и куплунгите са им различни/ Ако някой има повече сведения за крачетата на моторчето моля да ми помогне/
(Добавено) ОСАКА KFR 35 GW - платката на вътрешното тяло не работи, а от Бургас не ми пращат нова, някой наясно ли е с тези платка!
|
|
Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 22 Януари, 2010 - 17:07:31 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Какво прави платката. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 22 Януари, 2010 - 21:05:17 |
|
|
|
|
|
|
Osaka KFR 35 GW/CXA не топли при + темп. навън Здравей те, преди време бях описал проблема с моя климатик ,не предприех нищо и го запуснах през най студеното време. При -10- -15 С десет дни без прекъсване отоплява перфектно, спрях го и сле 5 дни пак си работеше нормално при минусови темп. вън. След време когато вън беше +10, а вътре +13 направи същите номера които бях описал преди и не работи.Тръгна когато пуснах и една духалка, но когато изкл. духалката прави същите номера. Сега вънка е студено и той топли добре.Каква може да е причината да не работи при малка разлика на външ. и вътр. температура ? _______________________________________________________________________ Защо да сменя кондензатора на компр.?
Знае ли някой какви са данните на кондензатора на компресора и къде в Бургас мога да закупя. Интересува ме къде мога да закупя клапа за вътрешното тяло на KFR-45GW/CXA и как да я подманя. Благодаря. |
|
Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 09 Март, 2010 - 18:04:02 |
|
|
|
|
|
|
Valchev смени кондензатора на компресора. |
|
Всичко записи: 13 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 12 Март, 2010 - 17:07:48 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
ЕКО КЛИМА.на всеки втори климатик в Бургас има лепенка с телефони |
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 28 Март, 2010 - 15:04:52 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 33 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 28 Март, 2010 - 23:54:02 |
|
|
|
|
|
|
в бургас всеки магазин за хладилна и климатична техника има кондензатори но за всеки случай си провери връзките на кабелите и буксите на компресора за слаби връзки и тръбния датчик задължително го виж защото има случаи като загрее датчика да дава безкрайно съпротивление и като се охлади тръгва отново за 3-4 мин и пак батак |
|
Всичко записи: 98 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 03 Април, 2010 - 17:41:52 |
|
|
|
|
|
|
Климатик Осака KFR-35GW/CXA - спира Климатика тръгва на отопление ,работи/отоплява/ нормално 15 мин., след което духа 6-7 мин хладно и вентилатора на вътрешното тяло спира, а вентилатора на външното тяло продължава да работи.Струва ми се, че компресора е спрял.Спирам го и при пускане след 1-2 часа почивка това се повтаря по същия начин. Не съм го оставял включен да разбера дали ще заработи сам.Дали компресора се товари и защитата му го изключва, 15 мин. работа достатъчнили са да се натовари така,че да изключи и какви могат да са причините, как да ги установя. Благодаря предварително. Климатика е на 10 г.
Сега става въпрос за друг климатик/имам два еднакви/ предния път техниците смениха чек вентила и капилярите и климатика си работи нормално. Сегашният има почти същите симптоми и предполагам, че може да е запушване , но се надявам да е нещо по-ефтино. Възможно ли е за тези симптоми да има и други причини, как да ги открия. /Нямам амперклещи/
Проблема с климатика се получи при външна температура 5-7 градуса. Снощи когато външ. темп. падна под нулата го пуснах, при работа на вътр. вентилатор на първа степен, след 3 часа нормална работа го включих на втора и така си работи и до сега нормално. Може ли студеното време /-2 - 4 гр./ да охлажда компресора и термозащитата му да не го изключва, какво друго може да изкл. компресора преди да завърши цикъла/достигане зададената темп./. Другият климатик правеше същите номера и накрая му смениха капилярите. |
|
Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 18 Декември, 2012 - 16:32:07 |
|
|
|
|
|
|
сменяи тръбния датчик в него трябва да е проблема
|
|
Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Февр. 2012 : Отправено: 18 Декември, 2012 - 18:40:08 |
|
|
|
|
|
|
Ползвай го на висок или автоматичен вентилатор,но определено има запушване и го изключва термичната на компресора.Манометри и амперклещи ще кажат наи-точно |
|
Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Яну. 2012 : Отправено: 21 Декември, 2012 - 00:49:23 |
|
|
|
|
|
|
Климатик Осака KFR35GW/CXA/ Преди 25 дни при работа на охлаждане прокапа вода от изпарителя и видях ,че е замръзнал изпарителя в горния край в ивица около 6-7 см. спрях го и след 30 мин го пуснах, на охлаждане замръзва изпарителя кано ивицата се увеличава,малкия кран заскрежава леко, другия кран е студен без да е влажен.При вдигане на зададената температура външн. тяло спира, но вътр. вентилатор не намаля и клапата не се притваря/режим обдухване/- на отопление го прави.Пуснах го на отопление и заработи пр 25 гр. на вън. Днес поставих манометрите и установих- при спрян климатик Р=7атм.При работа на отопление след 20 мин Р=18,5 атм,Тизх.=43 гр. при Тст=20гр., Твънш=18гр.След 35 минути работа Р=20 атм. , Тизх.=47гр.Големия кран е много горещ.Изпълнява режим на обдухване. При спиране Р=7атм. При работа на охлаждане - след 10 мин. Р= 7,2 атм. , Тизх.=20гр. ,Тст=21гр. Твънш=18гр. След 30 мин. работа Р=7,3атм. другите параметри са същите.Не изпълнява режим на обдухване.Малкия кран е леко хладен. При сваляне на манометрите от шланга им изтече много чисто масло около 5-10 милилитра. Преди 4 години сервиза смениха чек вентила и капилярката.Сега забелязах че дъното на капачката на големия кран е откъртено на половината от обиколката му. Някой да помогне със съвет, дали е някакво запушване или трябва да се долее фреон 22 или е нещо друго.Това масло как се събрало там? Имам бутилка с фреон 22 , но нямам как да събера фреона да вакумирам и заредя по везна , мога да пробвам зареждане по манометър. Как да го направя - на охлаждане с газ/или течен фреон/, до какво налягане? Дайте съвет.Благодаря.За сервиза знам.Климатика е над 10 г.
