Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик OSAKA CH-52-St


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (1)]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 мигат timer, temp и power
Bat Lyubo



Постоянен участник
От: Русе


При включване заработва нормално, но след няколко минути спира и мигат timer, temp и power. Някой знае ли този код за грешка?

Всичко записи: 376 : Дата на рег-ция: Март 2007 : Отправено: 22 Август, 2008 - 14:46:00
СТОЯН


Постоянен участник
От: Бургас


Кода е за тръбен датчик 99% и 1% за температурен.

Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 22 Август, 2008 - 19:17:47
NIKO_523


Нов участник


климатик OSAKA CH-52-ST на 8 години - външните вентилатори се въртят слабо
Климатика работи окло 4 минути и се изключва от пресостат високо налягане , вътре турбината тръгва с топъл старт но външните вентилатори се въртят слабо с напрежение 63 волта.При принудително включване на вентилаторите,от външната платка букса FAN 100 % климатика работи нормално .Фреон контрол с везна ,датчици нови ,топлообменници чисти.

тиристора може ли да не се отпушва на 100% защото,тиристора е крайния ключ към вентилаторите.

Тази букса FAN 100% за която писах ,че съм пуснал принудително вентилаторите ,от нея се дава на късо оптрона и вентилаторите тръгват на макс.
_____________________________________________________________________
На охлаждане вентилаторите си тръгват нормално.
Тази колона е с два чека,горе в колоната е чека с късата капиляра ,а другия чек вентил с дългата кпиляра е във външното тяло и сервизния вентил е между двата чека.Така че на отопление няма как да се измери нито високото нито ниското налягане а само налягането м/у двата чека.Грешка направих че като изтеглих фреона не заварих един вентил на дебелата тръба в колоната.

Клапан с бапас има и като не тръгнат вентилаторите се чува като започне да дроселира през него.

att-4b61e75d25c452_ST.jpg


Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Февр. 2009 : Отправено: 28 Януари, 2010 - 21:13:53
weka


Редовен участник
От: Варна
ICQ

ако ще изключва от пресостат за високо налягане , то тогава с сигорност не му трябват да работят външните вентилатори защото допълнително ще се увеличи налягането , по скоро нещо казва на платката че налягането е високо и процесора ги спира , до колкото си спомням тази осаката има сервизен накрайник на малкия кран в/тяло а там налягането е значително по малко понеже фреона вече е минал през топлообненика .
предлагам да започнеш огледа на машината от начало

това е осака и тука малко по различен начин стоят нещата , имал такъв проблем с такава машина но е било преди 6-7 год и нямам спомен , какво беше
трябва да првериш на какво налягане спира , мисля че имаше и клапан за байпас на компресора , той включва ли се ?

направи следното : виж каде е клапана и му извади бобина и така пробвай , не я разкачай от платката ще даде код за грешка , ако чуеш пак същия звук на дроселиране да знаеш че идва от компресора
и ще си наясно каква е присъдата за клиента

Всичко записи: 129 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 28 Януари, 2010 - 22:01:03
NIKO_523


Нов участник


Опитвах с изключване на бубинката и дроселирането спираше.

Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Февр. 2009 : Отправено: 28 Януари, 2010 - 22:54:44
weka


Редовен участник
От: Варна
ICQ

това е добре но какво става с налягането , продължавали да се качва или нищо не се променя , прибери фреон в в/тяло и завари един сервизен накрайник на дебелата тръба след крана за да разбереш какво се случва с налягането на изход от тялото и колко е след вътрешното тяло , вярно че тез клими имаха и чек вътре , махал съм го и много по добре работят без него

Всичко записи: 129 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 28 Януари, 2010 - 23:24:00
NIKO_523


Нов участник


Тзи вечер климатика го оставих да работи с шунтиран оптрон ,вентилаторите работят и климатика работи без да дава грешки,при дефрос си спират,но няма да спират при покачване на налягането и тогава стоп от пресостат високо.

Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Февр. 2009 : Отправено: 28 Януари, 2010 - 23:47:43
weka


Редовен участник
От: Варна
ICQ

остава да е някой датчик , да дава фалшива тревога за високо нялягане и да ти спира вентилаторите , но все пак замери наляганията !

Всичко записи: 129 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 28 Януари, 2010 - 23:57:18
СТОЯН


Постоянен участник
От: Бургас


Вътрешното отвори ли го да видиш отзад дали е чисто или гледаш отпред.

Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 29 Януари, 2010 - 08:50:17
NIKO_523


Нов участник


Отварях го правих му профилактика.Тази сутрин,като отидох до климатика ,грешката беше ниско налягане .Започвам да си мисля че има проблем с капиляри .
________________________________________________________________________
проблема е решен най после.От дефрос датчика е бил проблема,а нямаше индикация за дтчик , климатика си правеше дефрос но оставаше по малко лед .
И като позакъснее с дефроста се задейства пресостата за ниско налагане.A преди няколко дена мигаше за високо ,шантава работа.При този модел управлението на външните вентилатори е от дефрос датчика и те си заработиха както трябва .

Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Февр. 2009 : Отправено: 29 Януари, 2010 - 14:25:11
komplekt


Нов участник


Здравейте! Имам проблема на Бат' Любо от 2008 година
Мигат timer temp power. Датчиците - тръбен и въздушен са нормални / около 5кОм / Имам съмнения за външния датчик, който е на изхода на компресора. Какво съпротивление трябва има, ако някой може да каже. Днес въщност го замерих... даваше ми ~3 Ома. Не мисля, че е нормално ст-ст за датчик.
Ако това според вас е причина, къде да го намеря този датчик, че с осаките не съм много в час. KFR 120 колонен и климатикът. В София се намирам.
Поздрави!
_____________________________________________________________________
Хората, които ползват климатика казват, че понякога работи и по 2-3 часа.
Аз като минах да го погледна, беше в авария. След рестарт тръгна за 2мин., пак авария -> рестарт -> веднага авария. И след това ми даваше само авариен режим.

Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 24 Август, 2011 - 21:00:06
emilpavlov


Редовен участник
От: Варна


Какво съпротивление трябва има външния датчик, който е на изхода на компресора. даваше ми ~3 Ома.
Да не е кликсон, датчиците обикновено са в кОм-и (5,10,15,20.....)

Всичко записи: 137 : Дата на рег-ция: Юли 2007 : Отправено: 24 Август, 2011 - 23:28:01
komplekt


Нов участник


Да, по-скоро е кликсон.

Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 25 Август, 2011 - 07:24:39
СТОЯН


Постоянен участник
От: Бургас


Щом веднага дава грешка, смени тръбния на вътрешното тяло само за проба.Допри го на дебелата тръба ако се оправи отваряй и сменяй.

Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 30 Август, 2011 - 20:07:45
komplekt


Нов участник


Благодаря за съвета, ще опитам.

Всичко записи: 18 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 31 Август, 2011 - 20:36:10
kolyo



Админ
От: Русе


Климатик Осака CH-52-St - Грешка високо налягане
Здравейте колеги, имам проблем с Климатик Осака CH-52-St изписва ми грешка Е3 на вътрешното тяло , на външното тяло ми излиза грешка високо налягане.
Почистил съм вътрешната пита , сменил съм вътрешния тръбен датчик, сменил съм капилярки и чек вентилите. Грешката продължава да излиза след 10-12 часа работа . Когато работи високото налягане е 18-20 бара , а ниското налягане е 5-6 бара. Интересното е че дебелата тръба е много по-топла от това което ми показва на манометрите и според мен ниското налягане е много ниско(което ме кара да си мисля ,че има подпушване но такова няма).
Байпасната тръба (с електромагнита) трябва ли да е включена постоянно или не ?
Преди да изчистя вътрешната пита се включваше, след като я измих не се включва.
фреона е по норма.
Благодаря предварително за вашите мнения.
artech

Всичко записи: 12554 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 31 Декември, 2011 - 10:24:15
kolyo



Админ
От: Русе


OSAKA ­ CH-52-St - Ниска скорост на турбината
Турбината на вътрешното тяло на OSAKA CH-52-St(колонен тип) върти много слабо,не се променя от копчето FAN на панела(филтъра е чист),съответно при охлаждане колоната духа съвсем леко,а след време вътрешния топлообменник обледенява(естествено) и машината спира.
Виках двама техници-единя замери налягането на фреона, каза че е нормално и да си работи така(ама той така все едно не работи), другият като му обясних проблема и че става въпрос за ОСАКА направо ме отряза.
Помагайте с мнения за да знам дали въобще да му търся майстор.
Николай Николов
Като натискаш копчето FAN чува ли се да чукат релета ?
Скоро правена ли е профилактика на вътрешното тяло ?

Всичко записи: 12554 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 29 Юли, 2013 - 19:05:35
kolyo



Админ
От: Русе


Колонен климатик Осака - Много слабо се върти външния вентилатор
Нещо се забатачих с този климатик.
Външният вентилатор на този климатик се върти много слабо и обледенява.Приди мен са ходили други и са го зареждали и са сменяли датчик и са го зареждали с фреон.

Свалих вентилатора и е здрав работи нормално,после платката и тя е здрава според мен.
Кой датчик оправлява този вентилатор?
Като свалях платката забелязах че от пресостата са извадени кабелите, но не обърнах внимание да не е от това.
Каде да търся проблема?
miro
Външната платка като горната ли е ?

Всичко записи: 12554 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 22 Декември, 2015 - 09:25:43
kolyo



Админ
От: Русе


колона OSAKA CH-52-St - не обескрежава
Колоната не влиза в режим обескрежаване,и цялата е в леден блок.Възможни причини.
алсберг
датчици, мръсно вътрешно тяло, кондензатор на турбината................

Всичко записи: 12554 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 14 Януари, 2017 - 10:20:16
Стоян Велев


Нов участник


Здравейте, на снимката на NIKO_523 ми трябва номерчето на резистори че малко изгоря в горния десен ъгъл

Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Авг. 2024 : Отправено: 17 Август, 2024 - 14:51:28
kolyo



Админ
От: Русе


https://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=2&topic=1895

Всичко записи: 12554 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 17 Август, 2024 - 17:59:27
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик OSAKA CH-52-St [Страници (1)]



Powered by ExBB 1.9.1

BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0294 ]   [ Gzipped ]