Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик midea MSG-12HR - не ­ топли


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (2): [1] 2 » ]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 
val_g



Нов участник
От: Плевен


Здравейте ,имам проблеми с три мидеи - прости сплит системи
С тръгването им светка лампата на дефрост което е нормално докато си загреят топлообменника на вътрешното тяло, след като достигне някаква температура лампара на дефрост угасва и тялото тръгва.
Обаче на въпросните климатици тази лампа не гасне по простата причина, че не може да загрее топлообменника на вътрешното тяло,
чудното че, отиващата тръба е гореща до вътрешното тяло а от климатика към топлообменника никаква я няма, а на охлаждане работят безпроблемно.
Какво може да е станало? имате ли си на идея?
______________________________________________________________
Климатиците са почти нови това лято са монтирани и почти не са работили тъи като са в хотел и няма много посетители.
външните тела са под нивото на вътрешните
______________________________________________________________
четирипътния си включва , защото тръбата пари пък и вдига налягане даже стига до оклоло 30 бара и исключва
мисля си че може да е запушване някъде по вътрешното тяло тъй като тръбата ми е топла до него, (а топлообменника не) но защо пък тогава ще работи на охлаждане? ако има запушване някъде вътре би трябвало да ми отива на вакуум в режим на охлаждане а тои си работи. само при отопление вдига налягане и изключва навън

Всичко записи: 11 : Дата на рег-ция: Ноем. 2008 : Отправено: 26 Ноември, 2008 - 20:14:53
turboie



Постоянен участник
От: любимец


видя ли дали са развити крановете напълно? и ако са, четирипътния превключва ли ?
възможно е при монтажа да са попаднали боклуци в тръбата и да запущат капилярите на четирипътния и дори и да включи бобината той няма да обърне.
___________________________________________________________________
раскачи го и го продухай веднъж от високото веднъж от ниското и ще разберещ ако има запущване.
продущващ с азот.и ако не е запушен, то тогава ти е запушена капилярката на байпаса, късата. тя ти работи само в режим отопление. и затова в режим охлаждане ти работи.

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 26 Ноември, 2008 - 22:06:21
Bat Lyubo



Постоянен участник
От: Русе


Вътрешният топлообменник се разделя на два кръга. Случвало ми се е фабрично запушен единия кръг.

Всичко записи: 377 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 27 Ноември, 2008 - 10:04:22
СТОЯН


Постоянен участник
От: Бургас


видя ли дали са развити крановете напълно?


Всичко записи: 250 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 27 Ноември, 2008 - 19:15:27
p1



Постоянен участник
От: Сливен


като хвана входните тръби към топлообменника много бавно се затоплят да не говоря, че топлообменника изобщо не може да се затопли до тръбният датчик, че да се пусне тялото а крана на високото налягане на външното тяло направо пари а на ниското студен с температурата на околната среда
според това или е празен (отнякъде изпуска) или има пречупена тръба .ама без да знаем тока .поне пиши за колко време ги вдига тези 30 бара

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 28 Ноември, 2008 - 23:41:58
val_g



Нов участник
От: Плевен


Значи крановете не съм ги видял тъй климатиците са на един хотел в Луковит и ми се иска да събера някаква информация, че като ида до там да съм подготвен поне до някъде, но не съм забравил ще ги проверя и тях, доволен съм на всякакво предположение...

за налягане - вдига много високо около 30бара +/- 2бара след което исключва. разглобих едно вътрешно тяло и като хвана входните тръби към топлообменника много бавно се затоплят да не говоря, че топлообменника изобщо не може да се затопли до тръбният датчик, че да се пусне тялото а крана на високото налягане на външното тяло направо пари а на ниското студен с температурата на околната среда. Стайната температурат е около 15 градуса а токът не съм го измерил, но предполагам, че няма да е много висок над опоменатият освен да го вдига когато превиши налягането в системата тъй като вдига такова налягане че компресора изключа и след като падне пак се включа.

___________________________________________________________________
тези 30 бара го вдига за около 3-4мин а предположението за тръбата ако е така как ще работи на охлаждане тогава?
това са наши монтажи и лично аз съм ги слагал затова сега и аз се налага да ги оправям, но пусто не ми идва нищо на акъл... затова помагаите

Всичко записи: 11 : Дата на рег-ция: Ноем. 2008 : Отправено: 29 Ноември, 2008 - 16:30:10
p1



Постоянен участник
От: Сливен


предположението за тръбата ако е така как ще работи на охлаждане тогава?
ами много лесно.все едно си удължил малко капилярката ама при отопление
...... а колко е тръбния път.

