Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик Chigo KFR-120QW-Bsc


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 
niki_kolev77



Участник


Проблема е следния - климатика е ремонтиран от колега преди мене и той е изрязал част от капилярките заедно с чек винтила като е оставил и двете капилярки и естественно за отопление е вършил криво ляво работа.
Сега по никакъв начин не мога да го накарам да работи в режим на охлаждане .
Така първо да добавя малкия кран се затопля а големия изобщо не дава признаци да се охлажда налягането на газовата страна отива на около 0 бара все едно съм затворил малкия кран ампеража е около 6А при 7.4 за охлаждане по книжка ???.Та значи аз махнах по малката капилярка поне докато получим други в комплект с чек винтила да работи горе долу, но уви ефекта е абсолютно същият.Климатика е презареден с електронна везна като съм добавил около 300 гр с оглед на тръбния път около 13-14 м. продухан с азот вичко както си му е реда.
Направи ми впечатление че замръзват капилярките на вътрешното тяло ?Което поне според мен заедно с показанията на газовата страна означава че има запушване след като е заредена с кантар.Другия вариянт е да има пробив във кондензатора вънка разглобих питите и ги почистих щателно да неби да не са добре обдухвани пак същият ефект Вентилаторите функционират нормално и външния и вътрешния просто не знам идеи не ми останаха вече.Тръбния път също е проверен няма прегънати тръби компресора функционира нормално.
Скоро имах подобен проблем с идентична машина не обръщаше режимите след смяна на четирипътния също не обръщаше но след като продухах капилярките заспа като бебе Ама тая другата направо ме вади от нерви

Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 11 Юни, 2008 - 19:10:21
lichkata


Редовен участник
От: Горна Оряховица
ICQ

трябва да добавиш поне още 400г и тогава пак пиши какво е станало


0.60г-м


И напиши от къде си?

Всичко записи: 140 : Дата на рег-ция: Февр. 2006 : Отправено: 11 Юни, 2008 - 21:53:49
niki_kolev77



Участник


Ами аз знам че се долива за метража след 5 или 7 м .които са заставени в изчисленията на повечето сплит системи ,зависи от климатика този специално до 7м не се нуждае от презареждане ако не се лъжа.А и повече фреон и по голям ампераж съответно по голям товар за компресора вдига налягане и зимата може и да замине компресора. За съпоставка идентична касета монтирана от нас само на 50 м оттази с идентичен монтаж без никакво доливане си рабори нормално.Благодря lichkata за мнението но не мисля че проблема е в количеството фреон.
От Пловдив съм в момента живея и работя в Кърджали климатика се намира в Кърджали.

Утре сутринта така или иначе ще ходя да свалям изпарителя да го продухам ще сложа още 400 гр ако вдига много ампеража обратно в бутилката ,ако пък се получи имаш почерпка ако се разхождаш насам

Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 11 Юни, 2008 - 22:07:29
miro


Редовен участник


Ако съм разбрал прявилно,някой е махнал чек вентила и е свързал капилярките последобателно.Ако е така Сложи нов чек и свържи капилярките правилно.Ако искаш да работи на студено само махни втората капилярка.Вероятно чека му е правил проблем и го е махнал,за топленето е топлел, без проблеми,за обезкрежаването незнам как се е справял.

Всичко записи: 239 : Дата на рег-ция: Юни 2006 : Отправено: 12 Юни, 2008 - 02:47:13
niki_kolev77



Участник


Правилно си разбрал.Както вече писах махнал съм капилярката която е била свързана с чека но проблема си остана.Въпроса е там че мисляя че е скъсил капилярките когато е отстранил чека.
И честно казано не знам защо просто не ги е продухал с азот ами е рязал.И за обезскрежаването ами ми не мисля че е обезскрежавал нормално.

Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 12 Юни, 2008 - 08:45:24
Bat Lyubo



Постоянен участник
От: Русе


Направи ми впечатление че замръзват капилярките на вътрешното тяло ?Което поне според мен заедно с показанията на газовата страна означава че има запушване
Смени капилярките.
че е скъсил капилярките когато е отстранил чека
При това положение според мен ще стане обратен на твоя ефект, ще вдигне налягане на ниската част. Само в капилярката е проблема.

Всичко записи: 377 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 12 Юни, 2008 - 09:08:48
turboie



Постоянен участник
От: любимец


ако е скъсил капилярката то със сигурност ще прави проблеми. а също при заварката ако е попаднал припой вътре.
най добре си сложи оргинални капилярки с чек . и внимавай при заварката.

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 12 Юни, 2008 - 20:30:56
niki_kolev77



Участник


Така сагата е с продължение от днеска.Свалих изпарителя щателно го почистих, свалих капилярките и ги продухах с азот ,заварих обратно всичко продухах отново с азот и запуших и двете тръби с гайки докато ги закарам да не влезе някаква мизерия.Монтирах го обратно вакумирах пускам фреона и отново сащия ефект
Налягане ниско около 0-0.5 бара течна фаза 13-14 бара ампераж 6.4-7 А .Всичко е измерено с качественни уреди.
След като видях че няма запушване във вътрешното тяло продължих да търся причината във външното.
Започнах от самото начало както се казва,разкачих компресора за да проверя дали помпи нормално- резултат безпроблемна работа помпи като луд,закачих ресивера(първо го разкачих от четирипътния вентил)отново безпроблемна работа,закачих четирипътника за ресивера пускам и отново безпроблемна работа,след това закачих тръбата на ниското налягане и опа изведнаж започна да надува много много по слабо(малкия кран беше разкачен ).
Така къде е проблема ???Както казах тръбния път докадето мога да видя е нормален(част от тръбния път е в таван)
Пробвал съм и със по дълга и със по къса капилярка ефекта е същия.
Тоя климатик почва да се превръща в кутията на Пандора за мене

Всичко записи: 59 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 12 Юни, 2008 - 22:56:42
petko


Редовен участник
От: София


Човече много енержи за тази касетка а тя просто е наакана от някой псевдо колега .... нека клиента си плаща за нов климатик

Всичко записи: 168 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 17 Юни, 2008 - 22:36:11
ivailo78



Участник
От: Бургас


да не ти е в либри кантара че един колега така 4 климатика подред все капилярки им правеше ако всичко е нормално се ориентирай към капилярка и направо си сложи нова навий я по старата и така има вероятност и да е частично 4-рипътен но ме съмнява по ми се вярва да е капилярката проблема виж от такава ако ни си сигурен в дължината на капилярката навивай и слагай ще заспи прегледай и дали е чисто вътрешното тяло

Всичко записи: 95 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 02 Август, 2010 - 22:02:55
stoykoto83


Нов участник


Климатик chigo KFR-120w\b - грешка E7
По време на работа климатика chigo kfr-120 (колона) спира и изписва грешка e7
sled restart trygva i sled vreme pak e7

Всичко записи: 5 : Дата на рег-ция: Юли 2009 : Отправено: 03 Август, 2010 - 17:28:49
emin4ev



Участник


климатик chigo kfr-120 касета 7 пъти мига run и protekt свети постоянно!компресорът кликсонира

Всичко записи: 61 : Дата на рег-ция: Дек. 2008 : Отправено: 11 Август, 2011 - 13:19:03
plamen_presi


Нов участник


Климатик chigo KFR-120w\b - грешка E7
По време на работа климатика chigo kfr-120 (колона) спира и изписва грешка e7
sled restart trygva i sled vreme pak e7
Смени фазите.

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Февр. 2011 : Отправено: 22 Декември, 2012 - 11:53:44
fujitsu



Постоянен участник


Поста за който си писал е от преди повече от 3 години. А и мисля че няма общо с фазите.

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 22 Декември, 2012 - 20:13:02
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик Chigo KFR-120QW-Bsc [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0515 ]   [ Gzipped ]