|
|
|
|
|
|
|
Здравейте, опитвам се да разбера какво му е, вентилатора на външното тръгва 5-6 пъти за по 1-2 секунди и спира. След това нещо изключи и започна да мига една жълта лампа (ELECT). Може ли някой да помогне с кодове или акъл. С Хайер почти не работя и нямам представа, намирисва ми на компресор или процесора, но да каже някой който повече разбира...
Всъщност въпросната лампа свети постоянно и нищо друго не свети. Опитите да тръгне вентилатора са 6. Това е информацията... Някакви идеи?? |
|
Всичко записи: 71 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 13 Септември, 2009 - 20:42:27 |
|
|
|
kayo
Редовен участник От: Пазарджик
|
|
|
|
Провери за окислени или нагорели кабелни обувки към компресора. _______________________________________________________________ Вчера една такава 9ка ми скъса нервите. В крайна сметка излезе, че кабелните обувки които са включени към компресора, са леко нагорели. След като ги размърдах хубаво, всичко си тръгна като по учебник. |
|
Всичко записи: 114 : Дата на рег-ция: Май 2008 : Отправено: 13 Септември, 2009 - 20:52:47 |
|
|
|
|
|
|
За да разбереш каква е аварията отвори външното и виж червения сетодиод колко мигания прави. |
|
|
|
|
|
|
|
червения светодиод свети постоянно... __________________________________________________________________ kayo , Оказа се прав... наистина са изгорели..не знам дали ще могат да се възстановят... Благодаря за помощта... __________________________________________________________________ Колеги някой може ли да ми каже как да свържа този компресор Кабелите са окислени, много захабени, откъснати са от буксата. Те са 3 от оправлението до компресора, кой къде да го вържа за да видя дали компресора е здрав. Компресора е от инвертор, как мога да проверя дали е здрав.... модела на компресора е shb130fsy на мицубиши на компресора нищо не се вижда...но единия кабел беше останал на буксата и по схемата на капака го вързах и тръгна, дано само не съм му сменил посоката, държи малък ток, 2-3 ампера, ама след 30 сек го изключих да го сглобявам. Но ако нямам обозначения на компресора как мога да разбера кое къде е? |
|
Всичко записи: 71 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 13 Септември, 2009 - 20:59:05 |
|
|
|
|
|
|
Изходите на модула са надписани и са с означения W.V.U на W e червения кабел. На V - бял. На U- черен. На компресора също има обозначения със съшите букви. ______________________________________________________________________ Без натоварване тоест без да е зареден климатика как искаш да има голям ток. |
|
|
|
|
|
|
|
Климатика най-сетне го свързах, тръгна, обаче.Държи се странно. 1. Вентилатора на външното тяло, само когато тръгва климатика на отопление си мени обототите, ту засилва, ту намалява. Когато почне да казва налягане държи постоянни обороти. Когато е на охлаждане през цялото време прави така, ту високи ту ниски, без да се променят оборотите на компресора. 2. Компресора едва вдига 20 бара на R22 при външна температура около 20 градуса. Може да мери външанта температура и затова да не се изпъва, но се съмнявам. Тока му е 5 А. Климатика е на един приятел и затова се боря с него. Чудя се ако компресора е поизносен, дали по тази причина не държи толкова ниско налягане, на 4 години е, но е бил в зверска експлоатация, външното тяло беше мръсно, запечатано...предполагам от това е прегрявал компресора и затова бяха поизгорели контаките. Някакви идеии за вентилатора и налягането??
|
|
Всичко записи: 71 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 17 Септември, 2009 - 17:26:36 |
|
|
|
kayo
Редовен участник От: Пазарджик
|
|
|
|
Тези климатици така работят. Това което ни описваш, е нормалната му работа. Затова измий го, затвори го и отивай да го монтираш! Стига IPMа да не дефектира, ще издържи още 4 години при същата зверска експлоатация.  ________________________________________________________________ За R22 налягането и тока са си в норма. |
|
Всичко записи: 114 : Дата на рег-ция: Май 2008 : Отправено: 17 Септември, 2009 - 18:34:45 |
|
|
|