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 30 Ноември, 2008 - 00:16:57
hladnia



Редовен участник


защото тръбата пари пък и вдига налягане даже стига до оклоло 30 бара и исключва
_________________________________________________________________
възможно е при монтажа да са попаднали боклуци в тръбата и да запущат капилярите
_________________________________________________________________
за налягане - вдига много високо около 30бара +/- 2бара след което исключва.
_________________________________________________________________
тези 30 бара го вдига за около 3-4мин а предположението за тръбата ако е така как ще работи на охлаждане тогава?
1.На какъв фреон са 30 Bar ? За R22 видимо е някакво запушване .
2.Тръбите на къде излизат (на дясно ,на ляво ,на вън през стената) вероятност за пречупване при обръщане ,но мен 90%ме съмнява за боклуци при монтажа попаднали в широката тръба , при охлаждане ниско налягане фреона минава покрай тапата , при отопление високо налягане ,по голяма скорост на фреона тапата пропуска малко.

Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 30 Ноември, 2008 - 09:15:45
KOTOPA



Нов участник
ICQ

имаш пречупена тръба .Не може да си направи дебита и изключва термозащитата на компресора защото прегрява.

Всичко записи: 10 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 07 Декември, 2008 - 22:19:04
emilpavlov


Редовен участник
От: Варна


Провери дали няма игличка на тънката тръба на вътрешното тяло?

На два модела ми се е случвало!

Всичко записи: 137 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 08 Декември, 2008 - 21:30:12
dalgia


Нов участник
От: София


Колега според мен на въпросния климатик му е блокирал еднопосочния клапан преди капиляпките който пълнят кондензатора,тои се намира веднага след тънкия кран и е увит в изолацията на капилярките.
За да бъдеш напълно сигурен в това без да разваряваш, когато пуснеш климатика в режим отоплиние, откачи външния вентилатор - продължи ли да вдига налягане това е проблема.

Всичко записи: 4 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 14 Декември, 2008 - 10:14:07
emin4ev



Участник


и с трите климатика ли е един и сьщ проблема?доколкото знам мидеата няма игличка на трьбите.
виж крановете но ми се струва че не е от това защото на един как да е ама на трите не вярвам.по скоро прегьнати трьби.
имах подобен проблем и то точно с мидеа.девятката излизаща от вьтр. тяло беше супер корава и гадна.едва я нагласих.
твоите накьде излизат?

Всичко записи: 61 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 21 Декември, 2008 - 23:30:46
ewgeny


Редовен участник
От: Варна


Мен ми се струва че няма фреон, щото кондензира в тръбите, а като влезе в топлообменника вече е отдал квото има. Работи на охлаждане, щото когато има по-малко фреон, налягането и неско и се изпарява при -10,-20 гр., така че....провери.
А с кой фреон е това MSG ? С тези 30 бара, да не е на 410 ?

Всичко записи: 130 : Дата на рег-ция: Март 2008 : Отправено: 22 Декември, 2008 - 14:27:51
fujitsu



Постоянен участник


А с кой фреон е това MSG?

Мисля че е на R22

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 12 Януари, 2009 - 20:42:09
аб



Редовен участник
От: Варна


виж някои специалист преди тебе да не е ходил и да не ги е претапкал с фреон до козирката. имах един такав случеи вдига високо налягане а не топли чак вдига ампераж и пада предпазителия близо 1 кило източих сега мъра и работи перфектно

(Добавено)
просто в твоиа случеи сработва термичната заштита кояато също реагира на висок ампераж смо тва е иначе забрави и трите да са с един и същи дефект няма такова савпадение просто

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 13 Януари, 2009 - 09:45:06
perri


Нов участник


Климатик Мидеа MSG-12HR - по-висок ампераж
Климатика е монтиран през лятото,но преди месец изгоря компресора(RECHI).
Сменихме компресора с нов (изпратен от „Магнум”), премахнахме и чека заедно с капиляра за топло.Пуснахме климатика,но ампеража вместо 6 А както пише на табелата е 8 А,налягане-19-24 бар.
На охлаждане всичко е в нормата - 6 А и налягане 3 бар.
_________________________________________________________________
Премахнахме чека заедно с по-късата капилярка, нали тя работи когато чека е в затворено положение в режим отопление.
има капиляр,премахнахме само вентила.Когато сменяме комресор винаги махаме и вентила.Досега сме нямали проблеми....
_________________________________________________________________
Значи на отопление работи само с късата капилярка ,така ли?

