|
|
|
|
|
|
|
Климатика в режим на отопление само мига Power 8-пъти а на охлаждане е перфектен. Смених бобината не четирипъика и проблема си остана. На отопление с включването вднага почва да мига на серии по осем мигания? Ако някой може да помогне ше съм блгодарен!!
няма външна платка доколкото си спомням пролетта му го оставих така но сега човека иска да работи и на топло утре ще отида да огледам пак и ще пиша. |
|
Всичко записи: 28 : Дата на рег-ция: Септ. 2006 : Отправено: 11 Декември, 2008 - 23:15:41 |
|
|
|
vaioo
Редовен участник От: София
|
|
|
|
8 мигания-входяща ел. верига на вн.платка дава отклонения но при теб казваш че такава няма??? |
|
Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 24 Декември, 2008 - 11:34:26 |
|
|
|
|
|
|
Има, ама няма кой да я види  |
|
Всичко записи: 12556 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 24 Декември, 2008 - 11:36:56 |
|
|
|
|
|
|
Климатик OCAKA CH-30-JV
Машината я имам от май 2003г.Шест години зверска експлоатация в търговски обект без никакви проблеми.Миналата година- февруари ,извиках техници и го преместих в къщи като външното тяло се наложи да е по-високо от вътрешното. Използвах го само за охлаждане , да има 60-80 часа работа до миналия месец , когато шумът във външното тяло стана доста голям и в един момент климатика спря.Предпазителя на инсталацията изгаря при всеки опит на компресора на външното тяло да заработи.По съвет на майстор сменик кондензатора (69mF 450v) купих 2x35mF щото нямаше като оргиналния -цт не тръгва. Извиках друг техник който принудително накара конпресор да заработи (5-6 пъти го накара да бучи -знаещите знаят как го е накарал ) смени и кондензатора пак и климатика ЗАРАБОТИ .Проблема според техника -затегнал компресор.Причината -незнам :до кога ще работи -можело 1 седмица или 10 години .След четене по форумите установих че техниците които го монтираха не са направили маслен трап.Та въпросите ми към знаещите са
1.Има ли смисъл да викам техници да направят нов тръбен път между двете тела тоя път както трябва . 2,Как се почиства вътрешното тяло от това масло и въбще има ли такава възможност. 3,Има ли смисъл от всичко това или да се оглеждам за нов климатик и да карам тоя докато изгори, между другото тоя е с мотор на mitsubishi. dafos |
|
|
Всичко записи: 12556 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 18 Август, 2010 - 17:39:46 |
|
|
|
|
|
|
И аз имам проблем със същата Осака,но при мен се получава следното: включвам климатика и след около 5 мин. компресорът изключва, а при последващо включване перката на вентилатора се върти чувствително по-бавно, като на външната платка започва да мига led6 и след още малко време компресорът спира и не тръгва докато не се рестартира. Иначе си вдига налягане на фреона |
|
Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 10 Март, 2011 - 23:24:18 |
|
|
|
|
|
|
Аз имам същия проблем. Никой ли не може да помогне или да ориентира къде да се търси причината?
Поздрави! |
|
Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 15 Март, 2011 - 07:55:40 |
|
|
|
|
|
|
при теб ми намирисва на компресор виж ампеража с амперметър и ако можеш и налягането |
|
Всичко записи: 98 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 15 Март, 2011 - 19:53:21 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
osaca SH-30-JV - мига пет пъти
Климатика е на 7 години работеше перфектно до преди две седмици. Отопляваме голямо помещение изцяло с него, хладим се но не екстремно-до 28градуса. При включване на охлаждане тръгва компресора работи за кратко и спира, това се повтаря още веднъж, след което затваря жалузите и остава така -лампата мига пет пъти . Пробвах и сутрин когато навън е хладно - същата работа /мислехме да мием външното тяло/. saho | Смени тръбен датчик на вътрешното тяло.Трябва да е 5 килоома. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 27 Август, 2011 - 09:26:48 |
|
|
|
saho
Нов участник От: гр. Петрич
|
|
|
|
Трябва ми съвет какво да го правя, изпуснал е фреона някъде над компресора има омасляване /така ми казаха/ и било много сложно и скъпо да се оправи...
