Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик OSAKA CH-12-JL - грешка ­ E4


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 не вдига повече от 15 бара
paraponcho


Нов участник


климатика работи нормално при всички режими но в режим отопление когато започне да обезкрижава на дисплея се появява Е 4,след като приклучи да обезкрижава индикацията изчезва и климатика започва да работи нормално,но след което замериха налягането не вдига повече от 15 бара ,доляха фреон но пак така си остана така на 15-16 бара
моля дайте ми савет какво да го правя,да го хварлям ли или ............................
___________________________________________________________________
не мисля че е компресора защото на стодено си даржи 4 бара налягане

Фреона е r-22 , но с нищо не показва че фреона е малко, дори и не замразва, за пропуск ще го прегледам

Всичко записи: 20 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 29 Декември, 2008 - 12:55:50
гани



Нов участник


компресор

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Юни 2008 : Отправено: 29 Декември, 2008 - 16:20:30
fujitsu



Постоянен участник


Източване и презареждане с везна и да се види откъде изпуска.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 29 Декември, 2008 - 21:29:55
p1



Постоянен участник
От: Сливен


замериха налягането

моля дайте ми савет какво да го правя,да го хварлям ли или ............................

paraponcho да разбирам ли че си клиент? ако е така значи си извикал сервиза и те трябва да знаят какво значи Е4


Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 29 Декември, 2008 - 23:51:07
supra


Нов участник
От: Бургас


Обади се в сервиза на Осаката в Бургас.Много са добри.Настояваи да го вземат в сервиза ако трябва за да го тестват.

4 бара налягане на студено през зимата ми се струва малко ненормално,особено за фреон 22.

Всичко записи: 25 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 30 Декември, 2008 - 19:24:37
paraponcho


Нов участник


не не сам клиент вече на осака,разбирам малко затова се допитвам до вас,ако може да ми помогнете
4 бара налягане на студено през зимата ми се струва малко ненормално,особено за фреон 22.
зимно време на студено по принцип налягането е около 3- 3,5 бара налягането което според мен е нормално защото сам замервал не един климатик ( за моя информация)

Всичко записи: 20 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 31 Декември, 2008 - 09:15:51
dmironov


Участник
От: Габрово


Колега мислия че е правилен съвета който ви дава колегата с дозареждането на климатика .
Ако има теч на фреон това няма да е кои знае какав резултата , защото пак ще изтече и пак ще трябва да се смъква , но тогава ще сте сигурни в дефекта .

Всичко записи: 96 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 03 Януари, 2009 - 14:44:54
p1



Постоянен участник
От: Сливен


колега dmironov това с дозареждането си е жива п.......тия.откъде знаеш колко има вътре.да кажем че този модел на ОСАКА сме го обсъждали и 500гр. да му долееш все тая.ама ако налетиш на климатик които не е изпуснал и му сложиш 200-300гр. и не се оправи и клиента извика друг и ако тои прецени че му трябва малко фреон?чудно кой ще му плаща компресора после на човечеца.
paraponcho виж си пощата там ти е отговора на Е4. за топлото не се мъчи - този модел толкова може

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 03 Януари, 2009 - 22:54:20
fujitsu



Постоянен участник


за топлото не се мъчи - този модел толкова може

а е с митсубиши компресор уж.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 03 Януари, 2009 - 23:08:47
p1



Постоянен участник
От: Сливен


колега , аз ще ти разпечатам по хубава лепенка от тази и няма да се отлепя.на майтап потърсих този модел компресор и се оказа строго засекретен - никъде го няма

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 04 Януари, 2009 - 00:32:29
todorakisa


Нов участник


на тизи модел ''осака 12 JL'' грешка Е4 означава че дефрос датчика не работи или има някаде слаба враска наи вероятно на буксата

сменете му капилярите,хубав вакуум и ще работи
ама не очакваи супер подобрение по принцип модела е несполучлив най вече на отопление

Всичко записи: 4 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 20 Януари, 2009 - 20:37:20
Фклима


Нов участник


Не със съгласен, че грешка Е4 е дефрост датчик. Тази грешка се появява когато има проблем с някои от тръбните датчици. Съвсем наскоро имах случай с тази грешка. На клиенти им направили абсолютно некадърен монтаж при което след пускането на климатика им се изписва грешка Е4. Монтажа беше просто невероятен.
Оказа се, че крановете бяха затворени и фреон по системата не беше пуснат.

Всичко записи: 19 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 21 Януари, 2009 - 19:24:52
Kup0



Нов участник


Точно това Е4 на тази машина ОСАКА 12-JL е дефрост датчик.