Всичко записи: 25 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 12 Февруари, 2009 - 09:53:56
аб



Редовен участник
От: Варна


по принцип обърквате работата на климатика за това има 2 капилярки и клиапан в единия режим е активна дългата в другия късата
защо се чудиш при туи положение на ампеража

дано от магнум да не следят форума
__________________________________________________________________
да или и със двете

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 12 Февруари, 2009 - 11:01:16
perri


Нов участник


Върнахме клапана,амеража се повиши на 8.5А,май комресора си е така....

Всичко записи: 25 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 12 Февруари, 2009 - 14:51:43
chikago


Нов участник


аз имам подобен проблем с MSB 12 HR, само че на топло прави почтии вакум а на студено работи на 3 бара,заредено е по кантар с 22-ка е.Мисля,че запушва топлата капиляра ,защото замръзва до средата на клапана и капилярката.светят двете лампи де-фрост и операт.захранване постоянно(тази комбинация не съм я срещал никаде по литературата някой знае ли какво е?).Мисля да продухам системата с азот.възможно ли е проблема да е от платката,защото подобна комбинация на MSG е за повредена платка?Или отчита ненормална работа на 4-пътника(запушване или подобно).

Всичко записи: 12 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 12 Февруари, 2009 - 22:02:28
perri


Нов участник


Скоро имахме едно LG държеше се по същия начин,сменихме 4пътния и е ОК

Всичко записи: 25 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 13 Февруари, 2009 - 01:02:20
turboie



Постоянен участник
От: любимец


абе като чета тука някои хора какво правят направо мисля че си еспериментират,
как ще премахвате чека с капилярката, после ще ги слагате. щом са ги сложили китайците значи трябва да са там за правилната работа на машината. по добре ги прудухайте и 2 те капилярки с азот вижте дали чека работи правилно, отколкото да ги махате . при изгаряне на компресор може да се получи запушване на капиляри ,понеже при късо съединение вътре в компресора се получава дъга и при това маслото също прегаря малка част от него, която може да причини запушване .

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 13 Февруари, 2009 - 08:47:06
аб



Редовен участник
От: Варна


chikago
Вътрешният топлообменник се разделя на два кръга. Случвало ми се е фабрично запушен единия кръг.
Bat Lyubo


att-49951c1432e93_107.jpg


Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 13 Февруари, 2009 - 09:07:00
perri


Нов участник


Да така е щом е, сложен значи има зачение за правилната работа на климатика,тук спор няма.Но някой по-стари климатици/повечето Осака/,кедето е имало запушване на чека,сме го премахвали напълно/просто сме експериментирали/,и климатика заработва съвсем нормално,даже компресора става по-тих.
Имаме клими които вече 2-3г. си работят така а има и клиенти които казват,че климатика преди не е работил так добре.Е.. не винаги се получава и сме го правили както си трябва.
Може ли някой тук да обясни,кога отчно климатика работи само с късата капилярка,защото аз мисля,че работи или само с дългата/на охлаждане/ ,или и с двете заедно/на отопление/.
Мненията които прочетох тук за "чек вентил",са доста различни....

Всичко записи: 25 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 13 Февруари, 2009 - 10:43:31
turboie



Постоянен участник
От: любимец


масовиат чек вентил има много просто устроиство, и според мен по е възможно да истърва налягане отколкото да остане постоянно отворен, а и при повечето масови климатици са с 2 капилярни тръби, дългата е за студено, а късата за топло, но на топло работят и 2-те къса и дълга, и това е защотото има разлика в топлообениците на вътрещното и външното тяло. и температурата на на изпарение и конедензация на фреона е различна при различни размери на топлообениците.

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 13 Февруари, 2009 - 14:37:50
kolyo



Админ
От: Русе


Ето схемата на свързване на чек вентил :

att-4995a1643f0eaheck.gif


Всичко записи: 11424 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 13 Февруари, 2009 - 15:10:14
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик midea MSG-12HR - не ­ топли [Страници (2): [1] 2 » ]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0636 ]   [ Gzipped ]