Някой знае ли дали са запоени или са хванати с щуцери клапаните и тръбите от вътрешната страна на външното тяло.Ще опитам да долея фреон 22 по манометри.В режим охлаждане, ще пусна газ до достигане на 4,5атм.Някой да посъветва в какво положение да са крановете по време на доливането.Ако намеря подходящ кантар ще проверя и количеството.От къде да намеря капачка за големия кран?Благодаря. |
|
Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 11 Октомври, 2014 - 00:09:52 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
Сега забелязах че дъното на капачката на големия кран е откъртено на половината от обиколката му. | Спукала ти се е капачката и от там е изпуснал фреона. Намери си такава или ремонтирай старата и зареждай с везната. Така както го описваш едва ли са останали повече от 300 гр. в системата. Докато не го оправиш недей го включва че маслото да не си смени цвета. |
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 11 Октомври, 2014 - 16:21:26 |
|
|
|
|
|
|
Задължителна смяна на кран и зареждане, ако не искаш да имаш проблеми след това, тапата се пука, когато крана започне да изпуска от уплътнението в него. Смяна на тапа или евентуална заварка на старата тапа е временно решение на проблема, пак ще я пръсне и пак ще изпусне фреона. |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 11 Октомври, 2014 - 22:30:56 |
|
|
|
|
|
|
Преди 4г. сервиза смениха чек вентила и капилярката и сега си спомням, че много трудно отвориха крана при монтажа.Препоръките ви водят до викане на сервиза.Капачката я запоих с калай от вътре и от вън.При проверката на работата проверих за пропуски с пяна, но не открих, имам една газова лампа за течове трябва да я сглобя и да пробвам с нея.Проблема стана при работа на охлаждане, при отопление налягането там е по голямо и може би тогава капачката се е спукала, нямам възможност да погледна отвътре крана , затова ме интересува дали крана е запоен отвътре.Решил съм да го допълня на место, с някаква везна макар, че какво ще ми покаже.Ще следя налягане и темп. на изпарение 4,8-5атм., 5С. Ще зареждам газ при работещ климатик, но трябвали да притварям някой от крановете.Ще проверя за пропуски и ще сложа една гумена гарнитура на капачката.Така, че дори да викам сервиза да го вземат пълен.Ако някой вижда, че бъркам нека даде съвет.
Днес успях да направя това което си мислих.Пуснах на охлаждане климатика и се изненадах.Тръгна и налягането на изпарение падна до 1,5 атм., заскрежи се малкия кран и горната половина на изпарителя ,което ме накара да си мисля , че фреона е малко.Започнах да доливам газ докато налягането достигна 3,9атм. при което темп. на изх. въздух от вътр. тяло е 10 градуса, но започна да се заскрежава големия кран.По везната бях долял 400гр. фреон.Това ме озадачи и го пуснах на отопление.Налягането достигна 16атм. и 47 градуса на въздуха след което налягането падна на 13 атм. след малко на 28 градуса при зададени 30 градуса компресора изключи , а вътр. и външ. вентилатори останаха да работят, доста дълго време, което ме накара да си мисля, че термозащитата на компресора го спира. Сега се чудя дали не е запушен чек вентила и капилярката или фреона е малко или много.Нека който има някакво мнение да наруши мълчанието и да коментира.
Климатик Осака KFR35GW/CXA/ - Работи на студено, на топло не иска В края на зимата когато температурата беше +10-12 градуса при работа на отопление компресора започна да спира/термозащитата го спира/,след като се охлади тръгва/на минусови темп.работеше перфектно/.Всичко това означава смяна на капиляра и чек вентила.Лятото го пуснах на охлаждане и той си работи перфектно. Сега се чудя да сменям ли капиляра.Каква може да е причината компресора да прегрява на отопление и да работи нормално на охлаждане? Някакво мнение? _______________________________________________________________________ При отопление или охлаждане кое е различно-количеството фреон което се изпарява, различната площ на кондензатор и изпарител, които си сменят местата при смяна на режима на работа?А Клещи щипки, манометри и др. са безсмислените неща които във форума ти предлагат да направиш в 90% от случаите, нещо като от сервиза- идват двама, единия носи куфарчето с манометрите, амперклещите и др., другия пита какъв е проблема.Абе ако имате проблем с климатика просто сменете датчиците, кондензатора,четири пътния вентил чек вентила и капилярката, импулсното захранване и релето с нови или нов климатик. |
|
Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Яну. 2010 : Отправено: 13 Октомври, 2014 - 21:30:21 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 12527 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 01 Септември, 2017 - 16:20:02 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 4 : Дата на рег-ция: Септ. 2017 : Отправено: 21 Септември, 2017 - 13:27:45 |
|
|
|