|
изключва в режим на отопление |
|
|
|
|
|
|
Здравейте колеги,проблема е след изгорял мотор.Сменен е мотора и е зареден с кантар 1130гр. Климатика стартира на отопление и компресора набира обороти.След около 3-4мин спира и малко след това и вентиларора на външно тяло.За това време дстига до 36 бара.Датчиците са здрави,сменени са комплект на вътрешното тяло,а вън тръбния е 5кОм,а въздшния 15. Визуално по платките няма повреди,и на студено си работи и си понижава оборотите на мотора.А на топло се лъже нещо. Дори след 10-тина цикъла на включване и изключване на мотора ,грешки не изписва. Ако някой има идеи ще съм благодарен да сподели ? |
|
Всичко записи: 137 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 02 Декември, 2008 - 00:25:55 |
|
|
|
|
|
|
ако не се затопля питата на вътрешното тяло , смени магнетвентила , но го сменяй потопен във вода и да продухаш с азот системата преди да я напълниш
какво точно е изгоряло на компресора - намотките или механичната част. свали капилярките и продухаи с азот ако пак е същото смени вентила задължително |
|
Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 02 Декември, 2008 - 08:18:45 |
|
|
|
|
|
|
Питата се затопля равномерно, отваря клапата и почва да духа , но за около 3мин. работа тънката тръба изстива и си мисля дали не запушва филтъра или капилярките.
Компресора беше окъсил към маса и това е ,но доста .време е стоял без него.За капилярките ще ми пратят вентил комплект с тях към края на седмицата и тогава ще разбера |
|
Всичко записи: 137 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 02 Декември, 2008 - 17:50:42 |
|
|
|
|
|
|
продухаш с азот системата преди да я напълниш |
Мисля, че е по-добре по време на "заварката" от другият край на тръбата да се подаде азот. Така изобщо няма да се получи нагар... мисля аз |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 02 Декември, 2008 - 22:47:25 |
|
|
|
|
|
|
Всичко е решено.След много експерименти климатика вече работи. Първоначално премахнат чек вентил- без резултат. Скъсени капилярки с 50мм.-без резултат. Скъсени с още 100мм.- отново без резултат. Добавено още 100гр. фреон-без резултат. Източване на всичкия фреон ,вакумиране 45мин. и последвало зареждане с R22,но вместо 1130гр зареждане до 1450гр.-климатика се прероди.
|
|
Всичко записи: 137 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 07 Декември, 2008 - 10:33:42 |
|
|
|
|
|
|
CU-E 15CKP5 - изключва след 3 мин.
Климатика не изписва никаква грешка ,стартирва си на всеки 3мин. работи около минута компресора вентилатора се изключва малко след това . За времето през неговата работа успях да замеря ток около 6А което по външен стикер е добре даже под номинал . Забелязях че тръбата на изхода на компресора не е толкова гореща а само затоплена. не забелязах да има дадтчик на прегретите пари има само термо защита на компресора и външен датчик дали се управлява от вътрешния минималното време за старт на компресора и ако е така мога ли да симулирам неговото първоначално стартиране в продържително задържане на работата на компресора какви са му параметрите . нямам никаква тех. документация за този модел duk69 | Горе има търсачка |
|
Всичко записи: 12512 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 09 Март, 2010 - 09:41:04 |
|
|
|
|
|
|
panasonic CU-E15CKP5 - тест
Здравейте колеги.Донесоха ми външно тяло на panasonic CU-E 15 CKP5 със съмнения за четирипътен или компресор. Искам да го тествам но имам вътрешни на CS-G12KE CS-E12DKE и CS-P12CKE. Въпроса ми е може ли да се пробва с някои от тези тела или има разлика в електрониката. СТОЯН | CS-G123KE Само с него е съвместима електрониката |
|
Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Апр. 2013 : Отправено: 28 Март, 2016 - 18:37:05 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
CS-G123KE Само с него е съвместима електрониката | това е истината пробвано е. CS-P12CKE-този не става CS-E12DKE- този не го пробвах защото мисля че е с външно захранване.Пробвах CS-G123KE защото има вентилация и е с вътрешно захранване като CU-E15CKP5.Като братчета са. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 31 Март, 2016 - 21:26:12 |
|
|
|
|
|
|
Аз мисля че този модел CS-G123KE няма нищо обшо с CU-E15CKP5.По скоро някой от тези двата CS-E12DKE и CS-P12CKE и мисля че с първия съм пробвал и се получава. __________________________________________________________________ Абе братчета ама едното черно другото бяло.Единия AC-инвертор другия DC-инвертор.Единия на R22 фреон другия на R410.Как ще се получат тестовете и дали ще съвпадне диагностиката при грешка не знам ? Но щом си пробвал, ще е интересно да научим какво се е получило. |
|
Всичко записи: 64 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 31 Март, 2016 - 23:13:42 |
|
|
|
|
|
|
CS-E12CKP5 пробван с CU- E12DKE- никаква чуваемост! |
|
Всичко записи: 21 : Дата на рег-ция: Март 2015 : Отправено: 01 Април, 2016 - 13:58:54 |
|
|
|
|
|
|
Аз мисля че този модел CS-G123KE няма нищо обшо с CU-E15CKP5.По скоро някой от тези двата CS-E12DKE и CS-P12CKE и мисля че с първия съм пробвал и се получава. | И двтата са ДС-та разликата е във фреон, макар че е пробван и вътрешно на CS-G123KE с външно С12СКР на 410 и работи повече от задоволително, и обратното става без никакъв проблем изпробано е много пъти.
|
|
Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Апр. 2013 : Отправено: 02 Април, 2016 - 08:40:32 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Но щом си пробвал, ще е интересно да научим какво се е получило. |
Нищо няма да се получи.Май не ме разбра правилно.На адреса си има вътрешно но е на заварки.Сега си работи с него.Ние сменихме четирипътния и ми трябваше вътрешно за проба в сервиза.Пробвахме го с CS-G123KE.Зареден с фреон закачен с тръби на топло и студено.На налягане температура ампераж всичко точно.Ако на някой колега му се наложи да не пита като мен.Да закача смело.Това беше идеята да си помагаме.Ако някой мисли ,че лъжа си е негов проблем да не пробва.
|
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 03 Април, 2016 - 20:00:02 |
|
|
|