Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик MIDEA MSG-30HR


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 на топло показва 17 бара
paraponcho


Нов участник


климатика е на 4 години не му е правена профилактика ,като го замерих на топло показваше 17 бара,долях малко френ вдигна 22-23 бара,но изжведнаж свали налягането на 15 бара-получават се много силни вибрации на компресора и ватрешното тяло моля даите ми савет какво да направя, смятам да го изпразня и напалня наново да видя какво ще се получи.

Всичко записи: 20 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 29 Януари, 2009 - 21:38:17
turboie



Постоянен участник
От: любимец


ами добре си рещил заредиго наново, но му почисти и двата топлообенника .
и ако пак прави същото може да се окаже компресора.ако е варвял доста с малко фреон, може да се е износил да не прави дебит.

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 29 Януари, 2009 - 22:09:08
nebelservice



Постоянен участник
От: София
ICQ

прави ти хидравличен удар - малко повечко си му долял

Всичко записи: 455 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 29 Януари, 2009 - 22:13:13
ceci


Участник


презареди го и ако ватрешното тяло изкара 20-25 градуса диференция на най слабия вентилатор горе-долу е добре
и виж включват ли се и 3-те скорости на вентилатора това е още един признак че е добре

Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 30 Януари, 2009 - 08:03:21
paraponcho


Нов участник


благодаря на всички за съветите по късно ще дам инфо какво е станало

Всичко записи: 20 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 30 Януари, 2009 - 10:11:23
kolyo



Админ
От: Русе


Midea 30HR
Имам Мидеа модел 30HR и по табелката на външното тяло е със R22/1900г .
Как се прибира фреона във външното тяло за да го демонтирам и има ли смисъл след като имам цяла бутилка която няма как да я използвам за нещо друго.
cardiag

Всичко записи: 11424 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 01 Май, 2010 - 16:10:31
ivailo78



Участник
От: Бургас


30-ките правят този проблем ако с презареждане не се получе желания ефект виж чек вентила и капилярките в случаи може и да свири пак към чек вентил отива работата и капиляри.Вдига си налягане нормално и като го качи просвирва и налягането пада до 17-19 бара и така си го държи и съответно температурата пада .Друго важно нещо е да намериш пропуска къде е ако има липса на фреон защото ако няма или има малко фреон то той е избягал от някъде късмет

Всичко записи: 95 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 02 Май, 2010 - 20:49:44
simons


Участник
От: Бяла


Ако не се лъжа 30 ката е със скрул компресор на Копеланд и имат един вентил на високото налягане, който през капилярка връща пари обратно във входа на компресора, честно казано не можах да си обясня с каква цел са го направили братята от Китай, може би за защита, но при леко предозиране клапана отваря и се чува едно свистене и налягането пада , така че поиграй си с количеството фреон или виж този клапан да не отваря твърде рано, мисля че можеше да се регулира. Успех.

Всичко записи: 97 : Дата на рег-ция: Окт. 2006 : Отправено: 03 Май, 2010 - 12:11:48
BaHko


Нов участник


CBV compressor bypass valve използва се да уравни наляганията във смукателна и нагнетателна страна в някой алгоритми го ползват и като сокпяващ компресора клапан DD Ако компресора е по мощен от нормалното парите от нагнетателна ще се смесят с течноста в акумулатора и бла бла .... няма да философтвам така ще повишиш смукатено налягане и т.н

Фреона се прибира лесно отвиваш сервизния порт на трипътния кран и слагаш джоба отдолу каквто събереш твое си е DD

Затваряш малък кран изчакваш да се само вакоумира системата 30-60 сек и затваряш и големия кран, дърпаш щепсела.

Всичко записи: 28 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 05 Май, 2010 - 02:32:33
pac_



Участник


MIDEA MSG ­ 30 HR - не охлажда
Здравейте колеги.Проблема е следния: Пускаме на климатика на "студено"-външна t 32-33oC, I=12A, P=8bar.Тръгва климатика но духа хладно.След около 10-15 мин. същата работа.Затварям крана на нагнетателната тръба(тънката),правя опит да събера фреона и следя манометъра и амперклещите.След около 2,3 мин I=10,5A , P=2bar и стои така и не прави вакуум.След развиване на крана и пускане на фреона тръгва за малко студ както трябва и после тръбата марна и вдига P=8bar,вентилатора работи.При събирането на фреона почва да свисти силно като реактивен самолет и после се кротва на 2bar и стои така.Компресора е "Copeland".
Пробвах принудително пускане на "топло" -4-пътен превлкючва и после принудително от контактора тръгваP=25-27bar, I=14A, силно свистене(реактивно)вентилатор не работи.Вдига 30bar и малко отгоре свистенето е силно и след малко пада на 25bar.Зимата не топли.Като поработи на "топло" го изключих и изключих бобината на 4-пътния вентил да се разтовари.Пуснах го и пак духа хладно.
Пробвах пак да събера фреона но се получи същото-стига до 2bar и се заковава там , по никакъв начин не стига до вакуум или поне до "0"bar.
Идвали са от друга фирма и са зареждали фреон,взели са си парите и "дим да ги няма"!

