Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик Carrier /Winner/ ­ WC14R7S - не топли


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 
dobri


Нов участник


Здравейте, първо поздравления за професионалния и много полезен форум.
Въпросния климатик го имам от две години но сигурно е на повече от десет. Работеше в службата доста време само на студено. Два пъти са го дозареждали /изпускаше според мен от щуцерите между вътрешното и външното тяло/ и накрая го сменихме с нов. Мен ме впечатли изпълнението и реших да го възстановя. Оказа се, че няма четирипътен вентил / при някои си ремонт са махнали вентила и са го свързали само на студено - той затова се и ползваше/. Сложих му нов четирипътник, заредихме с фреон и тръгна без проблеми. Работи без проблем лятото, но вече втора зима, като паднат температурите под нулата спира да топли. Като го пусна на топло първо затопля дебелата тръба, като тънката е доста по малко топла и после се изравнят горе долу тампературите. Обръщам на студено и тънката тръба изстудява много за момент и после се затопля. Днес му сложих манометър на тънката тръба. Пускам го на топло и не вдига повече от 12 атмосфери. Като превключа на студено пада до 3 ат. след 30 сек. "изпъшква" вдига до 10 ат. и така до безкрай. Миналата зима се държеше по същия начин, но тогава го спрях и си топлих детската с конвектор. Лятото го пуснах да го тествам и ремонтирам и си заработи като момченце. Мисля си ,че има запушване някъде и ако можете да ме насочите къде може да е запушването ще съм ви благодарен. Инженер съм но не хладилен и имам всичко необходимо за ремонта.

att-4956507c178350036.JPG


Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 27 Декември, 2008 - 17:57:48
vaioo



Редовен участник
От: София


ако има запушване,то 90% е по капилярите,друг е момента че при смяната на 4-пътния при заваряването може да се е запушиля частично някоя от тръбите

Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 28 Декември, 2008 - 13:09:13
dobri


Нов участник


Здравейте и за много години!
Демонтирах външното тяло и установих пропуск /в горната заградена част на снимката тръбата беше омаслена/. Поднових заварката и разглобих вентила долу. Очаквах да намеря накаква мръсотия но уви. Промих го със бензин, прекарах една струна от китара през капилярите и го сглобих отново. Сега съм вакуумирал и сутринта ще си покаже.
Питането ми е дали да долея масло в компресора и колко?

att-4960e282c68b2rier.jpg


Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 04 Януари, 2009 - 18:18:35
p1



Постоянен участник
От: Сливен


няма нужда от доливане.пълни и пускай

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 04 Януари, 2009 - 21:13:12
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик Carrier /Winner/ ­ WC14R7S - не топли [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0671 ]   [ Gzipped ]