Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик BEAVER SRC / SRK 288RZ ­ - датчик


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 На режим отопление не вдига налягане
Фклима


Нов участник


Здравейте колеги. Имам проблем с гореописания климатик който на режим отопление не вдига повече от 15 бара. Климатика е от Японските с траф на 100в. , R22. При режим "охлаждане" нямаме никакви проблеми.
Имам съмнения в датчика който е на изхода от компресора.
Молбата ми е някой да ми каже с каква стойност трябва да е този датчик. Стойностите които ми дава в момента са 58ком. заедно със съпротивлението което е свързано паралелно с датчика.
Когато ги разделих, съпротивлението е със стойност 150 кОм а датчика около 94кОм. Струва ми се, че това съпротивление не е оригинално и датчика е побългаряван.
Без съпротивлението не съм го пробвал. Вече ми е неудобно от хората

Пробвах и с датчик от MITSUBISHI. 340кОм. На 14 бара компресора изключва и климатика дава грешка.
_______________________________________________________________
От сервиза в Пловдив казаха, че този датчик трябва да е със стойност над 60кОм при 20 градуса. но точно колко е и те не знаят.

Всичко записи: 19 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 07 Март, 2009 - 11:14:36
аб



Редовен участник
От: Варна


по принцип по логично е дерта да му е вътрешен тръбен или въздушен те как са

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 07 Март, 2009 - 11:23:07
kolyo



Админ
От: Русе


Не би трябвало да е от този датчик - той само спира компресора когато съпротивлението му падне под 2 килоома(120 градуса) :
Замери ли тока на компресора ?

att-49b3ce9e459bbt4ik.gif


Всичко записи: 11469 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 07 Март, 2009 - 12:01:21
artech


Нов участник


И аз смятам че проблема е в компресора

Всичко записи: 26 : Дата на рег-ция: Авг. 2008 : Отправено: 08 Март, 2009 - 08:58:21
city



Нов участник
От: Хасково


да не би компресора да му е износен вече и да не вдига достатъчно налягане

Всичко записи: 13 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 08 Март, 2009 - 10:58:21
Bat Lyubo



Постоянен участник
От: Русе


Може и четирипътният вентил да не обръща добре, да остава в някакво междинно положение на топло.

Ако е студена тънката тръба значи е това.

Пробвай на топло като затвориш малкия кран ако не вдигне налягане значи е това.

Всичко записи: 377 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 08 Март, 2009 - 19:11:44
Гост


ОТСТРАНЕН


А какъв ампераж прави на 15бара? Много ме съмнява че проблема е в компресора.

Преди когато работех с втора употреба бивара го мразеха всички колеги заради често повреждащите се компресори ама то са си стари машини.

Отправено: 08 Март, 2009 - 23:24:48
kayo


Редовен участник
От: Пазарджик


И за мен това е четирипътник. Сменявай го!

Всичко записи: 113 : Дата на рег-ция: Май 2008 : Отправено: 09 Март, 2009 - 08:58:30
аб



Редовен участник
От: Варна


kayo
много си прибързан първо да си направи човека проверки тестове пък после изводи и след това да прави каквото трябва.
много е неприятно да загубиш 2 часа време в смяна на четирипътен да дадеш лев и да се окаже че не е от него. по принцип при ремон е хубаво първо да изключиш наи елементарните и лесни за отстраняване възможности а след това да се захващташ с мащабни ремонти а не обратното

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 09 Март, 2009 - 09:32:37
kayo


Редовен участник
От: Пазарджик


аб
Още по-лесно ще му е на Фклима да избута и лятото така, а пък на есен ще му мисли отново. Казвам го от собствен опит.

Всичко записи: 113 : Дата на рег-ция: Май 2008 : Отправено: 09 Март, 2009 - 14:57:30
аб



Редовен участник
От: Варна


Фклима аз останах с впечетление че климатика не развърта до пълна мощтост за да търсиш зависимост от датчик така ли е или не .


Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 09 Март, 2009 - 17:24:14
Фклима


Нов участник


Не е четирипътен кран. Няма симптоми за него. На режим отопление има Т на изходящ поток 33 градуса. Съмненията ми са или за датчика или IPM. За това ми трябваше информация за датчика. Махнах му допълнителното съпротивление и сега стойностите са точно такива каквито са по таблицата дадена от колегата kolyo, за което много му благодаря.
Днеска пак бях там, но проблема си остана. На режим отопление налягането стига до 14бара при 10А на компресора и пада до 12бара. Налягането се движи в тези граници.
Колеги, възможно ли е да е от IPM?

Всичко записи: 19 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 09 Март, 2009 - 18:23:22
joroklima


Постоянен участник


На режим отопление налягането стига до 14бара при 10А на компресора и пада до 12бара. Налягането се движи в тези граници.
Колеги, възможно ли е да е от IPM?

Аз мисля, че компресора си е заминал вече, не е IPM.

Всичко записи: 461 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 09 Март, 2009 - 19:00:10
аб



Редовен участник
От: Варна


колко го дават на табела максималния ампераж
ако беше ipm щеше да отчете грешка почти сигорно

туи е само вътрешен тръбен да знаеш ако ампеража е реципрочен на налягането

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 09 Март, 2009 - 21:17:12
Фклима


Нов участник


Максимален при отопление 12А. Благодаря аб, при следващото посещение, ще ги проверя и тях въпреки, че се съмнявам малко там да е проблема, но все пак ще те послушам.
Бих се съгласил и с колегата joroklima , но ми е много трудно да кажа на клиент, че му е заминал компресора без да съм сигурен в това 100%.
Ще ходя скоро пак на гости и ще ви информирам за новите резултати.

Всичко записи: 19 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 09 Март, 2009 - 21:43:54
аб



Редовен участник
От: Варна


Фклима
ако го дават 12 максимален ампераж а тои развърта до 10 ампера не си губи времето с датчиците не е от тях по скоро проблема е механичен някои от изброените по горе четирипътен, компресор, капилярка или трв с каквото е там. при полойение че максимума му е 12А 10 са му достатачни да си вдигне 23- 24 бара

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 10 Март, 2009 - 08:28:59
ceci


Участник


Четирипътниа можете да го проверите като поставите два термометъра калибровани на входа от компресора и на изхода към крана и виждате t .

Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 11 Март, 2009 - 08:03:48
staiko donchev



Редовен участник
От: Пловдив
ICQ

Фклима , ако питаш мен има два варианта :
1заминал компресор
2 повечко фреон елктрониката отчита по голямо натоварване, и не позволява пълно развъртане на компресора, изпусни му малко газ и виж какав ще е ефекта.
но по вероятно е да си е заминал кмпоресора.

Всичко записи: 112 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 12 Март, 2009 - 09:59:03
WOLV



Нов участник
От: Бургас


Колеги, защо на охлаждане работи без проблеми а само на отопление няма да може да вдигне налягане

Всичко записи: 37 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 12 Март, 2009 - 21:26:43
vip service


Нов участник
От: Пловдив


Имах същия проблем с тази марка и след много борба излезна компресор.На тръбния датчик наистина това са му нормалните стойности

Четирипътния можете да го проверите като поставите два термометъра калибровани на входа от компресора и на изхода към крана и виждате t .
Колега по лесно става с лазерен термометър

Всичко записи: 45 : Дата на рег-ция: Апр. 2006 : Отправено: 13 Март, 2009 - 11:47:05
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик BEAVER SRC / SRK 288RZ ­ - датчик [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0295 ]   [ Gzipped ]