Всичко записи: 15 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 21 Януари, 2009 - 20:33:20
ЕНАТА


Нов участник


От 2 години се боря с няколко Осаки jl които съм монтирал. Ако имате желание тази серия климатици да работят качествено то варянта е един единствен а именно:
1. Източване на фреона
2. Монтиране на чек вентил+още една капилярка /всеки техник знае как да го направи ако не да погледне от някой друг климатик - всички имат/
3. Смяна на топлообменника с някой на който не му липсват тръби
4. Монтаж на климатика
5. Вакуум и зареждане по доза +100гр
.............. и така кой колкото е монтирал............
Това е единствения начин. А резултата ще ви очуди. 18кв. помещение за 2-3 часа 24 градуса устойчива температура . При -3 външна и никакви проблеми повече с дефрост и каквото и да е било. Успех на всички

Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Февр. 2010 : Отправено: 06 Февруари, 2010 - 13:29:15
p1



Постоянен участник
От: Сливен


3. Смяна на топлообменника с някой на който не му липсват тръби

това че липсват най отдолу тръбите не е толкова страшно.а за цялата тази игра колко трябва да му взема на клиента , че и той доволен и аз доволен?

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 06 Февруари, 2010 - 17:54:34
kolyo



Админ
От: Русе


Климатик OSAKA CH-09-Jl - Изключва компресора по ток
Колеги , имам следния проблем:
При пускане на климатика на отопление след 2,3 минути се изключва компресора от защита ! Тъй като климатиците не са силната ми страна повках на помощ колега хладилен техник и се установи следното!
На охлаждане климатика си работи нормално с ток дори под номиналния 3,7А но на отопление с покачване на налягането /до 22 ат./ тока рязко се увеличава до 6/7А и не след дълго се изключва от защитата на компресора!
Сменихме по подозрение 4 пътния вентил,проверен е чек вентила за запушване но проблема остава!
Моля ако някой има идея за проблема да сподели!
Кондензатора също е измерен в норми!
munci

Всичко записи: 11427 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 01 Ноември, 2011 - 18:31:34
kolyo



Админ
От: Русе


климатик OSAKA CH-12-JL - грешка Е2
ЗДРАВЕЙТЕ. Може ли някой да ми каже какво означава грешка Е2
tekooooo

Вътрешен тръбен или въздушен датчик.
Георги Стоичков

Всичко записи: 11427 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 19 Декември, 2011 - 07:06:13
valko3


Нов участник


климатик OSAKA CH-12-JL - грешка Е2

тръбен датчик на вътрешното тяло

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Яну. 2012 : Отправено: 01 Февруари, 2012 - 10:04:40
kolyo



Админ
От: Русе


Климатик OSAKA CH-09-JL - работи точно 2 мин.
Здравейте колеги! Имам следното питане за климатик OSAKA CH-09-JL.
Когато е в режим охлаждане климатика стартира, работи точно 2 мин. и се изключва, като след това повече не се включва, докато не му се прекъсне захранването директно от контакта и така после работи още 2 мин и пак същата процедура.
Тръбния датчик и датчика за температурата в стаята са проверени и са наред. фреон има.
Компресора и външния вентилатор са наред, както и турбината на вътрешното тяло. Когато се подаде директно напрежение към компресора и външния вентилатор (тоест се пренебрегва интегралната схема, която командва релетата) климатика охлажда без забележка, но разбира се няма как да се ползва по този начин.
Когато е в режим топло работи нормално с леки отклонения. Под леки отклонения имам предвид, че външния вентилатор и турбината на вътрешното тяло се включват със закъснение и се усеща как компресора започва да се товари и вътрешната пита се нагорещява повече от нормално. Веднъж включат ли се турбината и вентилатора на външното тяло се усеща как работата на компресора олеква и всичко си идва на място до следващо стартиране. Също така и при обледяване дефрост системата си работи нормално. Всичко това ме навежда на мисълта, че проблема е в блока за управление, но не мога да бъда сигурен защото не съм компетентно техническо лице. За това се обръщам към всички вас, които можете да споделите опит и знания по възникналия проблем.

Започнах да се занимавам сам, защото майстори представители на фирмата ми отказаха съдействие, като ми казаха да си взема нов, че било по - изгодно..
malixx
Във външното тяло няма ли датчик ?

Всичко записи: 11427 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 01 Август, 2012 - 13:21:35
todor botev


Редовен участник
От: Пловдив


провери външните датчици

Всичко записи: 117 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 01 Август, 2012 - 22:31:43
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик OSAKA CH-12-JL - грешка ­ E4 [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0249 ]   [ Gzipped ]