Списък на форумите Форум
Ремонт на перални , съдомиални и сушилни машини , хладилници , климатици , микровълнови фурни и друга битова техника
 

Климатик OSAKA CH-17-NS


Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици [Страници (2): [1] 2 » ]

| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |
 Не размразява по цяла седмица
aisman


Участник
От: Търговище
ICQ

Климатик OSAKA CH-17NS на около 2 години е когато дойде зимата случва се много често да не размразява по цяла седмица .
След измерване на датчика при около 20 гр. той е 8-11 килома .
местене на датчика надолу и нагоре по тръбите даже в момента е на изходящата 6мм тръба не помага .
но има случай когато климатика си работи нормално и си размразява но това е рядко .
къде може да е проблема
__________________________________________________________________
за изключване не може да се пробва защото наблизо няма контакт, а е вързан за розетката ,
но със сигурност не е замасен поради опасност да обърнат кабелите от енергото ,
това ми се е случвало ,като чистят филтри ми са се оплаквали че бие ток,
замасяването влияе ли на електрониката ?

Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 07 Декември, 2006 - 21:48:25
kolyo



Админ
От: Русе


Най сигурния начин да провериш един датчик е да го смениш

Климатика замасен ли е ? Ако се изключи от контакта за 15-20 минути пак ли не обескрежава ?

aisman, ВСИЧКИ битови уреди, в които има електроника ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се замасяват или заземяват.

Всичко записи: 11424 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 08 Декември, 2006 - 21:08:13
aisman


Участник
От: Търговище
ICQ

да да зная ,но в този случай се опасявах от обръщане на кабели ,
но ще го направа с риск но дано има промяна докато го направя ще бъде рестартиран ,дано се оправи крантата

Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 08 Декември, 2006 - 21:15:46
nov



Участник
От: Брезово


Кажете какво стана с този климатик защото имам същият проблем със същият климатик.
Датчиците са на ред даже на мястото на външният закачих тример с който аз му определям съпротивлението,зададох му температура -40гр. и пак не размразява.
Според мен проблема е в контролера ,но може и да бъркам помагайте.Климатикът е на моя братовчетка и от сервиза я мотаят 1месец затова се захванах иначе не бих си губил времето.

Всичко записи: 63 : Дата на рег-ция: Септ. 2006 : Отправено: 28 Декември, 2006 - 20:38:47
aisman


Участник
От: Търговище
ICQ

проблема с17 осака е решен датчика за размразяване и контрол на вентилатора е вътрешният тръбен се измества на изходящата 6мм тръба и работи добре само се претиснявам в топло време дали ще има контрол на вънншният вентилатор при свръх налягане.

ВНИМАНИЕ КОЛЕГИ! :ВЪНШНИЯТ ДАТЧИК НЕ Е ЗА РАЗМРАЗЯВАНЕ ТОЙ Е ЗА КОНТРОЛ НА КРАЯ НА РАЗМРАЗЯВАНЕТО НЕ СИ ИГРАЙТЕ С НЕГО.
ако след няколко размразявания на някой от моделите остава ивица лед решението е добавяне на съпротивление около 4 килома или преместването му в зоната с ледена ивица

Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 29 Декември, 2006 - 20:54:17
kolyo



Админ
От: Русе


Четири килоома не е ли малко множко ?
Обикнованно слагаме 1/10 от съпротивлението на датчика (1-2 килоома) .
______________________________________________________________________
При редовно обескрежаване 8 минути обикновено стигат. Ако времето е по голямо, пада КПД-то.
Може вместо обикновен резистор да се сложи NTC датчик 1-2к - тогава колкото е по студено времето, толкова по дълго ще обескрежава.
По магазините се продават NTC терморезистори - струват стотинки.

Всичко записи: 11424 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 29 Декември, 2006 - 21:01:26
aisman


Участник
От: Търговище
ICQ

не е с толкова режима се удължава до около 8-8,5 минути

Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Дек. 2006 : Отправено: 29 Декември, 2006 - 21:04:47
Ivanym


Нов участник


Колеги рестарта едва ли ще помогне.В този случаи аз първо ще проверя количеството на фреона,ако е нормално ще сменя първо дефрос датчика с нов а най-добре в комплект тръбен и дефрос и всичко ще се оправи.

