Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик OSAKA CH-30-CN - не ­ топли


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 вдига едва 12 атмосфери на топло
emin4ev



Участник


здравеите,имам проблем с една osaka ch-30 cn.по принцип на нея пише че е с газ r410 а,но може ли да е с r22.
и друго,неще да вдига повече от 12 атмосфери.пускам го,вдига до 16 и после рязко спада на 12 и не мърда.това е на топло.
някои може ли да ми каже нещо по въпроса.благодаря предварително!
p.s.газта му е точно до грам.презареждах го.
_________________________________________________________________
като включи вентилатора на вътрешното тогава пада.
на студено работи на 2 атмосфери.

Всичко записи: 61 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 13 Януари, 2009 - 14:33:20
аб



Редовен участник
От: Варна


малко са
маи е малко фреона нали му наля течна фаза 410

да не е замразнал задрастен вънка

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 13 Януари, 2009 - 15:51:20
emin4ev



Участник


на климатика пише 410 а,а възможно ли е да е с r22,защото чувах за такъв случаи.мисля да не е запушен.

Всичко записи: 61 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 13 Януари, 2009 - 18:08:44
kolyo



Админ
От: Русе


Че погледни кво пише на компресора

Всичко записи: 11470 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 13 Януари, 2009 - 18:13:35
аб



Редовен участник
От: Варна


този модел сега проверих го има със 22,407,410,
http://www.osaka.bg/UserFiles/File/Operation%20Instruction/Convencionalni/Manual%20CH-30-CN.pdf
ако беше на 22 или 407 пак повече щеше да дигне ми се струва споко


преди презареждането как бачкаше какво му имаше ?

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 13 Януари, 2009 - 18:30:34
emin4ev



Участник


климатика преди презареждането работеше по същия начин.събрахме го със събирателна станция.
на него пише че трябва да е с 2.85кг. R410а. събрахме 2.35кг. и това беше.
реших че е от фреона. заредих го наново и пак същото.

Всичко записи: 61 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 13 Януари, 2009 - 19:40:19
p1



Постоянен участник
От: Сливен


emin4ev провери компресора дали вдига на лягане.ако вдига по добре го прати в Бургас

Всичко записи: 379 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 13 Януари, 2009 - 23:28:00
vaioo



Редовен участник
От: София


климатика е с 22 фреон,но им лепят отстрани големи лепенки с надпис 410.
иначе на книжката пише че има с R407 и R410 но досега такав не сам виждал

Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2009 - 17:58:32
GalinBelos


Нов участник


Какъв е фреона можеш да се ориентираш по маркуча който използваш за закачане на манометрите.За 22 и 407 е дин и същи накрайника , а за 410 резбата на накрайника на маркуча е коренно различна.

Всичко записи: 5 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2009 - 18:20:13
hladnia



Редовен участник


климатика е с 22 фреон,но им лепят отстрани големи лепенки с надпис 410.
иначе на книжката пише че има с R407 и R410


И друг път съм писал ,че когото е неизвестен фреона закачват се МАНОМЕТРИ и при покой на не работещ климатик се отчита налягането ,със ел. термометър виждаме колко е околната температура и ако при
0С R22 =3,9 bar R410=6.9bar,
10C R22 =5.8bar R410=9.7bar,
20C R22=8.1bar R410=13.3bar


Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 18 Януари, 2009 - 20:28:47
p1



Постоянен участник
От: Сливен


GalinBelos това не е гаранция.първите осаки на 410 ги пуснаха с накрайник за 22.
emin4ev най добре върни външното тяло в Бургас да го излекуват

Всичко записи: 379 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2009 - 21:21:31
miro


Редовен участник


На R22 са.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 19 Януари, 2009 - 22:27:11
аб



Редовен участник
От: Варна


и аз за малко да наблъскам една 12 осака 3 годишна със 22 тя била 410 пък накраиника обикновен
в последния момент видях на капака 410
туи преди 2 дена гледаите еи

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 20 Януари, 2009 - 13:01:37
niki_kolev77



Участник


Климатика е на Р22 ако искаш погледни компресора но е на 22.

Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 26 Януари, 2009 - 02:24:18
emin4ev



Участник


Климатика е с r22 но понеже времето се стопли не са се оплаквали от магазина в който е.Но не мога да оставя така защото не е коректно спрямо хората,пък са ми и познати.Ще го пратя в Бургас да види какво ще излезе.Благодаря за съветите.Ще пиша като го върнат.

Всичко записи: 61 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 26 Януари, 2009 - 18:34:45
Kup0



Нов участник


ще му махнат чека ще му сменят капилярата и ще ти го пратят като нов

Всичко записи: 15 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 26 Януари, 2009 - 20:32:31
ceci


Участник


виж байпаса на компресора ако има такав постоянно ли стига ток до него
той работи само в началото за облекчено тръгване на компресора

Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 27 Януари, 2009 - 08:02:09
niki_kolev77



Участник


ceci , тази точно 30 ка на Осака няма байпас.
А и байпаса не е за да облекчава компресора и не тръгва веднага.
Извинявам се за спама

Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 27 Януари, 2009 - 21:53:00
KOTOPA



Нов участник
ICQ

Смени бобината на 4-рипътния вентил.Случвало ми се е.

Всичко записи: 10 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 28 Януари, 2009 - 20:17:34
emin4ev



Участник


Някой слагал ли е скоро такава осака?Питам защото сложихме с колегата още две и пак не работят убедително.Много странна изработка.Външното тяло е супер обозкано.Никаква преграда не разделя компресора от вентилатора има само една вата върху него и нищо друго,като цяло е доста шумен тоя климатик.Нещо не ми харесват тия 30-ки!Имам чувството че работи по слабо и от 24.

Всичко записи: 61 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 19 Февруари, 2009 - 12:49:32
kolyo



Админ
От: Русе


osaka CH-30-CN грешка Е2
Клиента се обади и каза, че климатика е работил бил е спрян за около половин час и след това отново е бил пуснат но след малко изписал на дисплея Е2.
Предполагам , че е вътрешен температурен датчик.
Някой има ли кодовете за грешки на този климатик и ако е датчик каква стойност е.
frick

http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=2&topic=965

Всичко записи: 11470 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 03 Декември, 2013 - 17:46:15
frick



Редовен участник
От: гр. Девин


Има не специфичен шум от турбината и мотора на вътрешното тяло. Оборотите на турбината остават едни и същи при различни скорости. Възможно ли е при не достатъчно обдухване на вътрешното тяло то да прегрява и затова да изписва тази грешка.
Вътрешните датчиците ги мерих при 25*C са 15 к.ома.

Всичко записи: 246 : Дата на рег-ция: Яну. 2011 : Отправено: 05 Декември, 2013 - 08:10:13
СТОЯН


Постоянен участник
От: Бургас


Има не специфичен шум от турбината и мотора на вътрешното тяло.

кондензатора за мотора как е мери ли го.

Всичко записи: 250 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 05 Декември, 2013 - 10:43:00
frick



Редовен участник
От: гр. Девин


Проблема е решен. Оказа се разхлабено болтче на турбината към оста на мотора. Получава се приплъзване на турбината спрямо оста на мотора и загуба на обороти , което води до недостатъчно обдухване на вътрешното тяло и от там прегряване на тръбния датчик и може би затова е давал тази грешка. След притягане на болтчето , промиване на вътрешното, почистване на филтрите климатика работи нормално. Кондензатора го мерих даде 2,7 микрофарата , при 3,0 на кондензатора. Благодаря на всички ,които спомогнаха за решаване на проблема.

Всичко записи: 246 : Дата на рег-ция: Яну. 2011 : Отправено: 05 Декември, 2013 - 19:20:03
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик OSAKA CH-30-CN - не ­ топли [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0219 ]   [ Gzipped ]