Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

автомобилни климатици


Форум » Други » Общи приказки [Страници (3): « 1 2 [3] ]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 модели компресори и фреон за тях
ewgeny


Редовен участник
От: Варна


Някой да е зареждал Ауди Б4 1.8 ТДИ и да е забелязал, че няма сервизен за ниско налягане???? Убихме се да го търсим, ама едно такова Ауди нямаше отвор за ниско.

Всичко записи: 130 : Дата на рег-ция: Март 2008 : Отправено: 08 Юни, 2009 - 10:23:32
Speed


Нов участник


ewgeny , Махаш датчика за ниско , даваш го на късо и на неговото място се закачаш с манометрите , обаче обикновената резба на манометричният маркуч едва ли ще ти свърши работа ,както и често разпространените ханзели , има едни по специални комплекти дето се продават със накрайници с различни резби .

Всичко записи: 7 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 08 Юни, 2009 - 19:25:56
Дани___Д



Редовен участник
От: Видин


Датчика за ниско налягане на В4 е зад изпарителя над компютъра на двигателя и досъпа до там е ..... иначе резбите са стандартни за маркучите. На първите А4, А6 се развива датчика за ниско налягане.

Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 08 Юни, 2009 - 22:14:15
rosen__hristov



Редовен участник
От: Шумен


Преди седмица ми се наложи да зареждам точно такова Ауди. Наистина не можах да намеря къде да си закача маркуча за ниско налягане. Зареждах през високото налягане докато достигне 12-13атм. Знам че не е професионално, но друг начин не се сетих. Засега работи добре, при полужение че навън е +33 градуса.

Всичко записи: 111 : Дата на рег-ция: Февр. 2008 : Отправено: 09 Юни, 2009 - 16:38:58
Todor Todorov



Постоянен участник
От: Шумен


rosen__hristov, аз мисля ,че за добрия майстор няма значение от къде ще зареди системата.Въпроса е крайния резултат и клиента да е доволен.
По времето на хан Аспарух автоклиматиците не са се зареждали с машини но те са работили не по- зле от сегашните.

Всичко записи: 411 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 09 Юни, 2009 - 21:08:14
miro


Редовен участник


Ако колегата пита за зареждане на климатика изцяло с фреон ниското налягяне не е нужно да се замерва и може да се зареди цялото количество през високото налягане, вакумира се и фреона се засмуква от вакума, евентуално ако не се засмуче фреона целия просто нагряваш бутилката с горелката . Дозареждането не е професионално според някой колеги.
А може ли да отговори някой защо липсва този вентил?

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 09 Юни, 2009 - 23:32:10
Todor Todorov



Постоянен участник
От: Шумен


Това с горелката и бутилката много ме изкефи.

Всичко записи: 411 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 10 Юни, 2009 - 16:28:34
Дани___Д



Редовен участник
От: Видин


Нагревател за бутилка струва около 250лв., а горелка има всеки.
Лошото е, че тези многократни бутилки вече на нищо не приличат.
При добре вакуумиррана система успявам да налея и масло и 800гр. фреон защото в маркуча за високо налягане остава някакво количество.
Всеки си има изграден начин на работа, а от високото налягане няма как да дозаредиш и да искаш.

Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2006 : Отправено: 10 Юни, 2009 - 22:09:03
miro


Редовен участник


Всеки си има изграден начин на работа, а от високото налягане няма как да дозаредиш и да искаш.
Дани нищо лично

Има Спираш двигателя и климатика, изчакваш да се изравнят наляганията, обръщаш бутилката и я слагаш на кантара и нагряваш бутилката с оксижена за да се повиши налягането в бутилката за да може да преодолее налягането в системата на климатика и вкарваш напримерно 300 грама. Обръщаш бутилката и пускаш двигателя и климатика и да речем че си презаредил системата и налягането е високо за нормална работа.Отваряш крана на бутилката за многократна употреба , които са двупосочни и отваряш крана за високо налягане и гледаш на кантара колко грама влиза в бутилката,в случая 100 грама, и така докато всичко е ок.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 10 Юни, 2009 - 23:10:32
joroklima


Постоянен участник


miro , а не е ли по правилно и по професионално да използваш станцията за събиране на фреон и с нея да прехвърлиш необходимото количество в системата ( разбира се ако имаш такава ) ?

