Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик OSAKA CH-18-CN


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 Не вдига налягане
fujitsu



Постоянен участник


Заковава на 20 бара със R22 и нито бар повече.
помещението е 85 куб.м. отдаваната мощност при 5-7 градуса (предполагам) е 6.5КВ. Днес при нас беше около 5 градуса но климатка не вдига повече от 20 бара. Изходна температура 44-45 гр, входяща 19. В стаята 18 гр. Мисля, че клиента е прав да иска при тези температурни условия да му е по-топло.
Наливах му 3 пъти по 100 грама фреон, достигна до 20бара и закова.Ако можеше да достигне поне 22 бара щях да съм доволен.
Батерията на везната ми падна и неможех да го заредя с нея... но мисля че нямаше да има ефект след като така закова на тези 20 бара.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2008 - 00:09:00
vaioo



Редовен участник
От: София


аз с 12-ка такава съм имал същите преживявания, само че при мене в най-големите студове не мръдваше от 18 бара,
дозареждах, презареждах без резултат.
един колега сподели че след като удължил капилярката се оправил неговия.

Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2008 - 18:09:25
evroclima



Участник


значи капилярката ако се удължи налягането се вдига,а когато се скъси намалява?
и тази процедура ако се направи и на други марки климатици,които не могат да вдигат налягане дали ще има ефект

Всичко записи: 67 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2008 - 18:58:06
Гост


ОТСТРАНЕН


Ако са им читави компресорите ще има ефект при ниски външни температури ,
но при плюсови външни само спирането на външ. вентилатор няма да вкарва машините в режим, така ,че размерите на двата капиляра са изчислени .
Има опити да се монтира допълнителна капилярка с еднопътен винтил между тънката тръба и крана и , но само при "нечитави " компресори.

Отправено: 19 Януари, 2008 - 19:12:23
modac



Супер участник
От: София


удължаването на капиляра обикновенно води до "затормозяване" на компресора защото увеличава хидравличното съпротивление в системата
в тоя случай аз лично бих опитал с повече фреон но зареждай на манометър, не с кантар

Всичко записи: 588 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 25 Януари, 2008 - 11:37:00
WOLV



Нов участник
От: Бургас


Ей на това му казвам "добър съвет"

Всичко записи: 37 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 25 Януари, 2008 - 16:29:51
fujitsu



Постоянен участник


Ако се оправи ще е за кратко. Компресора ще се изтормози за по кратко време... Моето мнение

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 26 Януари, 2008 - 00:01:36
miro


Редовен участник


В Гърция есента зареждат климите с допалнително количество фреон (20 -30 % ) , а напролет го източват и си им работят перфектно.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 27 Януари, 2008 - 07:16:36
fujitsu



Постоянен участник


сигурно на тези в гърция им е весело когато дойде време за допълване или източване на фреона на клиентите предолагам че не са 100 и 200 броя на фирма...

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 02 Февруари, 2008 - 19:30:45
miro


Редовен участник


сигурно на тези в гърция им е весело когато дойде време за допълване или източване на фреона на клиентите предолагам че не са 100 и 200 броя на фирма...
Какво им пука нали имат договор за подръжка и нали им се плаща,ние как ходим на профилактика.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 03 Февруари, 2008 - 22:47:07
Doka84


Нов участник


Климатик Осака CH-18-CN - Заледяване
ЗДРАВЕИТЕ от вчера климатика заледява и не включва режим де-фрос
гаранцията му е изтекла ,някъде четах че е от датчика на външното тяло и при откачване трябва да се размрази .
Но няма никаква промяна нито при откачване нито при окасяване .
техник идва и каза че всичко си е наред ,но не е така

Като поставя турбината на AUTO оборотите не се променят

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Февр. 2010 : Отправено: 07 Февруари, 2010 - 21:06:39
kolyo



Админ
От: Русе


Смени вътрешния тръбен датчик

Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 07 Февруари, 2010 - 21:13:19
kolyo



Админ
От: Русе


осака CH-18-CN - НЕ вдига повече от 15 bar
здравейте колеги въпросния клим. е на няма и 7 месеца и до ден днешен не е работил нормално
монтиран е от др. колеги до сега не са го оправили и затова собственика се отказа от гар. сервиз и ме извика мен .
източих газта R22 и го заредих по кантар вдига до 20 bar вкл. турбината и налягането пада и заковава на 15
какво може да е - чек вентил или да сменям капиляри не мисля да е компр . мн е млад. благодаря предварително
fudjielektrik

Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 19 Ноември, 2011 - 17:16:03
BulStore


Участник


Климатик OSAKA CH-18-CN - грешка ­ E2
Здравейте, имам проблем с горепосочения климатик който ми вади грешка Е2.
Подменени са 3-те сонди с чисто нови, и има достатъчно фреон става дъма за R410a.
И дава грешката от време на време.
Очаквам мнения и коментари.
Поздрави!

