|
работи 2-3 минути , изписуква 3 пъти , изключва и си затваря лувъра |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Информацията от клиента беше-при пускане климатика работи 2-3 минути започва да духа топло после изписуква 3 пъти изключва и си затваря лувъра. Когато отидох на адреса климатика си работеше перфектно. Реших все пак да проверя тръбния датчик.Оказа се на обща букса с температурния.При изваждането на буксата климатика продължава да си работи.Не търси и дефрост датчика. Ако някой се занимава с този модел да каже това нормално ли е за модела.Кондензаторите на комресор, вътр.вентилатор и външен са наред. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 26 Февруари, 2009 - 21:01:36 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
е то остана само от винтилатора да е датчик на хол, разбити лагери,прегряване, намотки, случвало ми се е платката кадето влиза датчика на хол по тях патечки резистор с изменено съпротивление да ме разиграва. наи логично е около винтилатора да е работата понеже ''тръгва'' другите грешки може да го отчете и без да тръгва пък и ти си ги изкл. до голяма степен |
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 26 Февруари, 2009 - 22:01:31 |
|
|
|
|
|
|
Не търси прекъснал дефрост датчик . | А окъсен ? |
|
Всичко записи: 12523 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 26 Февруари, 2009 - 22:31:49 |
|
|
|
|
|
|
Досипи му 100-150 грама и ще спре да се затваря и да пиука. |
|
Всичко записи: 51 : Дата на рег-ция: Окт. 2008 : Отправено: 27 Февруари, 2009 - 07:54:52 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Не търси прекъснал дефрост датчик . А окъсен ? |
Прави го 1-2 пъти седмично.Най-вероятно да е дефрост датчика.Ако се обади пак ще го сменя.Някой знае ли колко килоома е. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 27 Февруари, 2009 - 18:38:29 |
|
|
|
аб
Редовен участник От: Варна
|
|
|
|
5-6 килоомови са на моделите които са същите но без дисплеи не вярвам да имат разлика мерил съм и трите бяха с еднакви параметри
1-2 на седмица може да е и студена споика
не съм сигорен твоя модел кои е и в нета не го намерих |
|
Всичко записи: 245 : Дата на рег-ция: Яну. 2009 : Отправено: 27 Февруари, 2009 - 19:08:01 |
|
|
|
supra
Нов участник От: Бургас
|
|
|
|
Имал съм подобен случай,пробвай да му разпоиш бутончето за ръчно пускане на климатика .Има вероятност да укасява нещто и климатика се включва и изключва когато си иска.Ако искаш направо демонтирай бутончето не го търси. |
|
Всичко записи: 25 : Дата на рег-ция: Септ. 2007 : Отправено: 28 Февруари, 2009 - 22:08:14 |
|
|
|
|
|
|
Не е дефрост датчик защото той проверява датчиците още на теста при включване на климатика в мрежата |
|
Всичко записи: 26 : Дата на рег-ция: Авг. 2008 : Отправено: 07 Март, 2009 - 08:25:21 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Десет дена работи и не иска да писука.Като имам повече време ще отида да го видя и ще пиша. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 07 Март, 2009 - 21:28:53 |
|
|
|
|
|
|
провери за протьркан кабел на ваншен трабендатчик,монтажниците ги навиват на топка и ги хварлят вав ваншното тяло кабела тарка в някоя траба оголва се и дава касо кам корпус, тогава се получава този ефект. |
|
Всичко записи: 113 : Дата на рег-ция: Март 2009 : Отправено: 15 Март, 2009 - 10:31:08 |
|
|
|
cca
Нов участник
|
|
|
|
Провери турбината на вътрешното тяло дали се върти свободно на ръка и има ли енерция. Втулката на турбината е пласмасова , когато останат сухи затягат и блокира електрониката. Имам няколко такива случая с 'Елитките" и се даржат като случая описан от колегата. Елитките не "реват" за тръбни датчици на външно тяло. 4.7 килоома са датчиците оригиналните. |
|
Всичко записи: 2 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 24 Март, 2009 - 14:55:48 |
|
|
|
|
|
|
1)Вентилатор, повърти малко неможе да го намери и се самоизключва за да не прегре. 2)Тръбен. веднага ли тръгва да обдухва те са с топъл старт ако не тръгва не от това. |
|
Всичко записи: 28 : Дата на рег-ция: Юли 2008 : Отправено: 25 Март, 2009 - 21:15:49 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Накрая излезе тръбен датчик.И преди и сега показва точно колкото температурния.Вътрешния вентилатор обаче не тръгва. Интересното е че при стаина темп. 22 гр. показват 18 килоома. Досега винаги са били 5 килоома.Явно наистина за да провериш един датчик най-добре е да го смениш. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 31 Март, 2009 - 20:30:54 |
|
|
|
|
|
|
Климатик ELIT AS-12ER4 изключва В режим отопление се самоизключва, все едно го спираш с дистанциоонното.Включвам веднага и заработва нормално до следващото спиране.