Всичко записи: 461 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 11 Юни, 2009 - 09:32:18
ewgeny


Редовен участник
От: Варна


Е ний го заредихме по везна, като трябваше да понагреем бутилката. Стана 6 точки. Просто питах щото обърнахме колата и не намерихме нищо за ниското налягане. Затова питах.

Всичко записи: 130 : Дата на рег-ция: Март 2008 : Отправено: 11 Юни, 2009 - 09:55:25
аб



Редовен участник
От: Варна


просто е по лесно
аз мисля че не е зле да можеш по трудния начин да натрупаш опит и да си направиш някои изводи сам за себеси-неволята учи
вярно е че никои не би се отказал да бачка със станция но не всеки има възможност - пести се време и труд а и клиентите са впечетлени

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 11 Юни, 2009 - 10:10:56
miro


Редовен участник


miro , а не е ли по правилно и по професионално да използваш станцията за събиране на фреон и с нея да прехвърлиш необходимото количество в системата ( разбира се ако имаш такава ) ?
Разбира се че имам почти от 10 години и вече много остаря не е като днешните перални, но сега ако започвам отначало никога няма да дам толкова пари за зарядна станция, просто е безмислено.

Темата за това кое е професонално трябва да се преключи веднаж за винаги, все едно да казвам че които не е хладилен тхник не е професионалист а аматьор и не трябва да се занимава с климатици.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 11 Юни, 2009 - 11:15:12
iliya


Участник


miro , а не е ли по правилно и по професионално да използваш станцията за събиране на фреон и с нея да прехвърлиш необходимото количество в системата ( разбира се ако имаш такава ) ?

И така става но вече като си посегнал към станцията е по-лесно да направиш пълно зареждане.
Разбирасе че имам почти от 10 години и вече много остаря не е като днешните перални,но сега ако започвам отначало никога няма да дам толкова пари за зарядна станция,просто е безмислено.

Не можах да схвана за станцията за събиране на фреон ли говориш? И колко струва нова?

Всичко записи: 74 : Дата на рег-ция: Юни 2007 : Отправено: 11 Юни, 2009 - 12:33:00
miro


Редовен участник


Не можах да схвана за станцията за събиране на фреон ли говориш? И колко струва нова?
За зарядна станция или стенд за зареждане на автомобили савремените са около 10 000 лева и са напълно автоматизирани закачаш накраиниците и вавеждаш даните на абтомобила и сама си изтигла, зарежда , добавя масло, отчита колич изтеглен фреон, с електрони вакуми са .

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 11 Юни, 2009 - 18:11:11
iliya


Участник


Да сега ми стана ясно защото си помислих ,че вероятно става въпрос за станция която само евакуира фреона и еветуално отделя кондензиралото масло. Такава си купих за 1050 евро до колкото си спомням , по него време търсих и от Бг но офертите бяха двойни а на места и смехотворни.

Всичко записи: 74 : Дата на рег-ция: Юни 2007 : Отправено: 11 Юни, 2009 - 20:43:29
Гост


ОТСТРАНЕН


здравейте , като чета по темата разбирам че повечето колеги все още работят с кантари и това да заредиш кола от високото налягане отнема доста време
от тази година работя с стенд и това си е много удобна машина - не ти трябва да палиш колата докато зареждаш, без значение дали зареждаш от ниско или високо всичко става бързо и точно и искам да пожелая на всички колеги успех тая година и да се сдобият с подобна техника
аз лично работя с стенд на TEXA италянски и сам много доволен

Отправено: 14 Юни, 2009 - 15:54:41
hladnia



Редовен участник


здравейте , като чета по темата разбирам че повечето колеги все още работят с кантари
Абе техниката си е техника улеснение за днешния МАЙСТОР .
Ето и от мен един адрес за части и инструменти .
http://www.autofrostcomfort.com/index.php?option=com_sobi2&Itemid=47

Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 14 Юни, 2009 - 17:38:55
Гост


ОТСТРАНЕН


много големи професионалисти
аз лично пазарувам от тях,винаги са били услужливи и винаги помагат в затруднение.....поздрави от МОБИЛКЛИМА.