Датчика на изпарителя е 20 или 25 килоома трябва пак да го замеря,

Между другото сега си спомням че и най-слабата степен на вътрешното тяло не работи, има средна и максимална, на AUTO пуска силната преминава към средната и като цъкне слабата на право спира да духа.

Всичко записи: 75 : Дата на рег-ция: Яну. 2013 : Отправено: 28 Януари, 2013 - 19:23:04
fujitsu



Постоянен участник


Не знаех че този модел е с 410. Както и да е. Мотора на турбината с релейно управление ли е? Ако да Смени релето за ниските обороти. Може би грешката е идва от там. В смисъл да дава грешка за прегряване ли де да знам.... Но първо гледай да оправиш очевидното - първата скорост на турбината...

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 31 Януари, 2013 - 00:24:31
kolyo



Админ
От: Русе


КЛИМАТИК OSAKA CH-18-CN - Фреон и термодатчици
Здравейте! Имам три въпроса свързани с този климатик:
1.На табелката на климатика е залепен допълнителен надпис за вида на фреона- R410A/P20. Какъв е този фреон?
2.Лисват двата датчика на вътрешното тяло.Знае ли някой тяхната стойност?
3.Платката не сигнализира за липсата и на трите датчика.Това нормално ли е за този модел? В режим охлаждане, ако се зададе под 23 гр. се включват компресора и външния вентилатор и остават така до спирането на климатика.
В режим отопление, ако се зададе над 28 гр. се включват компресора, външния вентилатор и четирипътния вентил и остават така до спирането на климатика. Вътрешния вентилатор работи и в двата случая. Предварително благодаря!
siteh

Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 04 Октомври, 2014 - 13:36:08
nachko552


Нов участник


ЗДРАВЕЙТЕ моля за помощ и съвет най вече. Имам климатик осака 18ка която съм преправил на термопомпа,а по точно ползвам външното тяло и с топлообменник вода-фреон си отоплявам дома вече 3 години.
проблема е следния от 2-3 дни не работи нещо, перката не спира да върти а не вдига температура повече от 38 градуса, преди беше 45-49.
А СЪЩО ДА КАЖА ЧЕ НЕРАЗБИРАМ МНОГО И ВСИЧКО СЪМ НАПРАВИЛ С ПИТАНЕ.

Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Дек. 2014 : Отправено: 30 Декември, 2014 - 08:19:38
Pawel


Постоянен участник
От: София


Колеги, климатика вдига 28 бара и когато се включи турбината на вътрешното тяло, налягането пада на 12 бара и турбината изключва
Цикъла се повтаря през 3 - 4 минути.
Не знам с какво са го зареждали, но мисля, че е на R22, макар да пише, че е на R410, защото сервизния кран е на R22. Тръбният датчик показва 15кома.
Къде му е проблема ?

Температурата в помещението е 10 градуса и около 60 квадрата, навън е минус 5 градуса

Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 24 Януари, 2016 - 12:44:05
kolyo



Админ
От: Русе


http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=2&topic=330
Това е бирата !

Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 24 Януари, 2016 - 13:24:15
Pawel


Постоянен участник
От: София


След замерване с термометър температурта в помещението беше 6 градуса, а квадратурата е 90 м2. По молба и настояване на клиента сложих дунапрен отгоре на вътрешното тяло, който да намали въздушната струя. По този начин на работа турбината наистина не изключва както преди. А манометъра закова на 20 бара. Незнам какви последствия може да има. Важното за него беше, че духа "топло". Не виждам смисъл в цялата работа, но щом клиента настоява и си плаща го направих. Да не говорим, че и височината на помещението беше над 3 метра.

Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 24 Януари, 2016 - 18:36:03
kolyo



Админ
От: Русе


Когато се намали площта на вътрешния топлообменник се вдига температурата на изпарение(климатика влиза в режим) и мощността му се повишава .
Обикновено слагаме картон пред левия филтър и казваме на клиента да го свали когато времето се оправи .

Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 24 Януари, 2016 - 19:09:46
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик OSAKA CH-18-CN [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0299 ]   [ Gzipped ]