|
|
|
|
|
|
|
Някой може ли да ми изпрати схема на платката на вътрешното тяло на климатик EMERSON CH-24R или да ми каже какъв е транзистора v107 на платката,защото този който е на платката е спукан и не може да се прочете надписа. Предварително БЛАГОДАРЯ.
ето и снимки на платката. V107 съм го отпоил защото е спукан и не му знам стойността.
|
|
Всичко записи: 26 : Дата на рег-ция: Окт. 2006 : Отправено: 24 Май, 2009 - 23:21:14 |
|
|
|
|
|
|
Обикновен NPN транзистор - BC546 , BC547, BC548, BC549
Щом транзистора е гръмнал, значи и процесора е опукан
|
|
Всичко записи: 12572 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 25 Май, 2009 - 22:35:16 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Еднакъв е с V 134-S 9013 H411. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 26 Май, 2009 - 13:11:16 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
Климатик EMERSON CH-24MR - външен датчик колеги някой да знае колко килоома е датчика за размразявана климатика беше замръзнал при-5 градуса показваше 13ко дали фабрично са със 6 килоомови датчици вътрешна платка не съм отварял
е аз предприех някои мерки и дано не се налага ама ако случаино ме извикат пак ще ги замеря но ако фабрично са 6 ко мисля че всичко ще е ок
днес климатика отново гризна дървото дат4иците са тръбен 10 ко които смених с 15 и въздушен 6 ко а този емерсон тръгна и работи докато не го спрях без двата датчика които бях свалил да меря   мисля че платката е същата като на снимката
клиента твърди че цял ден не е размразявал |
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 23 Януари, 2010 - 20:29:00 |
|
|
|
|
|
|
клиента твърди че цял ден не е размразявал | Че моето дръвче в къщи от 4 дена не е размразявал. Времето е сухо.... Няма грам скреж |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 23 Януари, 2010 - 21:48:52 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
да ама таз брада беше натрупала. 4е мисалта ми е некои да има някаква информация за стоиностите на дат4иците, тръбния го смених с 15 защото вътрешния вентилатор тръгваше с дат4ик вън от питата на стаина температура 20 градуса-климарика е със топъл старт
(Добавено) пък и не виждам на -12 градуса какво общо има влажноста |
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 23 Януари, 2010 - 21:57:24 |
|
|
|
|
|
|
тръбния е 20к. температурниа мисля че трябва да е 15 |
|
Всичко записи: 15 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 24 Януари, 2010 - 17:53:36 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
Kup0 сигорен ли си
нещо не ми се вярва
 |
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 24 Януари, 2010 - 19:50:36 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Че то на Емерсона си ги пише. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 24 Януари, 2010 - 20:15:47 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
е гледах нема каде ги пише колко ко. са __________________________________________________________________ нямаше нищо на дат4иците като на снимката са и бяха оригинални
|
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 24 Януари, 2010 - 20:22:03 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Ако са оригиналните на самите датчици си го пише. нещо от този сорт. Този е на CH 20 MR .На горната снимка трябва да са 5к въздушен и 10к тръбен. Нямам с какво да ги снимам но ги пише на показаното място.
|
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 24 Януари, 2010 - 20:50:23 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
На горната снимка трябва да са 5к въздушен и 10к тръбен |
благодаря и аз толкова ги мерих значи са били добре и вншния го мерих 5к
|
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 25 Януари, 2010 - 21:05:33 |
|
|
|
|
|
|
Едно въпросче имам на този модел му отказа вентилатора на вътрешното тяло и му смених кондензатора 1мф на платката и проработи но сега(след около 5 дена) пак има проблем моторчето на турбината само бучи и не работи имам съмнения за интегралчето S20IDHIY ако е от него има ли от када да го купя? ______________________________________________________________ Върти се турбината без проблем направи ми впечетление че първоначално тръгва и после оборотите намаляват и спира и започва да бръмка мотора и след 20 или 30 секунди спира да бучи и като му помогна с ръка да го завъртя отново бръмка но не може да се завърти сам и усилето което се усеща е много слабо се едно не му достига ток |
|
Всичко записи: 7 : Дата на рег-ция: Авг. 2010 : Отправено: 21 Януари, 2012 - 00:09:53 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
Провери да не са лагерите на мотора клеясали като завъртиш турбината на ръка, трябва да се върти свободно и да има добра инерция. С такъв модел и аз имах същия проблем и същите съмнения но излезе от мотора смених го с друг и си проработи . Не зная да не би да им е слабо място. _____________________________________________________________ слабо място им са моторите сменяй го не помня от кой модел ставаше мотора от мидеа ли беше нямам спомен |
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 21 Януари, 2012 - 15:29:12 |
|
|
|
|
|
|
от мотора е |
|
Всичко записи: 67 : Дата на рег-ция: Авг. 2009 : Отправено: 22 Януари, 2012 - 02:15:53 |
|
|
|
|
|
|
Климатик Emerson Ch 24 Mr - не свети
климатика няма никаква индикация на вътрешното тяло не тръгва напреженията на платката си ги има 220 и на трафа 9-12волта дайте някаква идея какво може да е... Асенката |
|
|
Всичко записи: 12572 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 11 Ноември, 2015 - 17:25:22 |
|
|
|
|
|
|
Виж стабилизаторите на напрежение и двата кондензатора към тях. |
|
Всичко записи: 113 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 12 Ноември, 2015 - 11:13:45 |
|
|
|