Отправено: 14 Юни, 2009 - 20:03:04
miro


Редовен участник


здравейте , като чета по темата разбирам че повечето колеги все още работят с кантари и това да заредиш кола от високото налягане отнема доста време
от тази година работя с стенд и това си е много удобна машина - не ти трябва да палиш колата докато зареждаш, без значение дали зареждаш от ниско или високо всичко става бързо и точно и искам да пожелая на всички колеги успех тая година и да се сдобият с подобна техника
аз лично работя с стенд на TEXA италянски и сам много доволен


Да ти е честита предобивката и бърза възврящаемост на инвестицията!

Виж не се заяждам но се дрязня като някой се прави на по велик от другия, и твоята зарядна станция има електронен кантар и по него се дозира количеството фреон за дадения случай.Със стенд е нито по лесно нито по бързо,просто Газария и зареждането на автомобила с фреон и масло е едва 10% от деиноста,поради това че за да няма фреон в системата има причина и с уста дая заредиш пак ще изпусне.Майсторлъка се състои в това да откриеш причината поради която не функционира системата и да я от страниш и чак след това да я заредиш а как ще я заредиш ако питаш мене е без значение.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 15 Юни, 2009 - 10:14:15
аб



Редовен участник
От: Варна


Майсторлъка се състои в това да откриеш причината поради която не функционира системата и да я от страниш и чак след това да я заредиш

точно така колеги всички знаем че колкото е по голям пропуска толкова по лесно се открива но как процедирате с пропоски които проявяват влиание на 1-2 месеца при интензивна работа на климатика кои е наи ефективният метод според вас

Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 15 Юни, 2009 - 10:54:49
hladnia



Редовен участник


Майсторлъка се състои в това да откриеш причината поради която не функционира системата и да я от страниш и чак след това да я заредиш а как ще я заредиш ако питаш мене е без значение

И аз така мислех да напиша при предния пост с линка че хубавата техника взема акъла на клиентите. Но при неоткрит и не отстранен теч клиента се връща в сервиза понякога и със БУХАЛКА .

Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 16 Юни, 2009 - 21:43:51
Гост


ОТСТРАНЕН


искам да попитам тези които не работят с стенд колко време отнема примерно когато доиде клиент и иска дозареждане да испалниш тая услуга смисал да исто4иш фреона и да го заредиш на ножо да му вкараш масло с няколко думи да си сваршиш работата като по учебник заштото на тия които са по запзнати знаят че при жсяко заревдане трябва да се дозареди с масло не само да му вкараш фрон и готово

Отправено: 19 Юни, 2009 - 01:25:59
Гост


ОТСТРАНЕН


Предполагам че толкова време ще ми отнеме колкото и на твоята машина. А може и да я изпреваря докато въвеждаш даните за колата защото повечето ги помня като грамаж. Инструментите са същите като в машината само че са на отделни модули понеже по жилищата като зареждаме климатиците няма как да влачим тази машина.

Отправено: 19 Юни, 2009 - 22:01:54
ledenia123



Нов участник
От: София


Количество фреон и масла за всички модели автоклиматици >>>>>>>>
_______________________________________________________
Изтегли файл: Refrigerant_Q_ty.pdf
Изтеглен пъти: 1375

Всичко записи: 37 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 23 Юни, 2009 - 15:47:42
simons


Участник
От: Бяла


Да се включа и аз в дискусията, явно автоклиматиците ще са все по актуална тема от сега нататък. По въпроса за стендовете - безспорно, че улесняват работата, но това при положение че имаш достатъчно потенциални клиенти, защото инвестицията не е никак малка. Аз друго искам да ви попитам: Какви решения прилагате за отстраняване на пропуски по алуминиевите детайли-протрити тръби, топлообменници и други?

Всичко записи: 96 : Дата на рег-ция: Окт. 2006 : Отправено: 25 Юни, 2009 - 17:36:55
Гост


ОТСТРАНЕН


Зависи дали има възможност за зарарка ги пращам при аргончик. Ако е меден радиатора както ми се случи тия дни на един модерен трактор с оксижена.

Отправено: 25 Юни, 2009 - 22:36:18
simons


Участник
От: Бяла


Аз пробвах един припой с обмазка за алуминий на Ротенбергер- става , но за по-плътни детайли / например тръби/ , но за по- тънки неща не става.

Rotenberger Rolot 604, алуминиева пръчка с обмазка,аз ги купих от един магазин от Русе по 2.50 лв. пръчката.
Ако не можеш да намериш- обади се ще ти пратя една пръчка да си поиграеш.

