|
Странно рязко обледеняване |
|
|
|
|
|
|
Здравейте! Имам един проблем с една "кошница" Osaka 17 Преди месец, преместих външното тяло извън терасата поради причина, че хората си остъклиха терасата. Всичко е ок, климатика си работи (учудващо вече 4 или 5 година, не съм сигурен), до вчера. Изведнъж, агрегата се обледенил и знаете какво следва...Не отоплява както трябва. Странното е, че онзи ден на Коледа когато валеше сняг, такъв проблем не се е получавал. Днес му замерих фреона, при зададени 28 градуса и 17 в помещението, машината повече от 19 бара не вдига при -1 външна температура. И сега въпроса ми е, защо така е станало всичко изведнъж - това замръзване?!На какво може да се дължи според Вас?! Изключвам варианта, ами толкова си може (макар, че съм съгласен с него). ______________________________________________________________ Преместването е направено както трябва - климатика беше вакуумиран за около 20 минути, като се има предвид, че тръбния път е около 3.5 метра. ______________________________________________________________ Кой е казал, че климатика е работил без проблеми преди да бъде преместен?! Преместих защото направих услуга на познат. И не мисля, че изспуска фреон от някъде. Проверил съм целия тръбен път, най вече връзките и мога да те увера, че пропуск няма. И ако имаше пропуск, то как тогава вече месец климатика е отоплявал до онзи ден?! Колкото до това, че е"кошница" - всички осаки са такива - твърдя го на базата на това, че в практиката ми, не съм видял машина от тази марка да не създава проблеми в даден етап от експлоатацията и.
|
|
Всичко записи: 196 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 27 Декември, 2008 - 20:45:11 |
|
|
|
p1
Постоянен участник От: Сливен
|
|
|
|
Имам един проблем с една "кошница" Osaka 17 | Aleksandars като е кошница защо се захвана с него.
учудващо вече 4 или 5 година | наистина е чудно как е работил толкова време без проблеми преди да го преместиш.Изключвам варианта, ами толкова си може (макар, че съм съгласен с него). | ами наистина трябва да го изключиш този вариант.вземи потърси откъде ти изпуска климатика
Всичко е ок, климатика си работи (учудващо вече 4 или 5 година, не съм сигурен), до вчера. | а това как да го разбирам.няма начин точно тази машинка да е заредена и да не вдига налягане |
|
Всичко записи: 382 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 27 Декември, 2008 - 21:32:06 |
|
|
|
|
|
|
За периода си на работа от 4 или 5 години, машината е сваляна за пробив във вътрешното тяло. Някакви колеги са го поправили и са го върнали на човека. Оттогава машината си бачка, по думите на собственика и безпроблемно. Аз местя външното тяло, без да проверявам количеството фреон след преместването. Машината си работи почти месец, топли, но до онзи ден изведнъж замръзва. Не когато валеше сняг и беше студено, а при 0 градуса...Сякаш цикъла на размразяване изчезва изведнъж. Размразих го и при замерване на налягането, повече от 19 бара не вдига при -1 външна температура. А да го "тъпча" с фреон, файда няма. За мен най добрия вариант, да източа фреона, и да го заредя по везна, но има един фактор (заплащане) които не се нрави на собственика. Та затова пуснах тази тема, да обсъдим, защо така изведнъж се обледени климатика?! |
|
Всичко записи: 196 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 28 Декември, 2008 - 09:03:48 |
|
|
|
|
|
|
но има един фактор (заплащане) които не се нрави на собственика. | Всичко започва и свършва тук. Ти си оценяваш труда, той преценя дали му отърва или не. няма смисъл да се прави каквото и да е ако на един от двете страни не му е изгодно, няма смисъл да се обсъжда. Ще цитирам kolyo "купи си камина, тя не замръзва"
И сега въпроса ми е, защо така е станало всичко изведнъж - това замръзване |
p1
вземи потърси откъде ти изпуска климатика | Най вероятно p1 e прав. За този модел провери във вътрешното тяло където започват двата кръга. успех |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 28 Декември, 2008 - 22:21:47 |
|
|
|
|
|
|
Абе колега точно тази Осака изобщо не е кошница Виждал съм доста такива които продължават безпроблемната си работа след 4-5 години.Единствен проблем е че след около 2-3 години се пукат на специфично място във вътрешното тяло. Веднага след голямата тръба има едно разклонение към изпарителя там където е натиснала пресата и избива след време.В повечето случаи дупката е доволно малка и може спокойно да кара по седмица две докато пак се нуждае от намеса.И още нещо ако щещ вярвай аз такава замръзнала не съм виждал ,ако всичко и е както трябва де |
|
Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 28 Декември, 2008 - 22:56:38 |
|
|
|
miro
Редовен участник
|
|
|
|
Пусниму 100гр. фреон и го наблюдавай ако вдигне налягане му пускаи по малко докато го закрепиш.Зареждай го в парна фаза и бутилката да е със външна температура,климатика ще си засмуче колкото му трябва.При приместване винаги се губи фреон. |
|
Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 29 Декември, 2008 - 02:25:53 |
|
|
|
supra
Нов участник От: Бургас
|
|
|
|
И аз съм на това мнение сложи му малко фреон и пиши за резултата,ако няма някаде пропуск би трябвало да вдигне налягане.Пусни го на ниската степен на вентилатора. |
|
Всичко записи: 25 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 30 Декември, 2008 - 19:17:59 |
|
|
|
|
|
|
четирипътния в ред ли е имах подобен проблем с един ОСАКА |
|
Всичко записи: 55 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 03 Януари, 2009 - 23:06:20 |
|
|
|
|
|
|
здравейте колеги. може ли някои да ми каже колко фреон събира OSAKA CH-17 на R22 . благодаря предварително. batko72 | Климатика събира 1200гр. R22 успех. |
|
Всичко записи: 113 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 23 Март, 2016 - 13:27:58 |
|
|
|