И все пак 4-пътен вентил или чек вентил?А там има и дълга капилярка?
Какво е количеството фреон на 30-ката?

Всичко записи: 73 : Дата на рег-ция: Май 2007 : Отправено: 07 Юли, 2012 - 03:41:43
turboie



Постоянен участник
От: любимец


С две думи не можеш да сабереш фреона в външното тяло така ли ??
Достига до 2 бара и не сваля повече ??

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 07 Юли, 2012 - 16:45:43
МЕТО


Участник
От: София


Смени му четирипътният вентил и е готов.

Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Окт. 2009 : Отправено: 07 Юли, 2012 - 17:40:12
pac_



Участник


Да.Налягането пада до 2,5-2bar и повече не иска и да мръдне надолу.А за вакуумиране и дума да не става.При отваряне на крана за момент тръбата става студена и после пак хладна.

Всичко записи: 73 : Дата на рег-ция: Май 2007 : Отправено: 08 Юли, 2012 - 10:41:22
turboie



Постоянен участник
От: любимец


Или както каза колегата четиръпътния или компресора е скапан и неможа да нагнети и прпроционално да направи вакум при затоврен малък кран

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 08 Юли, 2012 - 15:26:49
pac_



Участник


Ако за тебе 30-32bar са "компресора не може да нагнети"?Даже това е високо налягане за фреон R22.

Всичко записи: 73 : Дата на рег-ция: Май 2007 : Отправено: 09 Юли, 2012 - 20:02:42
pac_



Участник




Ходих днес пак при климатика и направих доста проби.Пуснах на студено и следя манометрите.Прецъках няколко десетки пъти 4-пътния вентил.На студено стои на 9bar.Превключвам принудително на "топло"Венилатора си работи,топлото тръгва ,налягането се вдига до25bar. и после нараства до 30bar. но тогава предполагам сработва предпазен клапан в компресора и налягането пада до 25bar.Вътр. тяло си духа горещо.Постепенно налягането се покачва но не го държах да не тормозя машината и изключвам бубината на 4-пътния.P пада до 6bar. започва да свисти и после се вдига до 9bar.Прецъквах доста пъти ту се товари ту се разтоварва компресора и фреона ту в едната ту в другата посока дано нещо се промени.Чеквентила се усеща как отвара и затваря.По капилярката няма замръзвания.Зaтварям мaлкия кран и почва да се събира фреона.Стига до 3bar и повече не иска .Пускам крана и тръгва студеното тръбата става студена като нормална работа на режим "студено" но после пак се покачва налягането и духа хладно към малко студено.При събиране на фреона,по някое време се чува свистенето"реакривното"и като ,че ли малко 'метално"но според мене е в компресора.Като събере фреона до към 2-3 bar,в един момент тънката тръба става доста студена.Същото се получава и в първия момент на отварянето на крана.При първоначално пускане на "студено" тръгва нормално(тръбата малката студена),изсвистява и се покачва P до 9bar.Нещо друго ми направи впечатление:като,че ли смукателната тръба е по-студена от нагнетателната тръба.

Всичко записи: 73 : Дата на рег-ция: Май 2007 : Отправено: 11 Юли, 2012 - 19:04:22
МЕТО


Участник
От: София


Колега и аз се натъкнах на такъв проблем с една машина мултисплит Jonson от 97г. 9-ка и 12-ка.12-ката работи безупречно а 9-ката държи 8 бара и 20гр. изпарение.Компресора си помпи на отопление стига към 30 бара което е много за 22.Смених му четерипътния и пак същата работа.Така че не бързай да сменяш винтил.Странна работа?Сигурно има запушване някъде?

Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Окт. 2009 : Отправено: 11 Юли, 2012 - 21:57:39
pac_



Участник


Изобщо не бързам да сменям 4-пътния вентил.А и си е голяма играчка.И не е сигурно като сменя дали няма да е същото?Ако е за мене ще пробвам,ама не може да искаме пари от клиента за да си правим експерименти само.Затова пиша тука дано повече колеги вземат отношение и да решим казуса.А и затова ходя втори път и експериментирам различни неща.

Всичко записи: 73 : Дата на рег-ция: Май 2007 : Отправено: 12 Юли, 2012 - 01:24:16
kolyo



Админ
От: Русе


Климатик Midea MSG-30 HR - мигат operation, auto, timer, pre. def.
Работи известно време, не знам колко. Спира и почва да мига. Това по думи на клиента. Такива имал два климатика. За единият някой дошъл и казал, че компресора е заминал, без да го отвори дори. И двата с такива мигания.
Някъде из форума четох че тези мидеи били презаредени фабрично... Дали има нещо общо...?
fujitsu

http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=5&topic=515

Всичко записи: 11424 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 15 Декември, 2012 - 18:41:03
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик MIDEA MSG-30HR [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0226 ]   [ Gzipped ]