Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик Hiunday ACH-09G


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 Не вдига повече от 10 атм. на отопление.
MaistorMiro



Нов участник


Въпросният климатик е обикновенна термопомпа. Вътре е досущ като мидеа глори - 9-ка. Проблемът е следният :
При посещение на адреса видях климатик, който е работил не повече от 5-6 пъти. МОнтиран е преди 3 месеца. На охлаждане налягането си заспива. Обаче на отопление тръгва, вдига до 15атм. и при тръгването на вътрешния вентилатор пада рязко на 10атм и там си стои.
Температурата и на вътрешната и външната пита са едни и същи. Проверил съм за пречупване, запушване и т.н. НЕ намерих монтажна грешка.
Взех външното тяло, презаредих го на везна, смених му бубината на четирипътния и си проработи. Вдигна си едни хубави 45атм. Няколко часа го тествах, на другия ден го връщам на клиентите и пак същото като преди.
НЯкакви идеи?

Всичко записи: 42 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 14 Ноември, 2008 - 18:26:10
p1



Постоянен участник
От: Сливен


на охлаждане равномерно ли се охлажда вътрешната пита? ако да най вероятно засяда четирипътния вентил

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 14 Ноември, 2008 - 23:10:25
nebelservice



Постоянен участник
От: София
ICQ

Смени чека, трябва да се оправи

Всичко записи: 455 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 15 Ноември, 2008 - 00:41:45
MaistorMiro



Нов участник


На охлаждане охлажда питата равномерно.

Всичко записи: 42 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 15 Ноември, 2008 - 12:12:00
p1



Постоянен участник
От: Сливен


аз съм за четирипътния

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 15 Ноември, 2008 - 23:11:33
hladnia



Редовен участник


Вдигна си едни хубави 45атм.
Това налагане на какъв фреон ?
Бре хора вашите манометри не отчитат ли във Bar или в Кp/см2.
1.При работещ климатик пипаш внимателно (да не се опечеш) 4 пътния вентил
2. При работещ климатик изваждаш внимателно кабела на бобината за 5-10секунди и включваш отново ,наблюдаваш манометъра вдига ли повече ,повтаряш няколко пъти .

Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 16 Ноември, 2008 - 08:04:07
p1



Постоянен участник
От: Сливен


Бре хора вашите манометри не отчитат ли във Bar или в Кp/см2.

1 атм. = 1 бар или 100000 паскала следователно 45 атм. са 45 бара.
MaistorMiro възможно е да разкараш четирипътния както е описал колегата, но където е текло пак ще тече

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 16 Ноември, 2008 - 09:48:30
hladnia



Редовен участник


1 атм. = 1 бар или 100000 паскала следователно 45 атм. са 45 бар

1 атм.=1,0133 bar или 1,033227 Кр/ст2 , 11325 паскала
45 атм.х 1,0133 =45,59 bar

Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 17 Ноември, 2008 - 20:29:08
MaistorMiro



Нов участник


Смених вентила. Пак същото. На охлаждане работи, на отопление вдига не повече от 15атм.Само с новия четирипътен не може да вдигне до 45. Каквото и да правя. Това е единствената промяна.Аз вече си мисля да не е и компресора. А може и капилярката? Ама щом работи на охл.?

Всичко записи: 42 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 21 Ноември, 2008 - 15:59:17
turboie



Постоянен участник
От: любимец


смени чека и после гледай за компресор. ако не затваря ще прави по малко налягане.
не може да е от капилярка запущена. ако е запушена ще вдига голямо налягане.
смени чека и пищи пак.

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 21 Ноември, 2008 - 19:46:34
p1



Постоянен участник
От: Сливен


а защо не пробваш и компресора дали задържа налягане.аз запоявам един накрайник и закачам манометрите дирекно на изхода на компресора.пускам го отделно и като вдигне налягане го спирам и гледам колко бързо пада налягането.пробвай нещо такова за да си 100% сигурен.ако компресора държи да ти кажа честно до сега ми се наложи да сменя нов вентил.незнам дали си беше дефектен фабрично или аз му помогнах.за чека много се съмнявам защото времето по което си пуснал темата си беше топличко - все щеше климатика да вдигне налягане.а преди да сложиш новия вентил продуха ли системата за всеки случай

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 21 Ноември, 2008 - 23:48:20
MaistorMiro



Нов участник


Направил съм всичко както е по дебелите книги. Това за чека и аз искрено се съмнявам. По-скоро компресора или не е сметнат правилно или не работи. Ще пробвам начина на p1, и ще Ви пиша пак. В общи линии ми скъса нервите тази идиотщина.

Всичко записи: 42 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 24 Ноември, 2008 - 16:01:29
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик Hiunday ACH-09G [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0194 ]   [ Gzipped ]