Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

климатик MITSUBISHI MUZ-ZXV25K - ­ пропуск


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 пропуск на фреон R410
milensofiq


Нов участник


как мога да хвана каде точно е пропуска на фреон R410 във климатика ми стана два пъти го зареждам и за около два месеца си го изтърва почти на половина доло горе започва да не работи както трябва. въпроса ми е може ли да се сложе някаква боя в системата и каква точно.
____________________________________________________________
пробвах с пропускотърсачи не го хванах явно пропуска е много малък приемам всякакви савети а със сигорност го истърва

а има ли някакав специялен оцветител или няма значение
____________________________________________________________
климатика го имам от три години първата работи добре почти цялата зима кам края на зимата ми направи впечатление че се задахва на топло лятото работеше добре като доиде втората зима голям зор още не беше станало толкоз студено и си личеше че нещо не е наред източихме фреона заредихме го и нямаше проблем около два месеца. постепенно започва да се задахва кам края на зимата когато ставаше все пак по топло си лечеше че се справя трудно.
това лято забелязвам че и на студено нещо му идва зор и пак ще трябва да го зареждам при парвото зареждане го оглеждахме и с пропускотърсачка и за омасления нищо не открихме след това го измих целия сега не сам го оглеглеждал още но ако и този път не открия нищо какво ми остава според мен има пропуск защото след първото зареждане подобрение в работата му имаше очевадна работеше перфектно и пстепенно се влошаваше не сам много на ти с тази техника имам някакви познания но кои знае каква практика нямам за това сте сам много благодарен на всякакви савети
благодаря предварително


Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Септ. 2009 : Отправено: 06 Септември, 2009 - 13:31:50
Гост


ОТСТРАНЕН


Прегледай конусите на вътрешното и външното тяло за омасляване.Може да му се сложи оцветител както при автоклиматиците

Отправено: 06 Септември, 2009 - 15:52:53
izolator_clima


Нов участник


НАДУЙ ГО С АЗОТ...

Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Февр. 2008 : Отправено: 06 Септември, 2009 - 16:58:00
turboie



Постоянен участник
От: любимец


ако ползваш оцветител трябва да махнещ изолацията да се покажат конусите
явно пропуска е голям щом за месец го испуща
по добре с пропускотарсач явно твоя не работи нещо а с азота едва ли ще установиш теча ако е малък

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 06 Септември, 2009 - 18:20:14
аб



Редовен участник
От: Варна


оцветителя не е толкова ефективен за малки пропоски със същия успех можеш да го локализираш по омазняване
ако няма мазно зареди пак докато се появи
другия начин- тряба да изолираш грубо пропуска от вътрешно или външно тяло като ги надуеш поотделно не е изключено де е и в тръбния път между тях ...... и така стъпка по стъпка-ден два
смени конусите като начало

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 06 Септември, 2009 - 18:53:22
Гост


ОТСТРАНЕН


С азот е най изпитания метод за откриване на пропуски
_____________________________________________________________________
ако няма мазно зареди пак докато се появи-колко пъти
другия начин- тряба да изолираш грубо пропуска от вътрешно или външно тяло като ги надуеш поотделно-като го надуеш с азот затварчш крановете след час не паднели налягането значи пропуска е в външното тяло

Отправено: 06 Септември, 2009 - 19:06:20
turboie



Постоянен участник
От: любимец


мен ми омръзна да мъкна бутилката с азот
до сега монтажите ги правих с азот но за дасе останови пропуск трябва да го надуеш до 30-40 бара а такув редуцил в българиа почти няма а и да се намери е много скъп и този които ползвах ги надуваще до 10-15 бара но при това налягане не може да се установи малък пропуск
не знам ако държа монометрите 24 може би ще се останови нещо но при 15 минути нищо немо да се останови освен ако пропуска не е голям
затова тръбите към вътрещното тяло аз ги заварявам това е най сигурния начин

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 06 Септември, 2009 - 19:39:32
аб



Редовен участник
От: Варна


ами на колегата явно му е за пръв път пък не всички си нямат друга работа освен тази
да кажем 3 часа максимум
остановихме пропуск външно тяло -каде точно-демонтаж , източване, надуване ,разглобяване заварка на терсене място................... ами няма да го правиш у хората транспорт напред назад

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 06 Септември, 2009 - 19:42:16
milensofiq


Нов участник


мисълта ми е с боя няма ли да покаже както при автоклиматиците
__________________________________________________________________
някаква по специялна ли трябва да е тази боя или няма значение
за този фреон имам предвид

Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Септ. 2009 : Отправено: 06 Септември, 2009 - 19:45:01
turboie



Постоянен участник
От: любимец


да отцветителя и е специален и ще трябва да намери за r410a оцветител
вече на пазара има и фреони с оцветител

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 06 Септември, 2009 - 20:00:29
Гост


ОТСТРАНЕН


ще покаже
__________________________________________________________________
вече има универсални оцветители които вършат работа за всички фреони
те по точно се разтварят в маслата
__________________________________________________________________
и аз съм привърженик на заварката към вътрешното тяло

Отправено: 06 Септември, 2009 - 20:10:50
petko


Редовен участник
От: София


Азот на 30 бара и ако ти се играе потапяне в леген с вода ама трябва да си предпазлив да не попадне вода в системата ако не можеш да потопиш действай с пяна ама толкова малък пропуск може да го пропуснеш със съпунката .... учудвам се че не си го хванал с пропускотърсача този дето го ползвам улавя пропуск още при влизане в помещението но трябва често да му се сменят дюзичките защото като се задръстят нищо не хваща

Всичко записи: 168 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 07 Септември, 2009 - 08:34:04
milensofiq


Нов участник


благодаря , ще го отворя и дано има видими следи

Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Септ. 2009 : Отправено: 07 Септември, 2009 - 20:04:33
yancho-varna


Нов участник


Може да провериш главата във вътрешното тяло където се разклоняват тръбичките.Вече два климатика заварям там.Това е където пресата е ударила да направи тройника и явно там отслабва материала и се пукат.

Всичко записи: 9 : Дата на рег-ция: Септ. 2009 : Отправено: 11 Септември, 2009 - 19:51:41
nebelservice



Постоянен участник
От: София
ICQ

Имам 3 - 4 мидеи , дето так аи не можах да ги хвана пропуските.
при надуване на 32 бара изпуска за едно денонощие с по един бар.
Топих и във вода и пак нищо не направих - и ги зарязах
А иначе точно ми изпускаше за месец два най много.

Всичко записи: 455 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 15 Септември, 2009 - 17:35:23
izolator_clima


Нов участник


nebelservice и как ги заряза ..............?????????

Всичко записи: 39 : Дата на рег-ция: Февр. 2008 : Отправено: 15 Септември, 2009 - 21:12:08
Гост


ОТСТРАНЕН


А с пропускотърсач не ги ли намирате течовете? Аз имам на рефко и до сега ми е намирал винаги течове дори шупла в заварка на която не ми прави балончета с пяна.

Отправено: 15 Септември, 2009 - 21:41:20
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » климатик MITSUBISHI MUZ-ZXV25K - ­ пропуск [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0225 ]   [ Gzipped ]