Всичко записи: 10 : Дата на рег-ция: Яну. 2007 : Отправено: 06 Януари, 2007 - 20:08:20
jowie


Нов участник


Osaka CH-17-N - не духа топло
Здравейте, имам проблем с една Osaka CH-17-N - Не духа топло. По подробно - климатика духа топло след като бъде включен, но само за около 15 мин, след което почва да духа студено и дори и след 30 мин продължава да духа студено.Докато духа топло големия кран на външното тяло е горещ, а другия студен, и някъде посредатата на височината на питата има малко лед - явно замръзва.В момента, в който спре да духа топло и почне да вее студ(сигурно само вентилира) ледът изчезва и големия кран изстива.Друго което ми прави впечатление е че за разлика от миналата седмица не капе вода от климатика по тръбата за оттичане.Перката на външното тяло не спира да се върти.
До сега въпреки ниските температури климатика работеше добре, проблема се появи преди 2 дена въпреки, че навън температурите са сравнително високи 1 градус през деня и -3,4 вечер.

В кофичката в която съм пуснал маркуча за отводняване на вътрешното тяло има няква жълта мазна течност, ама крановете са сухи.

Компресора не се чува да бучи като спре да топли

Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Февр. 2010 : Отправено: 02 Февруари, 2010 - 17:27:22
Гост


ОТСТРАНЕН


jowie , проблема за мен е спукано вътрешно а и щом казваш че има мазно в кондензната тръба а и по писаното от теб разбирам че при вклучване работи след няколко минути компресора прегрява и изключва а външната перка си работи

Отправено: 02 Февруари, 2010 - 20:25:46
fujitsu



Постоянен участник


В кофичката в която съм пуснал маркуча за отводняване на вътрешното тяло има няква жълта мазна течност
Има спукано на разклонението на дебелата тръба във вътрешното тяло, там където машина преосва за две по тънки тръби...
jowie , проблема за мен е спукано вътрешно а и щтом казваш че има мазно в кондензната тръба а и по писаното от теб разбирам че при вклучванв работи след няколко минути компресора прегрява и изклучва а външната перка си работи
Викай сервиз

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 02 Февруари, 2010 - 20:31:42
kolyo



Админ
От: Русе


Климатик Osaka CH-17-NS - платка
Здравейте...Имам проблем с вътрешното тяло на климатик ОСАКА CH-17-NS ,след включване в мрежата само един път стартирва от дистанционното и няколко от светодиодите за показване на температурата започват да мигат много бързо и нищо не тръгва, дайе и лувъра не се отваря.
Много ще съм благодарен ако някой ме насочи каква може да е повредата...БЛАГОДАРЯ.....
Ето и снимки на електрониката на тялото..
atg
Смени малката платчица на импулсното захранване
http://www.service-ruse.eu/forum/topic.php?forum=2&topic=268

att-4bf13c280d4d717NS.jpg


Всичко записи: 11424 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 17 Май, 2010 - 15:52:56
atg


Нов участник


Значи на входа има 328 V а на изхода има 5 V а трябва да е 13/14 така ли ? В т'ва ли е проблема и ако е от каде мога да си поръчам такава платка ?
БЛАГОДАРЯ...

Всичко записи: 5 : Дата на рег-ция: Май 2010 : Отправено: 17 Май, 2010 - 22:06:39
BaHko


Нов участник


Еко клима Бургас .Бих ти препоръчал трафче и Кольо им е фен (лично наблюдение ако напрежението падне под 200 в по добре климатика да спре DDDDDDD Място винаги може да се намери ако ли не разглобяваш едно зарядно 12в 1а D

Всичко записи: 28 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 19 Май, 2010 - 20:09:50
rafich


Нов участник
От: Пловдив


Здравейте, имам проблем с платката на същия климатик, беше изгорял предпазителя, не реагира при опит за пускане, нямаше никаква индикация.Импулсното е махнато има сложен траф с грец и си дава 12V, стабилизатора за 5V беше изгърмял и електролитния кондензатор след него.След смяната му и подаване на захранване светват всички светодиоди едновременно и не реагира.
___________________________________________________________
Консумацията на 5V верига e 400mA, процесора загрява доста,
явно е заминал както казва p1.

Всичко записи: 16 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 10 Юни, 2010 - 19:25:27
p1



Постоянен участник
От: Сливен


стабилизатора за 5V беше изгърмял и електролитния кондензатор след него.След смяната му и подаване на захранване светват всички светодиоди едновременно и не реагира.

намирисва на процесор

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 10 Юни, 2010 - 20:36:13
fujitsu



Постоянен участник


Osaka CH 17 N - зимата му сменили компресора. Преди няколко дена нещо взел да не изстудява викнали сервиза, който сменил копресора. Заявили са че нещо е запушено и си заминали. Днес викнаха нас, като искаха да го свалим и да го оправим в сервиза, понеже не било удобно постоянно да висят техници там... както и да е стига спам.
Като го включихме на студено стрелката наклони под "0" - вакум. Ток 6,2 А, по табела 7.7. На топло вдига до 20 бара и пада на 10 бара, ток 6.5А. Източване, вакумиране, зареждане по табела - резултат на студено е 5 бара, ток 9А. Изходяща струя не съм мерил. На топло държи 20 бара и черпи около 8,9 А.
Прави впечатление, че компресора много грее, не мога да задържа ръката си на нея Какво да търся, моля помагайте.
Какво трябва да се получи ако на топло затворя тънката тръба (ако всичко по климатика е ОК)?
__________________________________________________________________
Компресора не го разгледах какъв е. Етикета се пада от обратна страна.
На топло затварям малкият кран и налягането пада???
__________________________________________________________________
В сервиза е с метър тръба...

