|
|
|
|
|
|
|
Имам компресор К26ЕВ ХЗ Антон Иванов-София (от зъболекарски стол) 400W, 2,6A работен, 14А стартов. Моля за мнения как са вързани пусковия/работен кондензатори. По възстановка схемата е следната, където К е пусково реле.
|
|
Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Апр. 2015 : Отправено: 06 Април, 2015 - 09:31:04 |
|
|
|
|
|
|
Схема компресор с пусков и работен кондензатор с пусково реле
|
|
Всичко записи: 98 : Дата на рег-ция: Ноем. 2013 : Отправено: 07 Април, 2015 - 07:33:33 |
|
|
|
|
|
|
Благодаря за схемата....ще следва тест, макар, че ми се струва странно ако термичната сработи, пусковата и работната да остават под напрежение през бобината на релето. Интересно е също след колко време релето сработва (бобината му е 4,3килоома). |
|
Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Апр. 2015 : Отправено: 07 Април, 2015 - 08:58:23 |
|
|
|
|
|
|
Уредба компресорна КУ-3 за зъболекарски стол,ако върши работа...
|
|
Всичко записи: 441 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 07 Април, 2015 - 08:59:06 |
|
|
|
|
|
|
Мисля, че ще свърши работа благодаря |
|
Всичко записи: 3 : Дата на рег-ция: Апр. 2015 : Отправено: 07 Април, 2015 - 10:43:53 |
|
|
|
|
|
|
Todor Todorov Купих си такава компресорна уредба от зъболекарски стол, видях че сте постнали схемата за свързване, дали случайно имате цялата документация за обслужване , има щека за маслото и вход за въздушен филтър
но нямам информация как се сменява маслото и какви са филтрите
Благодаря предварително |
|
Всичко записи: 15 : Дата на рег-ция: Май 2008 : Отправено: 15 Април, 2019 - 03:30:27 |
|
|
|
|
|
|
Нямам информация. |
|
Всичко записи: 441 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 15 Април, 2019 - 07:58:27 |
|
|
|
|
|
|
Rympo, подмяната на маслото на повечето картерни машини е организирано по подобен начин. Огледай добре компресора и намери: 1. Отвор за наливане на маслото в горната част на корпуса. Ако няма друг, това е отвора на мерителната щека; 2. Пробка в долната част на корпуса, която да се развива за източване на маслото; 3. За определяне на необходимото ниво масло може да има разграфяване в долната част на мерителната щека min и max, или втори вариант - стъклен визьор в долната част на корпуса на машината, откъдето визуално да контролираш колко наливаш. В общия случай необходимото ниво при втория вариант е до средата на визьора или малко повече (за всеки случай), но не прекалявай, защото ще имаш проблеми със семерингите. Не забравяй преди да източиш маслото да оставиш компресора малко да поработи. Това намаля вискозитета и хомогенизира маслото и всичко, което се е образувало там, а и спомага за по-гладкото му изтичане от пробката. После го спираш, развиваш пробката и източваш маслото. По твой избор можеш непосредствено след източване на старото масло, отгоре да налееш малко бензин или известно количество от новото масло, които свободно да изтекат от отворената пробка. Това се прави за промивка, а изтеклите течности се изхвърлят. При наливането на новото масло изчаквай по минута две преди да отчетеш нивото, защото течността е вискозна и отнема време докато се стече до дъното. Иначе рискуваш да налееш повече от необходимото количество, но ако това стане, можеш винаги да източиш излишъка от пробката. Относно въпроса за въздушния филтър. Сваляш го и отиваш в най-близкия специализиран магазин. |
|
Всичко записи: 80 : Дата на рег-ция: Ноем. 2018 : Отправено: 15 Април, 2019 - 13:15:28 |
|
|
|