|
|
|
|
|
|
|
Заковава на 20 бара със R22 и нито бар повече. помещението е 85 куб.м. отдаваната мощност при 5-7 градуса (предполагам) е 6.5КВ. Днес при нас беше около 5 градуса но климатка не вдига повече от 20 бара. Изходна температура 44-45 гр, входяща 19. В стаята 18 гр. Мисля, че клиента е прав да иска при тези температурни условия да му е по-топло. Наливах му 3 пъти по 100 грама фреон, достигна до 20бара и закова.Ако можеше да достигне поне 22 бара щях да съм доволен. Батерията на везната ми падна и неможех да го заредя с нея... но мисля че нямаше да има ефект след като така закова на тези 20 бара. |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2008 - 00:09:00 |
|
|
|
vaioo
Редовен участник От: София
|
|
|
|
аз с 12-ка такава съм имал същите преживявания, само че при мене в най-големите студове не мръдваше от 18 бара, дозареждах, презареждах без резултат. един колега сподели че след като удължил капилярката се оправил неговия. |
|
Всичко записи: 174 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2008 - 18:09:25 |
|
|
|
|
|
|
значи капилярката ако се удължи налягането се вдига,а когато се скъси намалява? и тази процедура ако се направи и на други марки климатици,които не могат да вдигат налягане дали ще има ефект |
|
Всичко записи: 67 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 18 Януари, 2008 - 18:58:06 |
|
|
|
|
|
|
Ако са им читави компресорите ще има ефект при ниски външни температури , но при плюсови външни само спирането на външ. вентилатор няма да вкарва машините в режим, така ,че размерите на двата капиляра са изчислени . Има опити да се монтира допълнителна капилярка с еднопътен винтил между тънката тръба и крана и , но само при "нечитави " компресори. |
|
|
|
|
modac
Супер участник От: София
|
|
|
|
удължаването на капиляра обикновенно води до "затормозяване" на компресора защото увеличава хидравличното съпротивление в системата в тоя случай аз лично бих опитал с повече фреон но зареждай на манометър, не с кантар |
|
Всичко записи: 588 : Дата на рег-ция: Яну. 2008 : Отправено: 25 Януари, 2008 - 11:37:00 |
|
|
|
WOLV
Нов участник От: Бургас
|
|
|
|
Ей на това му казвам "добър съвет" |
|
Всичко записи: 37 : Дата на рег-ция: Дек. 2007 : Отправено: 25 Януари, 2008 - 16:29:51 |
|
|
|
|
|
|
Ако се оправи ще е за кратко. Компресора ще се изтормози за по кратко време... Моето мнение |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 26 Януари, 2008 - 00:01:36 |
|
|
|
miro
Редовен участник
|
|
|
|
В Гърция есента зареждат климите с допалнително количество фреон (20 -30 % ) , а напролет го източват и си им работят перфектно. |
|
Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 27 Януари, 2008 - 07:16:36 |
|
|
|
|
|
|
сигурно на тези в гърция им е весело когато дойде време за допълване или източване на фреона на клиентите предолагам че не са 100 и 200 броя на фирма... |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 02 Февруари, 2008 - 19:30:45 |
|
|
|
miro
Редовен участник
|
|
|
|
сигурно на тези в гърция им е весело когато дойде време за допълване или източване на фреона на клиентите предолагам че не са 100 и 200 броя на фирма... | Какво им пука нали имат договор за подръжка и нали им се плаща,ние как ходим на профилактика. |
|
Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 03 Февруари, 2008 - 22:47:07 |
|
|
|
|
|
|
Климатик Осака CH-18-CN - Заледяване ЗДРАВЕИТЕ от вчера климатика заледява и не включва режим де-фрос гаранцията му е изтекла ,някъде четах че е от датчика на външното тяло и при откачване трябва да се размрази . Но няма никаква промяна нито при откачване нито при окасяване . техник идва и каза че всичко си е наред ,но не е така
Като поставя турбината на AUTO оборотите не се променят |
|
Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Февр. 2010 : Отправено: 07 Февруари, 2010 - 21:06:39 |
|
|
|
|
|
|
Смени вътрешния тръбен датчик |
|
Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 07 Февруари, 2010 - 21:13:19 |
|
|
|
|
|
|
осака CH-18-CN - НЕ вдига повече от 15 bar
здравейте колеги въпросния клим. е на няма и 7 месеца и до ден днешен не е работил нормално монтиран е от др. колеги до сега не са го оправили и затова собственика се отказа от гар. сервиз и ме извика мен . източих газта R22 и го заредих по кантар вдига до 20 bar вкл. турбината и налягането пада и заковава на 15 какво може да е - чек вентил или да сменям капиляри не мисля да е компр . мн е млад. благодаря предварително fudjielektrik |
