Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик IKEDA АСU-12HR - ­ налягане


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 Високо налягане в режим ­ отопление
criss



Нов участник
От: Пловдив


Привет на всички знаещи.Имам следният проблем с климатик ИКЕДА АСU-12HR с фреон R-22
налягане на "студено"- 4 bar /стабилно/
налягане на "топло"- варира между 24 и 28 bar при външна температура 12 грС
Нормална ли е това и не товари ли опасно компресора?

Всичко записи: 31 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 01 Декември, 2006 - 16:42:04
kolyo



Админ
От: Русе


Вентилатора работи ли ?
Измихте ли външното тяло ?

Всичко записи: 11424 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 01 Декември, 2006 - 17:32:20
Дани___Д



Редовен участник
От: Видин


При 25 bar трябва да спре външния вентилатор.
Измери количеството фреон. При тази външна температура и на "студено" е високо налягането. Измери тока на компресора.
За идеи прочети и моята тема http://www.tehcomservis.com/forum/topic.php?forum=2&topic=69 за General Electric AC123, там колегите дадоха много съвети, които касаят и теб.

Всичко записи: 173 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 01 Декември, 2006 - 19:29:39
Гост


ОТСТРАНЕН


Я не ги слушай какво ти говорят явно е че не разбират много от климатици.
Нормално ти е налягането те тия икедни са малко измислени ама така е добре.
Като застудее ще клекне и налягането 99% го знам.

Отправено: 01 Декември, 2006 - 23:05:54
miro


Редовен участник


Нлягането е в рамките на нормалното , дали се товари или не ще съдеш по ампеража,
обикновено стойностите са изписани на самия климатик има номинален и максимален ампераж.
Когато се товари започва да грее и топлинната защита изключва.
Климатик много трудно се презарежда , трябва нарочно да го презареждаш в течна фаза за да поеме повече.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 02 Декември, 2006 - 04:38:33
criss



Нов участник
От: Пловдив


Благодаря на всички за отговорите.Сега и аз ще отговарям:
Вентилатора работи до 26bar
външно и вътрешно тяло идеално почистени
тока на компресора е в нормите на производителя
колко са измислени не зная,но за три години имам монтирани над 20 бройки и тази е първата, която прави номера.
за товаренето и аз имам чувство, че на моменти товари, но не изключва , повече от 28bar не вдига, ампеража се покачва съвсем леко, но агрегата става доста по-шумен.

Всичко записи: 31 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 03 Декември, 2006 - 15:56:39
Vasilev68



Нов участник
От: Русе


Провери на местата където е възможно тръбите да бъдат пречупени.
Провери и на табелката на климатика за мах. налягане,защото от мой колега на кл.Елит знам че те работят на по високо налягане и съответно изходящия въздух на вътрешното тяло е по горещ .Възможно е да е в нормите
и друго за което се сещам погледни и турбината на вътрешното тяло да не е замърсена .

Всичко записи: 13 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 04 Декември, 2006 - 23:43:20
criss



Нов участник
От: Пловдив


Тръбният път е наред/иначе щеше да изпусне фреона/,информация за наляганията на тези клими не съм успял да открия до сега.
Температура на изходящия поток при зададени 25гр.=48гр./съвсем приемлива/,външно и вътрешно тяло,както казах - идеално почистени.
Притесняват ме скоковете в ампеража - от 5.2А до 7,5А.

Всичко записи: 31 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 05 Декември, 2006 - 09:38:58
Vasilev68



Нов участник
От: Русе


Не е задължително когато тръбите са пречупени да изпуска фреона
обикновенно дебелата тръба се пречупва на остри завои или когато е прекалено тънкостенна от оргиналните китове.
Намалява се сечението на тръбата и от там имаш по високо налягане в тръбите а във вътрешното тяло по ниско
провери там където има чупки.

Всичко записи: 13 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 05 Декември, 2006 - 14:58:24
criss



Нов участник
От: Пловдив


Това което казваш е вярно,но монтажите и поддръжката са мои, така че внимавам с "чупките"
Проблема май ще се окаже в четирипътника - утре ще го лекувам.

Всичко записи: 31 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 06 Декември, 2006 - 16:22:52
miro


Редовен участник


Стига си се претеснявал , нищо му няма,най много да изгори компресора , с това няма да свърши света.
Ампеража е нормален, номиналния ампераж е осреднена стоиност , това което мислиш че е пусков ампераж е максимален ампераж и ампеража ти е в граници.
Ако има някакав проблем , не в ЧЕК винтила, провери тръбния датчик на вътрешното тяло или кондензатора да не си е намалил капацитета. За това време дето се занимаваш с него,колко ремонта или монтажа щеше да направиш?
С ПАРИТЕ СИГУРНО ЩЕШЕ ДА СИ КУПИШ МНОГО НЕЩА.............................

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 07 Декември, 2006 - 06:10:59
criss



Нов участник
От: Пловдив


Даже и нов компресор нали
Оказа се бобината на четирипътния, смених я и всичко си дойде на местото - тоци, налягания, че и по ракия пихме с чорбаджията

Всичко записи: 31 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 07 Декември, 2006 - 09:14:42
Vasilev68



Нов участник
От: Русе


Каде е логиката дай някакво разяснение.От бобината на чека да се товари компресора???

Всичко записи: 13 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 07 Декември, 2006 - 10:12:53
nebelservice



Постоянен участник
От: София
ICQ

Добре де , ако е бобината на четирипътния вентил, как въобще ще пуснеш клматика на топло. В този случай просто не можеш да нагрееш вътрешното тяло, което значи че няма да завърти и вентилатор и т.н. симптоми , кото не бяха споменати в началото.

Всичко записи: 455 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 07 Декември, 2006 - 14:47:50
miro


Редовен участник


ДА ТИ МЯЗАМЕ НА БАЛЪЦИ ? АКО ТОВА Е ВЯРНО , ЩЕ СИ СМЕНЯ ПРОФЕСИЯТА.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 07 Декември, 2006 - 21:28:20
criss



Нов участник
От: Пловдив


"Умрените коне ги убиват нали".Сигурно сте го гледали този филм,та и при мене се получи горе-долу същата ситуация.
Някой някъде да е видял написано,че машината не върви на топло
И аз се видях в чудо от заиграването на налягането и понеже тази марка по-специално 12-ките страдат от бобини на ЧЕК-а,реших да я замеря.Резултат:
- ЧЕК-а на пръв поглед работи,цъка, прехвърля и т.н.
- на "студено" както писах всичко е точно
- на "топло"обаче какво става-не отваря напълно ЧЕК-а, а какво се получава вие сами можете да си отговорите
Смених бобината,нови замервания и всичко е ОК
miro , имало е много моменти, когато съм си задавал въпроса "Абе аз ли съм най-големия балък", но след време разбирам,че не е така.Не съм в този форум за да се кодоша с колеги

Извинявам се за дългото писание, но както казах и при мене има моменти в които искам да си сменя професията.
Точно днес е един от тях- при нас е страшна мъгла и от сутринта подпалиха телефоните цял ден ще се обикаля.
Лек и приятен ден на всички

Всичко записи: 31 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 08 Декември, 2006 - 08:36:19
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик IKEDA АСU-12HR - ­ налягане [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0216 ]   [ Gzipped ]