Всичко записи: 96 : Дата на рег-ция: Окт. 2006 : Отправено: 03 Юли, 2009 - 14:58:19
kolyo



Админ
От: Русе


Осветител за пропуски
Здравеите колеги имали проблем ако в системата на автомобилен климатик е поставен оцветител повече от определената доза
БЛАГОДАРЯ ПРДВАРИТЕЛНО
gogo76
Колко повече ?

Всичко записи: 11354 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 26 Май, 2011 - 23:30:06
hladnia



Редовен участник


Темата е по забравена, но все още актуална, и клиентите по просветени. ТЪ затова да пусна една схема на компресора и ТРВ.



Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 08 Септември, 2012 - 20:33:44
iliya


Участник


Здравейте. Купих един NISSAN PRIMERA P12 се води 2002г. Пробвах вчера климатика и се представи много слабо. Помислих , че няма пороблеми ще го заредя и съм в джаза. Да ама не. Вакумирам аз и пускам 500 гр. колото му дават ама ефекта никакъв. Викам си може да има някаква грешка я да го презаредя да видя кое как е и дали ще ми върне някакъв приличен студ.
Та положението е следното , като се включи компресора първата минута манометрите не улавят някаква промяна , стоят си на 6 бара. След което се вижда бавно засмукване до 3,8 а високото стига до 8. В следствие на това тръбата на високото се затопля леко а от купето почва да връща малко студ.
Въпросът е трябва ли ми нов компресор или има вариант да подкарам наличния? За информация колата е на 165 000км. Поздави.

Всичко записи: 74 : Дата на рег-ция: Юни 2007 : Отправено: 03 Май, 2013 - 09:41:51
kidonn


Нов участник


здравейте колеги,
колата е мазда MPV 2004 2.0tdi
климатика включва и изключва през 20 сек като температурата на въздуховодите е 4 градуса при околна температура 18 градуса



Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Авг. 2013 : Отправено: 10 Септември, 2013 - 10:48:38
Karlio


Нов участник


Nissan Primera P12. Проблем с климатика ниско налягане 4бара високо налягане 8бара.Колеги даите идеи.Благодаря предварително.

Всичко записи: 7 : Дата на рег-ция: Ноем. 2013 : Отправено: 24 Юни, 2014 - 14:46:13
Bat Lyubo



Постоянен участник
От: Русе


На колко атмосфери надувате системата?

Всичко записи: 377 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 08 Юли, 2014 - 16:22:06
miro


Редовен участник


Колкото напомпи компресора
Обикновено на 20 -22 бара
До 30 бара няма проблем.
Не ползвам азот и не съм пробвал до колко ще издържи?
Присостата за високо нялягане изключва на 28-30 бара.
Акоте претеснява дали ниската страна ше издържи, няма проблем и за осовото няма проблем.
Не си спомням точно как беше, но ако една система се вакумира и държи на вакум без да се сплеска или сеформира- това означава че ще издържи 20 или 30 бара
не си спомням колко точно беше.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 18 Август, 2014 - 10:46:57
Bat Lyubo



Постоянен участник
От: Русе


Притеснява ме пресостат ниско налягане. А на проверка с вакуум не вярвам!

Всичко записи: 377 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 24 Август, 2014 - 09:43:42
miro


Редовен участник


Отностно пресостата за ниско налягане, нямълсъм проблрми а и не съм чувал, някой да се е плакъл.
На повечето автомобили присостатите са комбинирани.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 25 Август, 2014 - 08:09:41
frick



Редовен участник
От: гр. Девин


Колеги, някой знае ли какво количество фреон събира климатика на автобагер CATERPILLAR Model:434E.

Всичко записи: 237 : Дата на рег-ция: Яну. 2011 : Отправено: 27 Август, 2014 - 15:19:48
Гост


ОТСТРАНЕН


Искам да споделя, че ако имате някакви проблеми с климатиците, винаги проверявайте компресорната помпа https://www.xparts.bg/kompresor Много често се случва проблемите да са от нея и да трябва да се подмени. Вече имам сблъсък с доста такива шофьори, на които компресора им отказва да работи и цялата система спира. Допитвайте се до хора, които разбират, за да не се получават грешки след това.

Отправено: 18 Септември, 2017 - 11:54:05
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Други » Общи приказки » автомобилни климатици [Страници (3): « 1 2 [3] ]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0982 ]   [ Gzipped ]