Не го прави постоянно .Тръбния датчик на вътрешното тяло е много муден.Уреда е на 6 години,почистени филтри и пити на телата,фреон в норма/това го правеше и преди дозарядката/.Искам да сменя датчиците но не им зная стойностите.Прочетох че тръбния на външното тяло/за размразяването /е 5ком. дидо-63 | И трите датчика би трябвало да са 5 килоомови Провери ли кондензатора на моторчето на турбината- може да си е занижил параметрите |
|
Всичко записи: 12523 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 28 Октомври, 2009 - 18:18:50 |
|
|
|
clima
Участник От: Благоевград
|
|
|
|
резистор 1килоом последователно на вътрещен тръбен трябва да се запои и да не забравиш да се похвалиш
(Добавено) прекъсваш единия му край и запояваш резисторчето
|
|
Всичко записи: 87 : Дата на рег-ция: Окт. 2009 : Отправено: 28 Октомври, 2009 - 22:21:12 |
|
|
|
|
|
|
Днес смених двата датчика на вътрешният блок с по 5ком.,но не тръгва на отопление и турбината върти постоянно.Наложи се да си сложа старите. Не съм техник на климатици-става въпрос за домашният ми к-к-, но по принцип какви са стандартните стойности при различните модели? Възможно ли е да са по 15 или 20ком., защото при измерване ми показват17-18, или трябва дадобавям R докато налучкам? дидо-63 | Няма смисъл да пипаш датчика за температура, а само този на тръбата. |
|
Всичко записи: 12523 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 14 Ноември, 2009 - 12:36:33 |
|
|
|
|
|
|
Нали тръбния управлява турбината ,а с 5ком върти като бясна?Ако оригиналните датчици са между 15-20ком,логично е с 5 да го приема като висока температура на тръбите и за това при студена пита да върти турбината . Или греша? Ако бъркам нещо ще бъда благодарен за повече информация!
|
|
Всичко записи: 24 : Дата на рег-ция: Окт. 2009 : Отправено: 15 Ноември, 2009 - 17:11:59 |
|
|
|
|
|
|
Датчика при нагряване му намалява съпротивлението. И ако оригинално е с 15к а сега с 5к си мисли че е топла питата и затова върти като луда. |
|
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
При 5к датчик няма да тръгва и външния вентилатор. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 15 Ноември, 2009 - 17:53:31 |
|
|
|
|
|
|
С 5ком само върти турбината и през ум не му минава да се включи в режим на отопление дори и при зададени 32*.Имам уговорка в магазина да ги подменя и затова се интерисувам дали има вероятност да са 20ком. За да не подменям 15 с 20 и да не разглобявам напразно капаците. А и Стоян е описал че и той е измерил 18ком. А между другото търся и филтри за този модел.От Пловдив съм и където питам-нямат.
|
|
Всичко записи: 24 : Дата на рег-ция: Окт. 2009 : Отправено: 17 Ноември, 2009 - 12:01:45 |
|
|
|
СТОЯН
Постоянен участник От: Бургас
|
|
|
|
Зависи колко е температурата в стаята.Ако е на 22 фреон трябва да си спира външния вентилатор на 25 бара.Аз откакто го смених нямам ядове. |
|
Всичко записи: 255 : Дата на рег-ция: Апр. 2007 : Отправено: 17 Ноември, 2009 - 17:56:11 |
|
|
|
|
|
|
Климатик ELITE AS-12R4 - Как се сваля турбината ?
Искам да почистя турбината защото е доста замърсена.Има ли нещо по-специфично по демонтажа. Не съм техник по климатични с-ми,но имам добри технически познания и умения. Благодаря предварително!
Искам да си почистя турбината че е замърсена. Има ли нещо особено при демонтажа? дидо-63 |
|
|
Всичко записи: 12523 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 07 Януари, 2012 - 17:46:19 |
|
|
|
|
|
|
Elite 12ER4 не включва компресора на охлаждане
Здравейте. климатик ELITE AS-12ER4 работи безотказно вече 10 години, но от няколко дни не включва компресора в режим на охлаждане. Тоест включвам го на 22 градуса, турбината тръгва, но компресорът не. В същото време, ако го направя на режим отопление, си включва и топли... Намира се в една вила, тоест в това време е почти невъзможно да дойде някой да го види, още повече, че се ползва от дъжд на вятър. Моля за насоки, за да мога утре да опитам да открия виновника. Подозирам датчика под филтрите, но не съм 100% сигурен. Благодаря предварително! DanDan |
|
|
Всичко записи: 12523 : Дата на рег-ция: Дек. 2005 : Отправено: 02 Юли, 2016 - 23:21:16 |
|
|
|