Всичко записи: 462 : Дата на рег-ция: Февр. 2007 : Отправено: 12 Юни, 2010 - 21:01:00
turboie



Постоянен участник
От: любимец


5 бара в тиа жеги си е нормално на студено а компресора че грее също си е нормално виж дали преди капилиарката има филтър на заварка ако е запушен частично може да оказва влиание на работата на системата по ниакога с ключ като го почукаш внимателно се отпушва временно но ако вземе да вдига налиагане на студено поиче от 5 бара то с сигорност е запушен филтара ако има такъв

Всичко записи: 308 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 13 Юни, 2010 - 12:20:03
ivailo78



Участник
От: Бургас


или капилярка или има запушване в системата при пет бара на студено на гопло трябва да ти изравни на 26 бара има вариянт да е капилярка и то голям но има и вариант да е 4-и пътен вентил при смяната на компресора да е останал някой боклук и да се е забел в някой от гореспоменатите.И само за протокола след изгорял компресор на такава 17-ка съм вадил 10 см. парцал от 4-и пътния който е на намотките така че е хубаво като се сменя компресор да се продухва и проверява всичко

Всичко записи: 95 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 15 Юни, 2010 - 22:59:26
weka


Редовен участник
От: Варна
ICQ

на Осака сменям капилярите дори и да не са запушени , тово е редовен проблем при тях , сменяй не му мисли много , по това което констатираш като проблем е че нямаш никаква цирколация на фреона

Всичко записи: 123 : Дата на рег-ция: Ноем. 2009 : Отправено: 16 Юни, 2010 - 22:22:42
p1



Постоянен участник
От: Сливен


fujitsu на този модел е почти невъзможно да му се запуши капилярката.освен ако предните майстори не са помогнали.а какъв е новия компресор и за какъв фреон
На топло затварям малкият кран и налягането пада???
нормално ако е с по дълги тръби

на Осака сменям капилярите дори и да не са запушени
на 17NS е толкова голяма , че може да я ползваш вместо 6-ца тръба.абсурд е да се подпуши.

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 17 Юни, 2010 - 19:52:24
atg


Нов участник


Здр.. Относно CH 17 NS след опит за ремонт на импулсното незнам какво са му правили ,но вече не реагира на дистанционното.Когато го стартирам от аварйния бутон лувъра се отваря и започва да духа а сетлинния индикатор "power" започва да мига отново не реагира на дистанционното за промяна на температурата.Някакви предположения?
Благодаря....

Всичко записи: 5 : Дата на рег-ция: Май 2010 : Отправено: 11 Октомври, 2010 - 23:50:30
p1



Постоянен участник
От: Сливен


ами сега ще сменят и приемника и ще се оправи

Всичко записи: 378 : Дата на рег-ция: Авг. 2007 : Отправено: 12 Октомври, 2010 - 12:50:19
ivailo78



Участник
От: Бургас


отвори капака набий му един чомбер или га натисни нанякаде малко фотоокото и ще се оправи

Всичко записи: 95 : Дата на рег-ция: Март 2010 : Отправено: 12 Октомври, 2010 - 21:01:34
whitesnake



Нов участник
От: Бургас


Имам същият проблем,само че при мен дистанционото сработва.когато е вдигнал определена t .Tърсих такъв приемник.но не можах да намеря(Панда- Бургас)

В екоклима казаха,че не предлагат резервни части и да се обърна към сервиза м/у друго климатика проработи Не съм пипал нищо само почистих окото на приемника...(но това го правих няколко пъти без резултат ?????)
Може самата букса да е била окислена, защото последния път я разкачих за да разгледам от близо и после...тръгна.

Всичко записи: 1 : Дата на рег-ция: Окт. 2010 : Отправено: 29 Октомври, 2010 - 18:04:06
 
| Нова тема | Изпрати | | Версия за печат |

Форум » Ремонт » Ремонт на хладилници и климатици » Климатик OSAKA CH-17-NS [Страници (2): [1] 2 » ]



Powered by ExBB 1.9.1

  BGtop.net

[ Script Execution time: 0.0434 ]   [ Gzipped ]