|
|
|
|
NicKo
Нов участник От: Хасково
|
|
|
|
Здравейте.Здобих се с машина Saeco intelia HD8752 . Проблема е ,че дисплея винаги е в червено. Всико си работи нормално но винаги стой в червено. До колкото четох в ръководството, когато е в нормашно положение и всичко е наред трябва да е в зелен цвят, когато има предупреждение в оранжев и червен когато има някаква грешка, като тя се изпбразява на дисплея. При мен винаги е в червен. Някакви идей защо е така ? __________________________________________________________________ Проблема е изяснен.В дисплея е.Сега търся дисплей за инканто.Звънях на няколко места но без успех.Някой нещо ? |
|
Всичко записи: 7 : Дата на рег-ция: Дек. 2012 : Отправено: 13 Ноември, 2015 - 13:37:26 |
|
|
|
|
|
|
От това което аз съм им разучил досега на тези дисплеи,е че дават много дефекти,осветлението им е с триоди които при различното напрежение сменят светлината.Щом казваш че всичко работи и си прави кафето може би проблема ти е в подсветката или захранването към триодите,а самият дисплей работи ли показва ли символи?А иначе и аз търся такъв дисплей! |
|
Всичко записи: 238 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 18 Ноември, 2015 - 13:20:38 |
|
|
|
|
|
|
Кафеавтомат Saeco Intelia HD8752 - Изхвърля кафеблока в определени моменти на работния цикъл
Проблема се появи след около година работа. Кафе блока е редовно почистван и смазван. С машината се правят около три - четири кафета на ден.В началото забелязах,че в определени моменти от работния цикъл (в началното стартиране и при завъртане на маховика на кафе блока , след правене на кафето)вратичката,която затваря кафе блока видимо се издува от натиска на блока и се опитва да се отвори. В последствие започна да извърля блока,откопчавайки го и блокирайки работата на кафе автомата.Дори клип направих,защото не всеки път го прави.Пращах я седем пъти в различни сервизи. Първите четири пъти в гаранционен сервиз.Разглабят.Смазват.Връщат с обяснението ,че видима причина не откриват.Попитах ги директно дали не става въпрос за пари. Отговориха,че проблема не е в това,че е гаранционна а че не могат да открият видима причина.Дори кафеблока смениха с нов и казаха,че не откриват проблем в стария,но поради невъзможноста да открият проблема го подменят с нов.След около четири месеца и него започна да изхвърля.После смениха датчик и зъбно колело,пак с обяснението,че са здрави,но търсят причнина.И пак започна да го прави проблема. Ако не беше трагично,щеше да е много смешно ама вече не зная към кого да се обърна. И след посещението на извънгаранционен сервиз-пак не откриха проблема.Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?Вече не зная към кого да се обърна!!! freeman | С какво кафе зареждаш машината? |
|
Всичко записи: 238 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 23 Септември, 2016 - 13:58:13 |
|
|
|
|
|
|
Различно.Но в повечето случаи е на Бианко или Бианчи-не зная как се произнася правилно.Но мисля,че е за вендинг машини.
|
|
Всичко записи: 4 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 26 Септември, 2016 - 15:48:37 |
|
|
|
|
|
|
Saeco Intelia HD8752 - Червен ключ
Здравейте. Имам проблем с кафе автомат Saeco Intelia HD8752. Проблемът се състои в това, че когато машината достигне до момента на стартиране на мелачката на дисплея се появява Червен Ключ. Всички останали цикли до там се извършват нормално. Включвам машината. Проверява асансьора, топли вода и плакне. Застава на Зелен екран в готовност и след като натисна копчето за кафе се появява чаша и веднага след това на екрана изскача червен екран с ключ и до там. Подмених Мелачката, но без никаква промяна. Ако някой знае и може да помогне, Моля да сподели. Благодаря Предварително. Neroni |
|
|
Всичко записи: 12527 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 04 Декември, 2020 - 16:20:29 |
|
|
|