|
|
Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 19 Ноември, 2011 - 17:16:03 |
|
|
|
|
|
|
Климатик OSAKA CH-18-CN - грешка E2 Здравейте, имам проблем с горепосочения климатик който ми вади грешка Е2. Подменени са 3-те сонди с чисто нови, и има достатъчно фреон става дъма за R410a. И дава грешката от време на време. Очаквам мнения и коментари. Поздрави! Датчика на изпарителя е 20 или 25 килоома трябва пак да го замеря,
Между другото сега си спомням че и най-слабата степен на вътрешното тяло не работи, има средна и максимална, на AUTO пуска силната преминава към средната и като цъкне слабата на право спира да духа. |
|
Всичко записи: 75 : Дата на рег-ция: Яну. 2013 : Отправено: 28 Януари, 2013 - 19:23:04 |
|
|
|
|
|
|
Не знаех че този модел е с 410. Както и да е. Мотора на турбината с релейно управление ли е? Ако да Смени релето за ниските обороти. Може би грешката е идва от там. В смисъл да дава грешка за прегряване ли де да знам.... Но първо гледай да оправиш очевидното - първата скорост на турбината... |
|
Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 31 Януари, 2013 - 00:24:31 |
|
|
|
|
|
|
КЛИМАТИК OSAKA CH-18-CN - Фреон и термодатчици
Здравейте! Имам три въпроса свързани с този климатик: 1.На табелката на климатика е залепен допълнителен надпис за вида на фреона- R410A/P20. Какъв е този фреон? 2.Лисват двата датчика на вътрешното тяло.Знае ли някой тяхната стойност? 3.Платката не сигнализира за липсата и на трите датчика.Това нормално ли е за този модел? В режим охлаждане, ако се зададе под 23 гр. се включват компресора и външния вентилатор и остават така до спирането на климатика. В режим отопление, ако се зададе над 28 гр. се включват компресора, външния вентилатор и четирипътния вентил и остават така до спирането на климатика. Вътрешния вентилатор работи и в двата случая. Предварително благодаря! siteh |
|
|
Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 04 Октомври, 2014 - 13:36:08 |
|
|
|
|
|
|
ЗДРАВЕЙТЕ моля за помощ и съвет най вече. Имам климатик осака 18ка която съм преправил на термопомпа,а по точно ползвам външното тяло и с топлообменник вода-фреон си отоплявам дома вече 3 години. проблема е следния от 2-3 дни не работи нещо, перката не спира да върти а не вдига температура повече от 38 градуса, преди беше 45-49. А СЪЩО ДА КАЖА ЧЕ НЕРАЗБИРАМ МНОГО И ВСИЧКО СЪМ НАПРАВИЛ С ПИТАНЕ. |
|
Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Дек. 2014 : Отправено: 30 Декември, 2014 - 08:19:38 |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
Колеги, климатика вдига 28 бара и когато се включи турбината на вътрешното тяло, налягането пада на 12 бара и турбината изключва Цикъла се повтаря през 3 - 4 минути. Не знам с какво са го зареждали, но мисля, че е на R22, макар да пише, че е на R410, защото сервизния кран е на R22. Тръбният датчик показва 15кома. Къде му е проблема ?
Температурата в помещението е 10 градуса и около 60 квадрата, навън е минус 5 градуса |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 24 Януари, 2016 - 12:44:05 |
|
|
|
|
|
Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 24 Януари, 2016 - 13:24:15 |
|
|
|
Pawel
Постоянен участник От: София
|
|
|
|
След замерване с термометър температурта в помещението беше 6 градуса, а квадратурата е 90 м2. По молба и настояване на клиента сложих дунапрен отгоре на вътрешното тяло, който да намали въздушната струя. По този начин на работа турбината наистина не изключва както преди. А манометъра закова на 20 бара. Незнам какви последствия може да има. Важното за него беше, че духа "топло". Не виждам смисъл в цялата работа, но щом клиента настоява и си плаща го направих. Да не говорим, че и височината на помещението беше над 3 метра. |
|
Всичко записи: 488 : Дата на рег-ция: Ноем. 2007 : Отправено: 24 Януари, 2016 - 18:36:03 |
|
|
|
|
|
|
Когато се намали площта на вътрешния топлообменник се вдига температурата на изпарение(климатика влиза в режим) и мощността му се повишава . Обикновено слагаме картон пред левия филтър и казваме на клиента да го свали когато времето се оправи . |
|
Всичко записи: 12389 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 24 Януари, 2016 - 19:09:46 |
|
|
|