|
не духа достатъчно студено |
|
|
|
vaioo
Редовен участник От: София
|
|
|
|
Здравейте, Имам проблем с климатика на един vw golf 3 2.0 16v 93г. на приятел е колата и я знам от години. Проблема е, че по-малко от 15 градуса не иска да изкара, а миналите лета правеше 5. Изтеглил съм цялото останало количество фреон(500гр.), вакуумирал съм и съм зареди по везна точно 800гр. 134а колкото му пише на табелката. До тук добре, наляганията са 2.3 ниско и 15 високо-що годе нормални. Но температурата на издухващия въздух е ненормално високминимум 15градуса. Тръбите към купето не са достатъчно студени, а тези на кондензатора-не достатъчно топли. Пробвах да сложа повече фреон, или да източа но подобрения няма. Интересно ми е какво му е, при положение, че до есента си беше на 6, а сега не. Вентилаторите работят, както и двата топлообменници са чисти. Гледах по трв-то дали няма нещо за регулиране, но не открих. Ако имате някакви идей казвайте..... ____________________________________________________________________ Филтъра беше мръсен но го сменихме с нов и пак същото. |
|
Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 23 Май, 2011 - 10:50:07 |
|
|
|
|
|
|
виж термостата ако филтара на купето е чист |
|
Всичко записи: 37 : Дата на рег-ция: Юни 2009 : Отправено: 23 Май, 2011 - 12:15:03 |
|
|
|
|
|
|
2,3 бара на ниски или на високи обороти? ако е на ниски -добре. голфчетата,както и по старите аудита имат проблем с едни дунапренчета по клапите.С годините те се ронят и изпадат като по начин не могат уплътнят добре и мешат въздух между климатика и парното-виж да не и при теб така! иначе или дебит на компресор или ТРВ а, между другото за 93г. оргинал ли е или допълнително слаган климатик? |
|
Всичко записи: 86 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 23 Май, 2011 - 14:06:16 |
|
|
|
vaioo
Редовен участник От: София
|
|
|
|
2-3 бара държи на празен ход. За клапите разбрахме и сега голфа е без табло вече Не беше останало и едно здраво дунапренче, също така се оказа и, че вакума за клапата на вътрешния въздух е изваден. Като го сглобим. ще пиша как е. Иначе климатика си е оригинален на колата-нали е италианка За намалял дебит и на мен ми мина през ума, но как така изведнъж ще стане? |
|
Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 23 Май, 2011 - 16:26:26 |
|
|
|
|
|
|
най често заминава клапанчето по средата на клапанната дъска.компресора почва да байпасира вътре в себе си . Успех с клапите |
|
Всичко записи: 86 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 23 Май, 2011 - 23:02:25 |
|
|
|
vaioo
Редовен участник От: София
|
|
|
|
Клапите ги оправихме, започна да духа със 9-10 градуса. Пак не е както беше миналото лято, ама така ще да е...
Сега изникна друг проблем с друга кола, и за да не отварям нова тема, понеже става въпрос пак за голф 3, но 95-та. Проблема е, че при включване на климатика шайбата залепва, но стрелките на манометрите не помръдват-седят си на 11 бара и двете. Няма нито кондензация, нито изпарение, а компресора върти-усеща се и по оборотите на колата. Някакви идей колеги? По горе колегата беше писал за някакъв клапан, които байпасирал. тук явно ще да е това Та ако е той ремонтира ли се? |
|
Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 25 Май, 2011 - 22:48:14 |
|
|
|
|
|
|
клапана не се ремонтира,но най честата пречина за повреда е стружки които го запушват ,следователно и последваща смяна не решава проблема ,виж маслото ако не е бистро е за друг компресор,с последваща промивка на системата и смяна на филтур изушителя
(Добавено) относно налягането ,ниското трябва да да е 1.8 до 2 ,2и нещо коет съответства на температура на изпарение 0 градуса успех |
|
Всичко записи: 55 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 28 Май, 2011 - 14:26:02 |
|
|
|
vaioo
Редовен участник От: София
|
|
|
|
Мерси колега, Ще свалям компресора, само да му оправат другата кола на момчето и ще се разбере какво е. |
|
Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 28 Май, 2011 - 19:28:18 |
|
|
|
|
|
|
здравейте искам да ви питам за климатика на голф 3 1.9 тди преди месец си работеше след около 15 дена пробвах пак трагна компресора изцъка вентилаторите тръгнаха обаче въобще не духаше хладно,а сега като го пусна вентилаторите не тръгват и комресора не тръгва а копчето светва,ако няма фреон копчето не би трябвало да светва,какво може да е? |
|
Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Апр. 2013 : Отправено: 28 Април, 2013 - 19:47:13 |
|
|
|
|
|
|
Да няма фреон или 12 волта към бобината |
|
Всичко записи: 98 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 11 Май, 2013 - 21:12:16 |
|
|
|
МЕТО
Участник От: София
|
|
|
|
Имаш теч!За фреон си!Преди това трябва да се отстрани теча. |
|
Всичко записи: 57 : Дата на рег-ция: Окт. 2009 : Отправено: 13 Май, 2013 - 23:04:54 |
|
|
|
frick
Постоянен участник От: гр. Девин
|
|
|
|
WV GOLF 1.6 2000 г. с какво масло е компресора на климатика. |
|
Всичко записи: 332 : Дата на рег-ция: Яну. 2011 : Отправено: 25 Май, 2015 - 23:10:39 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 12547 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 26 Май, 2015 - 00:12:20 |
|
|
|
frick
Постоянен участник От: гр. Девин
|
|
|
|
kolyo , благодаря за подробната информацията.
|
|
Всичко записи: 332 : Дата на рег-ция: Яну. 2011 : Отправено: 26 Май, 2015 - 08:26:52 |
|
|
|
|
|
|
Вероятно колегата по горе в поста си е имал в предвид. 1.8-2.0 bara ?! |
|
Всичко записи: 273 : Дата на рег-ция: Окт. 2006 : Отправено: 27 Май, 2015 - 07:31:22 |
|
|
|