|
|
Всичко записи: 31 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 26 Октомври, 2011 - 17:08:48 |
|
|
|
|
|
|
изпуснал е фреона някъде над компресора има омасляване /така ми казаха/ и било много сложно и скъпо да се оправи... |
Това е много общо понятие ,,над компресора" Виж го от къде е, защото ми се е случвало на инвертор LG да изтърва фреона от едната клема на компресора и ако при теб положението е същото трябва друг компресор, а това е скъпо . |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 26 Октомври, 2011 - 21:56:46 |
|
|
|
turboie
Постоянен участник От: любимец
|
|
|
|
Ами като гледам маи си клиент а не човек занимаващ се с ремонти но както и да е много просто ще се разбере от каде истърва като се надуе с азот до кам 20 бара и ше стане ясно обикновено се пукат тръби и от там истърва а от клемите на компресора не знам по принцип е възможно но аз не сам виждал до сега такова истърване |
|
Всичко записи: 307 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 27 Октомври, 2011 - 10:31:04 |
|
|
|
|
|
|
а от клемите на компресора не знам по принцип е възможно но аз не сам виждал до сега такова истърване |
Много е ефектно беше почти без фреон, след зареждане го включих тръгна да набира обороти и започнаха да излизат мехурчета между керамиката и клемата и като вдигна обороти фреона взе да изтича на тънка струя Външното го бях разглобил за да пробвам 2 IPM-а и така го видях  |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 27 Октомври, 2011 - 17:26:20 |
|
|
|
|
|
|
И аз имам случай с една осака да изпуска от клемите на компресора |
|
|
|
|
|
|
|
Стара тема, но от клемите на компресора ми се е случвало да изтърве, не един или два пъти, проверявайте и там задължително... Сега проблема е с една 30ка, старичка.. Работи,работи и затваря клапата и мига 4 пъти и заспива.. Какво означава тази грешка?
Благодаря предварително! |
|
Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 18 Януари, 2012 - 08:14:31 |
|
|
|
aro
Нов участник
|
|
|
|
ПРОВЕРИ фреона , вероятно прегрява компресора ,ако е това и продължава така ще изгори компресора , |
|
Всичко записи: 34 : Дата на рег-ция: Яну. 2012 : Отправено: 28 Януари, 2012 - 19:41:53 |
|
|
|
|
|
|
Вече е почти изгорял Нека профилактично да смени кондензатора и да измери тока, ама на 99% е за нов компресор Днес се мъчих с такъв, компресора стартира със скромните 17 A и яко стържене на метал за 30-40 секунди бута тока на 9-12A изключи защитата по ток и започна да мига вътрешното. Пробвах с диод вместо кондензатора, с подгрят картер на компресора ефекта е нулев компресора с външно захранване въртя около 2 минути тока падна на 7A и така умря Блокира окончателно в следствие на което направи обичайното за Осака пълно късо между работна - пускова и корпус, а пък уж компресора е mitsubishi и то на 5-6 години  |
|
Всичко записи: 249 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 29 Януари, 2012 - 00:47:44 |
|
|
|
|
|
|
При мен ситуацията е следната: Преди проблема с индикацията на вътрешното тяло, смених кондензатора на компресора, беше си заминал. За съжаление амперклещите не бяха в мен. След 2 дни се обадиха за проблема с грешката на вътрешното тяло. Датчиците бяха наред, но може би са правили лош контакт, пък и цялото вътрешно тяло беше в адски прах. След като разбутах датчиците всичко е наред, поне за сега. |
|
Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 30 Януари, 2012 - 12:31:12 |
|
|
|
|
|
|
С закъснение 3 години. На климатика му беше изгризан кабела на външния температурен сензор от мишки възстанових го и вече 3-години си работи. Извинявам се за закъснението не съм обърнал внимание ,че не съм написал нищо за отстраняването на проблема.
|
|
Всичко записи: 28 : Дата на рег-ция: Септ. 2006 : Отправено: 01 Февруари, 2012 - 22:03:04 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Osaka CH-30-JV - не обезскрежава
Колеги въпросната ОСАКА не вкл.обезкрезажане сменен е дефросният датчик поръчан от еко клима бургас, на какво може да се далжи проблема, налягане е 18 атмосфери на външна темп. -10 климатика е перфектно почистен dimitar danailov | ако е от новите без външна платка няма оправяне |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 12 Февруари, 2012 - 17:15:30 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
климатик OSAKA CH-30-JV - мига 5 пъти
Климатика поема команда-режим охлаждане завърта турбина вътрешно тяло и малко след това спира и мига 5 пъти ,пауза пак и пак.На режим вентилатор работи степенува скорост и не дава грешка. тази грешка какво означава. алсберг | Смени тръбен датчик на вътрешното тяло.Трябва да е 5 килоома.
|
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 28 Август, 2012 - 10:37:08 |
|
|
|
saho
Нов участник От: гр. Петрич
|
|
|
|
Osaka CH-30 Зимата не включваше топло всеки път, смених бобината и се оправи, сега лятото не работи на студено?! Извадих буксите, свалих бобината, чуках по четирипътника, пробвах и не. Грее и това е. Явно здраво е заял, идеи? |
|
Всичко записи: 31 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 14 Юли, 2017 - 10:27:59 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 12556 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 14 Юли, 2017 - 17:46:37 |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
Колеги имам проблем с Osaka ch-30-v. На режим отопление, външният вентилатор върти на ниска скорост. Когато загрея със запалката вътрешният тръбен датчик целия климатик изключва. Не трябва ли да се изключи само вентилатора на външното тяло? Как се управлява външният вентилатор ?Вътрешният вентилатор се включва нормално. Тока е около 8 ампера. На режим охлаждане външният вентилатор работи на високи обороти! |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 23 Октомври, 2017 - 09:25:17 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 12556 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 23 Октомври, 2017 - 09:49:08 |
|
|
|